[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - Exclusiva mundial!!! primeres fotos de SA NINA

Exclusiva mundial!!! primeres fotos de SA NINA

UNREAD_POSTAutor: Llum d'oli » dv. 10 ago., 2007 21:09

Màster, qui és aquest al·lotó?
Llum d'oli

Entrades: 1307
Membre des de: dj. 27 abr., 2006 18:24

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » dv. 10 ago., 2007 21:30

Home!..no hi posaré es veinat.... :shock:
Som Jo, a la temporada que feia els experiments amb el paracaidas
Bé...devia ser abans, perque se me veu encara normal.... :?
EXwebmaster2
Site Admin

Entrades: 2542
Membre des de: dt. 30 nov., 2004 18:48
Ubicació: fòrum

UNREAD_POSTAutor: sa nina » ds. 11 ago., 2007 9:29

bon dia!!! vos relataré, un poc, com va anar la cosa.

després, dels malograts intents, d'aconsegir que el grup de radicales, ens posassim d'acord per fer l'ataque, que si faldes, que si jo la vull vermella, que si aquest bolso, no, que avui, no perque no vaig pelucada, que aquesta m'ha dit grassa, i ella és una mala pecora, etc..., després de ataques frustrats, perque ses del derecho, me varen secuestrar dos pics, exorcismes, etc..., dijous dematí, vaig berenar de pa i talec, amb un poquet de reim, i una botella de vi, i me vaig dir, " tu sola" au!! per ovaris, els meus!!, ni estrategies, ni res, s'ha acabat!!! aquí el " ama" soc jo, i soc autosuficient!!! . fent la rasca primer de "Terry", i llevor me vaig animar, i dic, idò ara avui com a dia assenyelat, en faré una altra,així com toca " Amassona" i un poquet de " Canya Valls", i acabaré d'agafar coratge.
havia de triar l'indumentaria, per firmar la feta, així com els grans, deixen la seva firma, i després son coneguts, per les seves obres, jo no podia esser " menos", i com a mallorquina, amb el vestit de pagesa, no hi podia anar, perque entre foldons, i faldes, i rebosillos, me podia impedir, haver de fer una fua, amb presses, o quedar enguinxada per qualque banda , el vaig descartar, per comoditat, i mira que tenc una falda nova, amb unes floretes, però res, no era el dia per estrenar-la.
per tant, vaig fotre tirada, a la camiseta del Reial Mallorca, que és simbol de mallorquinitat. i m'en toc es collons, de aquets que ho critiquen, ara sirà que aquets, es troben mes propers en els catalans, que en els de la seva propia terra, si ho son curts. Jo puc sentir simpatia per els catalans, identificada amb segons quins aspectes, més propera amb un català que no amb un de Albassete, però m'estim mes defensar lo meu, que no lo dels altres, faltaria més!!! are resultara, que si defenses el Mallorca, et's de dretes, hi ha de tot, com per tot, vols dir que si ets del Barça, et's mes bo que si defenses el Mallorca, siiii??? no n'hi ha de gent de dretes amb el Barça, noooo?? jo crec que vos ho heu de mirar un poc mes en això!!!, amollaran lo seu, per defensar lo nostro aquets, segur!!!, ara vull que me faceu reflexions, de com m'explicau que grans empresaris, tan catalans, com Mallorquins, hi prenen part, dins el negoci del balón pie, i resulta que son d'esquerres, je je je, tots, si si, en Gaspart aquell, feia una cara d'escarra!!!!, i en Laporta encara mes!!. talment com en Grande nostro!!! si és sport, collons!!! bé ,negoci!!! collons!!!
una vegada fetes les refletixions absurdes, sobre la camiseta , m'en vaig cap en el cotxo, i no arranca!!!
sa nina

Entrades: 1817
Membre des de: ds. 5 ago., 2006 18:07
Ubicació: sa garriga

UNREAD_POSTAutor: sa nina » ds. 11 ago., 2007 9:41

no m'ho podia creure!!! sa bateria acabada!! respús me faltava!!! ja tornam comensar!!! vaig pensar jo, meam si he fet massa rasques de bon matí???!!!! torn cap a ca nosrta, per refrescarme vaig fer una cervesseta, es sol comensava ha estar amunt!!! i vaig quedar adormida, raro amb jo :shock: , devers les 7 de l'hora baixa, me vaig despertar, torn cap en el cotxo, i efectivament, no hi havia bateria. En es vespino, després del derrer secuestro que vaig sofrir, per las del derecho, la guardia civil, el me va requisar, per anar sin papeles, per tant l'unic mitjà que tenia era sa vissi!! :shock: .
me vaig posar es casco, perque jo si cumplo, ses ordres de trafic, i per anar amb sa vissi, és obligacio du el casco, i més quan és una supervisivoladora, com sa meva " Gertrudis" ja que sa meva te nom.
me faltava un detall, ses pintures de camuflatge!!!, vaig mirar dins el necesser, i merdaaaaa!!!! no hi eran!!! les varem deixar a la garriga, amb ses derreres maniobres!! sempre que duia sa bossa, na Riurecte, deixava qualque cosa!!!
el camuflatge era el mes important, vaig pensar!!! idò com es de sa tele!!! amb uns pantis!!! aixì no perdre el glamur, que tant destaca amb la meva persona!!!
me pass els pantis, me fot damunt sa vissi!!! casco, i cap a l'objectiu!!
sa nina

UNREAD_POSTAutor: sa nina » ds. 11 ago., 2007 10:04

quan vaig esser, davant Ca'n Timoner, m'en vaig adonar, que no duia ses armas de ataque, vaig frenar amb sec, i torn arrera, agaf el senellò, i vaig agafar la maça, ja que era el mes gross, que vaig tenir a ma, i una tota sola, s'ha de defensar, en cas, de que sa cosa es posas oscura, i comque ja havia fet jo entrenos, devant es mirall, i trobava que me quedava be, vaig pensar, que era l'ideal.
quan vaig tornar agafar na " Gertru", vaig voure una cosa estranya, arribava amb un taxi, una senyora, amb un glamur estrany, amb moltes de maletes, que li deia, en es taxiste, que si duia, homos, en el Club, seria compensat amb unes suculentes comissions :shock: me va despistar un poc!!! esser present devant aquell negoci, un poc clendesti???.
sa nina

UNREAD_POSTAutor: sa nina » ds. 11 ago., 2007 12:50

ananat menxant, concienciada, amb l'aventura que m'esperava, i pensant estretegies, al momento, filant com entrar dins el local, de manera sobtada, inesperada, un ataque por sorpresa, com les grans estrategies, militars, pensava amb el que havia llegit de l'estretegia militar d'en Napoleón Bonaparte, gran entre els grans!!!. Filant, no vaig voure una pedra, i vaig fotre esmorrelada, ja me vaig fer una carrera!!!, pareix mentida, sempre me pasa el mateix amb les calces :evil:
sa nina

UNREAD_POSTAutor: sa nina » ds. 11 ago., 2007 16:02

Vaig arribar, a la SEDE!!!, aparc, estodii, les entrades i sortides del local, havia d'entrar per aconseguir l'objectiu, arribar, als arretratos!!! d'aquets Adonis apaga focs, hayyyy!!! nomes d'escriure això recordant el moment, me pega tremolor per ses cames un altre pic.
vaig fotre timbolada a sa botella de Casalla, que havia posat dins el senellò, i coratge!!!
era el moment!! ara o mai!! vaig pensar, vaig aprofitar un moment que una parella d'irlandesos, es berellaven per la darrera patata fregida, que quedava dins el plat, l'escandol que varen formar, i va sortir el cambrer a posar pau!!! s'irlandesa, li va fotre galtada, i li amolla esquitxotada amb sa botella d'es capsup!! taques per dadmunt ses retjoles, varen tirar un cenrer a l'aire, amb tanta bona puntaria, que varen pegar a sa bombilla, de demunt es portal, per on havia pensat passar jo. Tot va quedar a les fosques, va esser, quan vaig dir, ara!!! és s'hora!!! entr per endins, acabaven de fregar, vaig fotre patinada.
si vos fitxau he quedada un poc encorvada, és de s'escalt, no me vaig matar de miracle!!! duc un coparrio que escarrufa :?
sa nina

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » dl. 13 ago., 2007 9:09

Déu meu!!, dos dies sense entrar al fòrum i me trop tot això de cop. Vaig a fer una aigua mineral i tornaré berenar. Necesit reforços.. :shock:

Ja ho he llegit, i m'assalta el gran dubte de saber, a quín psiquiatra deu anar el teu psiquiatra? :?
EXwebmaster2
Site Admin

UNREAD_POSTAutor: sa nina » dl. 13 ago., 2007 10:34

tot el que he reletat, és pura veritat, i no he fantasiat, amb res.
pareix mantida que en aquestes altures, dubtis de la meva paraula.

segiré, relatant .
sa nina

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » dl. 13 ago., 2007 12:05

Quin Món que mos ha tocat viure... :shock:
I ara quin serà el pròxim objectiu??
Ja que hi ets i tens arrabassera de coses, com així no proves d'arrabassar un tros de's mural de'n Cordella a la Seu me'm que passa?
Te faries famosa a reu del Món mundial.. no ho dubtis.
EXwebmaster2
Site Admin

UNREAD_POSTAutor: sa nina » dl. 13 ago., 2007 13:22

:roll: quins dia fan missa a la catedral??? i estodiare un poc s'estretegia?
sa nina

UNREAD_POSTAutor: sa nina » dl. 13 ago., 2007 16:19

qualqu te cap vestit de monge????
sa nina

seguimos!!!

UNREAD_POSTAutor: sa nina » dt. 14 ago., 2007 23:08

amb sa patinada vaig pegar devall sa taula de billar, sort que una cama de sa taula me va aturar, no vos vull dir on me va pegar sa cama de sa taula :oops: , je je je.
la parella d'irlandesos, encara feia renou, per la terrassa, per tant, jo tenia via lliure, entr dins els lavabos, amb tanta mala suerte, que vaig entrar dins els dels homos, me vaig topar de frente, amb unnnn..... be deixaré anar els detalls, que ara no venen a cuento, i m'amolla " hoooo my lady....., you are a marevellous surprice for me, mmm...... come on!!!" , jes comon, li vaig dir, i plam!!! li vaig fotre cop de massa, que encara deu estar allergat.
entr dins els de ses xicas, nerviosa, que tremolava com una ploma, un dia de vent, estava a un metre de les codiciades fotos, les mans me suaven, el cor me bategava, bum!! bum!! bumbum!!, per un pic en sa vida, es lavabos de ses xicas, estava completament buid!! vaig respirar profundament, per poder tenir, l'olor del moment dins la memoria, una oloreta a llimona, no vaig descifrar si era "Xampa" o "Don Limpio", es banys molt nets, es d'agrair, també.
era el moment, havia de mostrar al mon mundial, que existien!!! vaig treure el trinxet, i siiiii!!! vaig pegar tirada, que crec que vaig tenir unaa pujada de sang, o una davallada, ja no ho se, me vaig meretjar amb l'emociò, d'aquell moment únic !!! reservat per els grans, ara se el que varen sentir, els grans estrategas, devant el seu triomf!!! siiiiii!!!! i jo era una d'ells!!! menudeta, i poca cosa, però vaig sentir el poder absolut, en aquell moment màgic, sabia que nomes havia fet comensar la meva cursa, per ferm-me amb el poder del mon mundial. ( un moment, fa dos dies que somio que pens que soc na Josefina Bonaparte,... me deu haver afectat això??)
sa nina

UNREAD_POSTAutor: sa nina » dt. 14 ago., 2007 23:28

ja estaven amb el meu poder!! me vaig tirar un poc d'aigua per sa cara, per refrescarme, i surt, feia cova una alemanota de dos metros, comque duia sa calsa passada, es va pensar que devia esser negra, i m'amolla, naiiii!!! kaine CD, rausss!!!, jo crec que es devia pensar que dins el senellò duia CD's per vendre, surt cap a defora, hayyy!!! no m'ho podia creure, siiii!!! ho havia aconseguit.
però me faltaava un petit gran detall, igual que en Napoleón, va voler inmortalitzar, la seva coronació, jo no podia esser menos, vaig afinar l'irlandesa que plorava per un recó, i ja que ella en certa manera m'havia ajudat, m'en vaig cap a ella, i li dic, " don't worry!!! tomorrow it's an other day!!! can you help me please?? Can you make me a photo, please??" jo amb sa calsa passada, sa cara de susto que feia aquella dona, era de tebeo!!!, i me diu, " yes, yes, inmediatly!!! s'aixeca, i au!!! flashhh!!! Flashhh!!! dues m'en va fer. Thank you very much!!! God bay!!! i auu!!!
això ha estat un petit relat, d'aquest vespre historic!!!! i inovidable!!!
sa nina

Anterior

Torna a: El Diario de Sa Nina

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant