Autor: rafel » dj. 4 feb., 2010 23:29
Bé , ara esposaré un cas que em var passar , normalmen't , jo no som com es altres som raro , i un cas dells sempre vaig en vicicleta per dins es poble , air , nave en se vicicleta , vaig pujar demunt s'acera , no hi puig per fer de xulo , es perque no me trepitxi un cotxo , i vaig afinar un municipal que me mirave ben arreu , clar se meva direccio era de cap'e ell , jo no me vaig mutar vaig seguir , i me atura , me var fer una cantidad de recomendacións , quant var haver ecabat , dic escolta , no m'has de dir loq eu tenc de fer , que ho se de mes lo que tenc de fer , te tenc de donar mes explicacions , diu jo som policia local , dic bé mira , fiem una cosa , com jo tameteix es aixi i res mes , si vols aclari res mes , me poses una denuncia i no ne perlem mes , es tio ,me var fugui , diguen que en jo no habia manera de xerra ni dialogar , tot bufat , jo se que no se pod nar per demunt se acera , pero i perque no se far voltant es poble una via pes ses vicicletes i tothom var en vicicleta , me comprens ,