[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - escola de cuine

escola de cuine

cabotades varies

escola de cuine

UNREAD_POSTAutor: boto » dt. 29 set., 2009 15:58

Ja se de bone tinte que es felanixers son uns amans de la bona taule y les domes unes exselentes cuineres.
cuiner hera el meu ofisi, fins que per cauçes de salut en jubilaren, pero encare fax algune xide per el meu companys de rute.
si en es google, posau "youtube" y despres, "joan villaró" y trobareu una bona colecsio de videos de bone cuine y molt ben explicade.
aquest es senllás http://www.youtube.com/results?search_q ... type=&aq=f
boto

Entrades: 32
Membre des de: dl. 28 set., 2009 18:34

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dc. 30 set., 2009 0:39

M'han agradat aquests video-receptes. En provaré de fer alguna

:F :F :F
Seppuku

Entrades: 3680
Membre des de: dt. 25 feb., 2003 17:00

UNREAD_POSTAutor: boto » dj. 1 oct., 2009 20:04

si cualque dia fas algo bo y em vol convidar apunt estic sempre per menjar.
y no t´apuris per si bastara o no, una vegada que agem fet es teu plat y es meu, amb una grapada mes de sal ja bastara per tos es altres
boto

UNREAD_POSTAutor: rafel » dj. 1 oct., 2009 22:26

Jo me trop enperdelad , resulta que no se fer una paella , en sepulco se que a casa seva es es cuiner , no li he demenat mai si ne sab , mem botó , tu que ne sabs , necesit un mestre de paella , digaume coses prest , un saludet ,
rafel

Entrades: 931
Membre des de: dg. 27 gen., 2008 19:42

UNREAD_POSTAutor: boto » dj. 1 oct., 2009 23:59

me parex que voltros anau molt de "collonades", pero es dia que volgeu em podem fer una de segue, alla on voltros digueu, tenc dues pelles de 100 cada una=200 plases
es secret per fer una bone paella esta en fer un bon sofrit, y dorar sa car ben doradeta.
Y si en rafel no me compra se egüe tambe le podem torrá y de sa pell em ferem una estora
boto

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dv. 2 oct., 2009 10:34

boto ha escrit:me parex que voltros anau molt de "collonades", pero es dia que volgeu em podem fer una de segue, alla on voltros digueu, tenc dues pelles de 100 cada una=200 plases
es secret per fer una bone paella esta en fer un bon sofrit, y dorar sa car ben doradeta.
Y si en rafel no me compra se egüe tambe le podem torrá y de sa pell em ferem una estora

En Rafel encara ens deu una paella-orgia de fa uns anys.

PD: Rafel, l'inclemència del temps em va banyar el motocultor. Culpa meva per no deixar-ho ben tapat. No arranca. Ets per el taller ara mateix?
Seppuku

UNREAD_POSTAutor: rafel » dv. 2 oct., 2009 10:54

Botó escolta , no jo no vaig de collonada , quant tú vulguis ja diras quant tu diguis feim el que vulguis ,. respecta a se paella ,
bé sepulko , lo des motocultor , banyat i evon el vares banyar , se tornara axugar , no te cap component que sigui anti humedad , me coprens ,
rafel

UNREAD_POSTAutor: boto » dv. 2 oct., 2009 13:45

rafel ha escrit:Botó escolta , no jo no vaig de collonada , quant tú vulguis ja diras quant tu diguis feim el que vulguis ,. respecta a se paella ,
bé sepulko , lo des motocultor , banyat i evon el vares banyar , se tornara axugar , no te cap component que sigui anti humedad , me coprens ,

sepulko, es comvenient que paguis lo que deus, y que sigue aviadet, axi quisas jo pillare algo que fa estona que no vax de gorre.
amb cuant al moto cultó "peses anti humedad" vol dir que el tiris y en compris un de nou,.
rafel... es tant per sent de comisio ja vendre a ser-car-lo y farem un dinar a sa sinia
boto

UNREAD_POSTAutor: rafel » dv. 2 oct., 2009 15:13

Bé pero qui paga tot aixo no n'e parles , me cmprens sentit ,
rafel

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dv. 2 oct., 2009 17:52

boto ha escrit:sepulko, es comvenient que paguis lo que deus, y que sigue aviadet, axi quisas jo pillare algo que fa estona que no vax de gorre.
amb cuant al moto cultó "peses anti humedad" vol dir que el tiris y en compris un de nou,.
rafel... es tant per sent de comisio ja vendre a ser-car-lo y farem un dinar a sa sinia

Ho has entés malament, Joan. Qui ens deu la paella és en Rafel.
Seppuku

UNREAD_POSTAutor: rafel » dv. 2 oct., 2009 22:32

No jo trp que , en botó mos ha de ensenya , a fer cuina casolana , aixo de nar per restaurands a menjar , es molt car , i nomes te solventen es `problema d'una memjada , me captes es sentit , o sigui que treguent contes bé es una mala inversio , ara si en botó troba que , mem tio treuras aquelles palenganes que tens , per fer-na una , digues coses prest ,
rafel

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dt. 6 oct., 2009 17:15

Rafel, aquest Boto ens podria fer la paella que va quedar arraconada aquell estiu, aquest no l'altre. Com tens el local amb piscina?
Xesc Corraler

Entrades: 2790
Membre des de: dc. 29 març, 2006 20:40
Ubicació: Llevant de Mallorca

Torna a: Receptes de Cuina

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant