[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - PA AMB OLI 'S

PA AMB OLI 'S

vaja

UNREAD_POSTAutor: Miquel Lluís » ds. 3 nov., 2007 13:43

vaja, això ja no és del meu temps. Quan jo rondava per allà el Duran ja no estava per alçar barreres... li venia just cobrar d'assegut, pobre home.
de totes formes, val a dir que quan s'hi posava tenia geni. Posava totohm a ses ordres aviat si cualcú l'emprenyava.
Miquel Lluís

Entrades: 175
Membre des de: ds. 21 des., 2002 3:01
Ubicació: Davant l'ordinador

transició pamboliera

UNREAD_POSTAutor: KB » ds. 3 nov., 2007 16:44

També record haver menjat aquest pamboli tan bo que deis però en tenc un record bastant llunyà. No sé si voltros només vàreu conèixer aquest sistema però jo record haver viscut sa "transició des pambolis", i amb molta pena que la vaig viure!.
No sé si va ser arrel de canviar ses cuineres o que n'Apol.lònia va passar a ser s'encarregada, però sa cosa va canviar de forma considerable: ja no havies de fer cua per tota s'escala i pujar fins a sa cuina a cercar es pamboli. Ara passava s'encarregat de secreteria a primera hora amb una capseta plena de trossets de cartolina de colorins i un paper en mà. S'apuntaven es número i tipus de panets que es demanaven a cada aula i te donaven un cartolineta que era de color diferent en funció de sa varietat que havies escollit: De pamboli tot sol --> cartolina verda; de formatge --> cartolina groga; de pernil --> cartolina blava, de foie-gras ---> negra; de sobrassada ---> vermella. No sé si hi havia més varietats, això és lo que record.
Per anar a cercar es panet anaves a n'es menjador d'abaix retornaves sa cartolina a na Parra, pagaves i ja tenies es senyor panet. Bons sí que ho eren però mai equiparables a aquell humil pamboli amb prebe bo... nyaaaam!
Desconec si han tornat a canviar de sistema o encara tenen es mateix.
KB

Entrades: 374
Membre des de: dj. 27 abr., 2006 19:54
Ubicació: dins un bidó de cervessa

UNREAD_POSTAutor: sa nina » ds. 3 nov., 2007 17:12

uiii!!! això teu KB, ja és molt modern, je je je.
En es meu temps, o pa amb oli en ceba i prebe bo, al gusto, o gulusines del xiringuito, ooo el duies de ca teva, je je je, i ara me revé boure amb es cullerot de sa cisterna, je je je.
A lo darrer ja ens varen posar abouradors amb grifo, tota una modernitat en aquells temps :shock:
sa nina

Entrades: 1817
Membre des de: ds. 5 ago., 2006 18:07
Ubicació: sa garriga

...

UNREAD_POSTAutor: Miquel Lluís » ds. 3 nov., 2007 17:40

vaja KB, idò això ja va ser sa desvirtuació per complet des pamboli de Sant Alfons!! Vares viure sa mort i canvi des famós pamboli torrat per un trist panet!!!
Jo no ho hagués superat...
Miquel Lluís

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » ds. 3 nov., 2007 18:10

Però...... voltros podieu entrar a dins sa cuina a torrar sa llesca arrebatada a ses olles????
...Visquereu això??? :shock:
EXwebmaster2
Site Admin

Entrades: 2542
Membre des de: dt. 30 nov., 2004 18:48
Ubicació: fòrum

UNREAD_POSTAutor: Miquel Lluís » ds. 3 nov., 2007 20:11

webmaster2 ha escrit:Però...... voltros podieu entrar a dins sa cuina a torrar sa llesca arrebatada a ses olles????
...Visquereu això??? :shock:

Efectivament, benvolgut Màster. Lo millor de tot era el poder triar quina llesca volíem. En el meu temps, no sé per què, però tothom es barallava per les crostes.
Tot entre el xup xup de les olles, un que la destapava per saber que hi havia per dinar, un altre que baixava el foc quan sa cuinera no mirava... quins temps :roll:
Imaginau-vos si una escola avui dia fés pulular els al·lots per dins sa cuina :lol:, tot serien denúncies! Ara, jo no ho canvii per res del món.
Miquel Lluís

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » ds. 3 nov., 2007 20:24

A lo que ens durà la globalització global benvolgut Lluís......quina llàstima...
Jo a n'aquesta escena de les llescas arrebatades a ses olles amb tota sa cuina plena d'al.lots girant llescas perque no se cremassin mestres les inmenses olles bullian al mig com a volcans en erupció... és una de les escenes més entranyables que guard de Sant Alfons.
Vos ne tenc que contar unes quantes que record ,del meu pas per aquesta santa institució....
EXwebmaster2
Site Admin

Entrades: 2542
Membre des de: dt. 30 nov., 2004 18:48
Ubicació: fòrum

Mala memòria

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » ds. 3 nov., 2007 21:28

Té raó el webmaster2. Ja en parlàrem per pa i per sal del Moix Negre i la seva responsabilitat en alcoholitzar-nos amb xopets i bombons de licor.
També ens incitava a la violència posant ordre a la filera, a base de betcollades i galtades.
I això que jo no vaig anar mai a escola a sant Alfons, només a jugar a futbol o a veure en Tibús.
Xesc Corraler

Entrades: 2788
Membre des de: dc. 29 març, 2006 20:40
Ubicació: Llevant de Mallorca

PA AMB OLI S

UNREAD_POSTAutor: Volandok » dl. 29 juny, 2015 0:36

Hola chicas del foro y mujeres de foreros.

Se nos ha ocurrido hacer una cena solo de chicas en un restaurante de San Telmo que hacen unos pa amb oli de escandalo.

El punto de encuentro sera el proximo viernes a las 20:00 horas en el parking de las Torres de la Via Asima en el Poligono de Son Castello y desde alli la idea es hacer cochadas.

Asistentes:

Luisa
Tere

Chicos del foro correr la voz a vuestras mujeres para ver si se animan
Volandok

Entrades: 11
Membre des de: dt. 2 juny, 2015 0:43

PA AMB OLI S

UNREAD_POSTAutor: Volandok » dl. 13 jul., 2015 17:38

Hola chicas del foro y mujeres de foreros.

Se nos ha ocurrido hacer una cena solo de chicas en un restaurante de San Telmo que hacen unos pa amb oli de escandalo.

El punto de encuentro sera el proximo viernes a las 20:00 horas en el parking de las Torres de la Via Asima en el Poligono de Son Castello y desde alli la idea es hacer cochadas.

Asistentes:

Luisa
Tere

Chicos del foro correr la voz a vuestras mujeres para ver si se animan
Volandok

Entrades: 11
Membre des de: dt. 2 juny, 2015 0:43

Anterior

Torna a: El Diario de Sa Nina

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant