[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - raïms amb figues de moro

raïms amb figues de moro

cabotades varies

raïms amb figues de moro

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dj. 5 jul., 2007 10:41

"Te renueva por dentro y eso se nota por fuera"
Seppuku

Entrades: 3680
Membre des de: dt. 25 feb., 2003 17:00

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » dj. 5 jul., 2007 10:48

:shock:

I.... aquest arranque Seppu???
EXwebmaster2
Site Admin

Entrades: 2542
Membre des de: dt. 30 nov., 2004 18:48
Ubicació: fòrum

UNREAD_POSTAutor: sa nina » dj. 5 jul., 2007 10:53

però com ho fas???
tipo enselada de fruites???? i ja n'hi ha de figues de moro??? no és un poc mes envant??
sa nina

Entrades: 1817
Membre des de: ds. 5 ago., 2006 18:07
Ubicació: sa garriga

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dj. 5 jul., 2007 12:45

webmaster2 ha escrit::shock:

¿¿¿nddǝs ǝnbuɐɹɹɐ ʇsǝnbɐ ....ı
Seppuku

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dj. 5 jul., 2007 12:48

sa nina ha escrit:¿¿ʇuɐʌuǝ sǝɯ ɔod un sé ou ¿¿¿oɹoɯ ǝp sǝnbıɟ ǝp ɐɥ ıɥ,u ɐظ ı ¿¿¿¿sǝʇınɹɟ ǝp ɐpɐ1ǝsuǝ odıʇ
¿¿¿sɐɟ oɥ ɯoɔ òɹǝd
Seppuku

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » dj. 5 jul., 2007 13:49

hei! com fas aquestes virgueries tan antipodes???? :shock: :shock:
EXwebmaster2
Site Admin

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dj. 5 jul., 2007 17:34

.ǝbʇɐssıɯ 1ǝ snıɹɔsǝ ǝɹʇuǝɯ ɹoʇıuoɯ 1ǝ ɹɐɹıb ǝp sɐɥ .1ıɔɐɟ

:D :D :D :D
1ɯʇɥ.dı1ɟ/ɯoɔ.pɐɟʌǝɹ.ʍʍʍ//:dʇʇɥ
Seppuku

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » dj. 5 jul., 2007 17:53

Flipes tio!! :wink:
Ja li has tornat donar al xigarillo de fer rialles???
EXwebmaster2
Site Admin

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dj. 5 jul., 2007 19:35

webmaster2 ha escrit:Flipes tio!! :wink:
Ja li has tornat donar al xigarillo de fer rialles???

Ara m'ha pegat per fumar fil de plàtano. :shock: :shock: :shock:
Seppuku

UNREAD_POSTAutor: sa nina » dj. 5 jul., 2007 19:36

iiii n'hi han de posar, molts, o basta tres o quatre fils????
sa nina

Entrades: 1817
Membre des de: ds. 5 ago., 2006 18:07
Ubicació: sa garriga

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dj. 5 jul., 2007 19:51

sa nina ha escrit:iiii n'hi han de posar, molts, o basta tres o quatre fils????

Si t'he de ser sincer, jo no ho he provat mai. Crec que és un mite, com el de la nou moscada o l'orenga. Probablement lo poc que te col·loquis sigui causat per els pesticides que conté el platan. :shock:

La gent que ho prova i se col·loca segurament és degut a l'efecte placebo o que és jove i no està acostumada a fumar.
Seppuku

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dj. 5 jul., 2007 20:15

Ara t'en comptaré una que vam fer de més joves. Però vius! no és apte per persones sensibles.

Aconseguir per fumar a l'institut era tota una odisea. Erem dels més joves, amb pocs contactes i sempre ens ho venien car i dolent.

Un dia que no teniem pocs diners i molta fumera s'ens va ocorrer fumar cascall, que no sabiem ni com era ni que era exactament, però haviem sentit a dir que col·locava. Dos amics nostres és van oferir voluntaris per portar-ne.

Resulta que l'endemà horabaixa van arribar dos amb unes fulletes seques i esmicolades dins una borsa de plàstic afirmant que era cascall. Evidentment noltros teniem dubtes amb lo que contenia realment aquella borsa, però la fumera ens superà i ho vam provar.

Desprès d'uns breus moments de mareig, ens va pegar un mal de cap horroros i una vomitera espantosa. :? :? :?

Passat un temps, un company dels que van anar amb aquell a cercar el "cascall" ens va confesar que desprès de 2 minuts de trescar amb la moto, aquells dos bergants és van aturar davall un garrover i van recollir les fulles, esmicolant-les dins la borsa per disimular-ho un poc.

La vengança que vam planetgar contra aquests va ser cruel, i tal vegada desproporcionada. Com cada divendres horabaixa fumavem i beviem algun alcohol robat del minibar dels nostres vells Nosaltres sabiem que just arribar la nostra víctima no és resistiria i ens demanaria un tassó del que beviem. Per això un dels nostres aguantava un tassó amb un "cocktel" previament preparat que contenia 2/3 parts de pixum i 1/3 part de Baileys i un cubito. :twisted: :twisted: :twisted: Quant va arribar efectivament va demanar el beure i el nostre còmplice, fingint mal de panxa, li va passar el coctel que va beure fins la darrera gota :twisted: :twisted: :twisted:

Al cap d'uns mesos, menjant una hamburguesa a un fast-food de Ciutat, la víctima de la nostra vendetta ens va confessar a la fi que allò que fumarem no era "cascall". Noltros també li vam dir que allò que begué tampoc era Baileys... ja vos podeu imaginar quina cara va posar. Evidentment no és va acabar ni l'hamburguesa ni les patates :lol: :lol: :lol: :lol: Crec que no he rigut tant mai en ma vida com aquell dia. :lol: :lol: :lol:

Ja han passat 10 anys, però a l'altre encara no li hem tornat la putada. Ja pagarà, ja, i a més amb interessos. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Seppuku

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » dj. 5 jul., 2007 21:42

Mmmmm... estava pensant quines putades d'aquests tipus hauria fet jo i la veritat és que ara no me'n ve cap a la memòria.
La meva "crueltat" era una mica més ingenua. D'estar per casa en poques paraules.
Una vegada, i jo tendria uns dotze anys més o manco, a casa tenia...un "Club".
Se deia es club "Bovera". Ja vos podeu fer una idea del lloc. :?
Però amb molt d'esforç i dedicació, ho varem fer net, forrarem les parets amb paper de diari i fulles de revista a "color".......tot això amb pasteta és clar i ens va quedar una monada.
Hi havia música i una capsa penjada a la paret, que si sabies el mecanisme secret (una tatxa) s'obria i estava plena de celtes curts.
Bé, a mi la cuina sempre m'ha agradat i de jove ja experimentava.
M'encatava posar coses dins es forn.
Remenar ous amb farina i tot lo que tengues a mà.
Una vegada, vaig fer una coca, tipus "bizcotxo" i la vaig farcir a tuti plen de confitura.
Això seria un dissabte horabaixa i me'n record de que al vespre hi havia al poble una comedia o no sé que, a la qual feia comptes anar-hi.
Els meus amics decidiren no anar-hi i quedar-se al "Club".
Jo lis vaig dir:
-"mireu, he fet una coca i la vos deix aquí"-
Quedaren encantats.
Jo vaig anar a la comedia i els meus amics se quedaren al Club bovera fumant celtes curts. No hi havia res més.

Una vegada acabada la comedia, vaig tornar cap a casa, vaig anar al Club, ja no hi havía ningú i quan vaig encendre ell llum, me vaig trobar amb un espectacle dantesc.
La mitja coca que havian deixat, estava plena de llosques de celtes curts clavades i aquesta feta un vuit. Trastos per terra, la capsa dels celtes, arrabassada...un desastre ...
-"Vaja uns amics més desagraïts que tenc"-, vaig pensar.
L'endemà vaig saber que al poc d'haver-se menjat el primer tros de coca, varen començar a fer pets, bufes i.....qualque esquitx d'aquests llimosos... :shock:
Tots partiren correnssos cap a ca seva, i varen estar dos dies sense fer-se més enfora més que cinc metres del quarto de banys..per lo que pogués ser.
No donaven a basto :?

Sempre vaig pensar que devia ser la confitura....
Jo no hi vaig posar res raro :shock:
Per cert, jo no en vaig menjar...... :lol:
EXwebmaster2 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. 6 jul., 2007 8:22, en total s’ha editat 5 vegades.
EXwebmaster2
Site Admin

UNREAD_POSTAutor: KB » dv. 6 jul., 2007 7:12

Molt divertides, ses dues històries...
He quedada :shock: :shock: Però bé, almenys te serveix per deixondir-te de bon dematí.
Seppu, si no arribes a contar tu sa història, hagués pensat que és una d'aquestes llegendes urbanes que circulen...
I Màster, alab sa teva bona intenció coquera, i t'admir ja que sa meva ineptitud vers sa cuina és tal que quasi l'hi tenc fòbia. De totes maneres, com hem de reaccionar ara si mos ofereixes un troç de coca made-in-master?
KB

Entrades: 374
Membre des de: dj. 27 abr., 2006 19:54
Ubicació: dins un bidó de cervessa

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » dv. 6 jul., 2007 8:16

No te preocupis Kb, fa estona que vaig deixar la reposteria. Ara m'agrada més lo salat...
.En lo que respecte al menjar me refereix... :roll:
EXwebmaster2
Site Admin

Següent

Torna a: Receptes de Cuina

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant