[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - Exclusiva mundial!!! primeres fotos de SA NINA

Exclusiva mundial!!! primeres fotos de SA NINA

Exclusiva mundial!!! primeres fotos de SA NINA

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » dv. 10 ago., 2007 9:29

Imatge
EXwebmaster2
Site Admin

Entrades: 2542
Membre des de: dt. 30 nov., 2004 18:48
Ubicació: fòrum

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » dv. 10 ago., 2007 9:33

Per dissipar qualsevol tipus de dubtes sobre la seva existència, ens arriba a la redacció del Fòrum, aquesta impresionant foto de la famosa activista local " Sa Nina," després d'haver assaltat uns dels locals on s'exibeixen inpunement, calendaris d'homes lleugers de roba.
Com a prova del seu primer atemptat amb nocturnitat i alevosia, una de les fulles del citat calendari. Sembla que podria ser la corresponent al mes de maig, no està clar.
Qui ho vulgui comprovar, tan sols s'ha d'acostar al citat local i veure que el calendari ja roman coix d'una de les seves fulles de bombers destapats.
Seguirem informant ja que encara hem de classificar tota la informació que ens ha arribat de cop i que no és poca.
Hi haurà sorpreses i sortiran noms....

Per cert, el que du amb la mà, què deu ser?? :shock: :shock:
EXwebmaster2 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. 10 ago., 2007 13:58, en total s’ha editat 2 vegades.
EXwebmaster2
Site Admin

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dv. 10 ago., 2007 11:33

Jo havia arribat a pensar que era un alter ego teu, una invenció. Te veie capaç.

Per cert... que té a s'altra ma??? :shock:
Seppuku

Entrades: 3680
Membre des de: dt. 25 feb., 2003 17:00

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » dv. 10 ago., 2007 11:44

Si... ja ho sé que se m'atribueix l'autoria de la majoria de desbarats que passan per aquí i vos sorprenderiu, de lo serio que som.
No sabeu com està el món.... :? ..no ho sabeu bé..
EXwebmaster2
Site Admin

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » dv. 10 ago., 2007 12:18

Ens arriben els primers resultats dels anàlisis del fòrumCSI:

Imatge

La fulla del calendari correspon efectivament al mes de maig. Ara queeeee... no sabem a quin any correspon.

Imatge

La samarreta del Mallorca indica un grau nacionalista apurat, encara que la maça precolombina i el casco de xiclista, deixen peu a futures interpretacions.

Imatge
Hem passat l'imatge de la cara per un filtre estrecoscopi per intentar veure què s'hi podia amagar baix la calça que du passada pel cap, i les seves faccions, semblen terriblement orientals, per lo que a la línia d'investigació, se li van sumant noves interrogants.
Tendrà conexions amb l'extrem orient????

I a tot això... on deu ser aquesta ara??? :shock: :shock:
EXwebmaster2 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. 10 ago., 2007 16:37, en total s’ha editat 3 vegades.
EXwebmaster2
Site Admin

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dv. 10 ago., 2007 13:25

Estimat Webmaster, he de disprepar amb tu, que porti una samarreta del Mallorca no suposa que sigui nacionalista. De fet, molts dels seguidors del Mallorca o són de dretes o gonelles.

N'hi ha que prefereixen que guanyi el Barça :lol:
Seppuku

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » dv. 10 ago., 2007 13:31

Haurem d'esperar que l'activista local faci acte de presència i ens tregui de tan terribles dubtes. Hi ha tant per descobrir.

Sembla que l'univers de Marvel ha guanyat un altre heroi :P

Imatge

m'agrada més sa maça que du sa nina que el molhinir màgic de'n Thor

Imatge
En Thor, demodé...?????.... :?
EXwebmaster2
Site Admin

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dv. 10 ago., 2007 14:35

Jajajajajaja! Es na Thor de ses fèmines!!! Sa vikinga peluda :lol: :lol: :lol:
Seppuku

UNREAD_POSTAutor: Llum d'oli » dv. 10 ago., 2007 15:48

Jooooo, KB, ja mos han passat davant.
Mira que noltros estavem inspeccionant sa zona per fer un ataque...
:cry: :cry: :cry:
Llum d'oli

Entrades: 1307
Membre des de: dj. 27 abr., 2006 18:24

UNREAD_POSTAutor: sa nina » dv. 10 ago., 2007 16:27

va esser difissil, però l'objectiu es va aconseguir!!!!!
aquest pic si!!!

i vaig voler dur la camiseta del Mallorca, perque soc mallorquina, i me sent els colors, soc de sanc vermella, com la camiseta!!!

avui he fet, la siesta de la guerrigera!! perque era necesari.
estic agotada.
sa nina

Entrades: 1817
Membre des de: ds. 5 ago., 2006 18:07
Ubicació: sa garriga

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » dv. 10 ago., 2007 16:32

Vaaaja!!, a la fi aparèixes!!! :? :?
Què ens pots explicar el teu trake d'assalt, quin significat té?
O hem de mirar de qualque manera en especial, com qui escolta els discos dels Bitels a s'enrevés per veure si hi ha missatges ocults???? :shock: :shock:
EXwebmaster2
Site Admin

UNREAD_POSTAutor: sa nina » dv. 10 ago., 2007 16:53

:shock: tot te una explicacio.
sa nina

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » dv. 10 ago., 2007 17:22

A mi el que me te molt intrigat, és lo de sa maça.
Té qualque significat ritual?
Realment és precolombia? Periòdo tolteca tal vegada?. He repassat els meus llibres d'arqueologia i s'hi asembla.

Jo al teu equip, trob que te falta un bon puro a sa boca.
Amb això si que ja m'hauries mort. Però lo de la maça ho trop perfecte.

Avui en dia aconseguir imatge de marca és una cosa molt difícil i delicada, i sembla que tu amb una passada per sa portassa i sa bugadaria ho has arreglat. A n'això se li sol dir ART.
Ets inconfundible i després d'haver-te vist una vegada, el subcoscient és totalment incapaç d'oblidar l'imatge.
Enhorabona. Si les grans empreses de disseny te veuen, tens un lloc assegurat a la taula dels directius.
EXwebmaster2
Site Admin

UNREAD_POSTAutor: sa nina » dv. 10 ago., 2007 18:46

com a futura madona mallorquina, per questions d'edat, encara no ho soc, vaig trobar, que encara no podia dur es rodillo, i vaig agafar sa massa, com arma defensiva, per si se cosa es posava, un poc oscura.

dins es senellò, també duia se passetja nova., però no va esser necessari.

un bon toc de massa, damunt sa taula, i tothom acopa.
sa nina

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » dv. 10 ago., 2007 20:00

No oblidis que el rodillo és el símbol distintiu de "Las otras".. que per cert.. m'estranya que no hagin fet cap comunicat encara.

On deuen ser aquestes ara?
EXwebmaster2
Site Admin

Següent

Torna a: El Diario de Sa Nina

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant