[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - Hem tornat entrar a la Sala

Hem tornat entrar a la Sala

Hem tornat entrar a la Sala

UNREAD_POSTAutor: la organizacion secreta » dc. 3 maig, 2006 23:55

Benvolgudes felanitxeres i felanitxers, per començar voldríem agrair a la dotzena llarga de cooperants que han tingut l’amabilitat d’enviar-mos dades, idees, suggeriments, anims, i també qualque missatge terrorífic, terrorific, noltros serem emprenyatius, però dolents, dolents, no, hi haurà qualque petició que no podem satisfer.

Ahir varem tornar entrar a l’Ajuntment però no vos podeu imaginar es fallo tan gros que hem fet, volem demanar moltes disculpes a qui s’ha sentit ferit, però de ben segur que ara ho entendreu, resulta que una de les peticions que hem rebuda ens informava que aquell aparell que en Paquito va pintar en tant de carinyo i esmero, anava un poc fort, perque la Sra. Batlesa feia ticar als treballadors de les oficines unes quantes vegades cada dia, i clar els de les oficines no sòn molts, però aquest cooperant ens deia que la batlessa amb molt bon criteri (si, si, en té de criteri, el que no sabem és qui li guarda, perque lo que es ella, no el treu mai) bé com anavem dient, la batlessa davant el malestar i gelosia de la resta de personal que fort i no et moguis, també vol tickar (no sé com s’escriu), ha decidit molt a pesar seu accedir a la petició, i donar-lis permis per tickar totes les vegades que vulguin, i no vos penseu, els d’ficines són 20 peró els demés que també tenen tikera són 200, hi ha el personal de la brigada, els hombres d’en harrelson, en harrelson, els sols, solsud, soibs, csi, cia, biblioteca, serveis socials, Pocahontas, personal de joventud divino tesoro, polisportiu, mercat, i una resta de personal que asuxí apareix i asuxí desapareix sense dejar huella, tots ells cobrant de l’ajuntament, a¡ i també n’hi ha que diuen que seria lo seu que tikassin tant el Paquito com jo mateix, (som en Messi), maldament no cobrem de la Sala, vulguis o no, darrerament hi feim moltes activitas i entram hi sortim como perro por su casa; com vos anavem dient al principi, aquest cooperant amb mol bon seny, ens va demanar a veura mem si a una de les visites que fem podrien posar un poc d’oli tipo 6 x 1 al susodicho aparell, bé jo ho vaig comentar al Paquito, i hi va estar d’acord, li va anar bé s’hora que mos varen aconsellar, perque noltros ja varem dir que el vestre no podria ser, hombre, jugava el Barça i ja està bé de perdrer-mos tots els partits bons, en fin res, dit i fet, tris tras cap a l’Ajuntament i amb això que quan vàrem arribar a les portes no vos podeu imaginar el que va passar, el Paquito quan va veure que li havien esborrat aquell tendre vocable d’amor que en tant de sentiment va escriure aquell vespre (mogut vespre per cert), me va dir: però Messi, i que ha passat? (jo encara no li havia dit), i jo tractant de no donar-li importància i intentant posar oli de reblanir li vaig dir: Paquito, aquests que t’han fet això son uns cabritos sense sentiments, i Ella, t’ho he de dir, está loca, bé,loca per un municipal, eh¡ creureu que no vaig reblanir res, es tio de s’emprenyadura que m’agafà se va equivocar de pot i en lloc d’untar s’aparato d’oli, el va impregnar de super glu tres. No l’havia d’haver menat a aquesta misión, jo me pensava que si sortia un poc de ca seva s’alegraria i ja ho veis, el tenim al llit amb un cuaderno i un boligrafo pintant, guapa, guapa, guapa, (na Llucia diu que li espesarà, jo no ho sé, lo d’es municipal li ha estat fort). Si mateix a sa mare si que li dic que no se sap on és sa sort, i pentura la Carri no li convenia, que en Paquito és molt bon al.lot i Ella... (siulos).

A un que mos demana que tornem entrar a l’Ajuntament per pintar un poc més:

Contesta: Pues va ser que no, ara tots els homes d’en harrelson estan investigando los hechos, amb una orella aferrada a l’alarma municipal, que de ben segur els hi deu sonar dins el cervell, i clar, voluntaris per a tornar-hi no en trobem, i el Paquito ja veis com està. Quizas mas adelante... i lo que demanes que entrem un horabaixa quan hi hagi la Carri per donar-li un susto, hombre ja mos agradaria, però no te podem prometre res, de moment el nostre departament de planificació i estratègia ho està rumiant.

A un que mos demana si tot el que contem de com vàrem entrar i pintar Guapa, es vera o no, i si la policia cobra en concepte de “has visto que eficientes que somos”

Contesta: És tal i com va passar, i la pintada la varen esborrar dos jefassos dels municipals, davers les quatre de la matinada per tal que la Carri no se trasbalsés, se coneix que un d’ells tenia pintura i rodillo a ca seva i al mateix temps que segurament maleïen tota la nostra família, li donaven rodillades amunt i avall a la paret de l’entrada tot pujant l’escala, és que voltros vos penseu que els hi diem hombres d’en harrelson com a per fer-ne befa, però no aneu tan equivocats mai, els hi diem perquè saben salvar qualsevol situació per delicada i perillosa que sigui, inclús la d’esborrar una pintada de la paret, només hi ha una cosa que els atemoritza i es.....ELLA, NA CARRI, però la s’han de menjar en prebres perque els hi ha fotut un augment de sou de nasos, i per si qualqú no se h’havia donat compte, els hi ha remés una una carta que els hi va enviat a cada un d’ells, volia nada menos que anèssin un per un al seu despatx a besar-li es ... (siulos) li deu agradar que els treballadors li vagin besant ses coses. Quin personal Deu meu¡¡¡

A un parell que mos donen l’enhorabona i ens encoratgen per seguir destapant xanxullos, els hi volem dir que tranquils, que aquesta és la nostra idea, a més amb la informació que mos han facilitada, tenim per fer una composició real de com no funciona aquest Ajuntament.

Per acabar voldríem dir a un que mos va enviar informació del que cobra la Pocahontas, la Carri i altres, a veure si seria tan amable de tornar-ho enviar, perquè no vàrem poder llegir el fitxer que va adjuntar al correu electrònic, gràcies.

Res mes, moltes gràcies per l’ajuda rebuda i fins prest, no passeu ansia que contestarem totes les questions que mos envíeu al nostre correu elèctronic: laorganizacionsecreta@yahoo.es

Barça, Barça Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarça.
la organizacion secreta

Entrades: 11
Membre des de: dj. 27 abr., 2006 19:10

UNREAD_POSTAutor: fòrum » dj. 4 maig, 2006 1:16

A veure: vos he col.locat un kiosko a la zona d'especials.
Ara ja hi comença haver embalum i així tot estarà arraplegadet.
fòrum

Entrades: 1363
Membre des de: dv. 28 abr., 2006 9:00

UNREAD_POSTAutor: Psicòpata » dj. 4 maig, 2006 17:28

Aquests son del Madrid . :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Psicòpata

Entrades: 899
Membre des de: dv. 28 abr., 2006 11:51

UNREAD_POSTAutor: pere joan » dj. 4 maig, 2006 20:00

Aixó no se sap , però en tot aquest merder millor ni ficar el Barça per mig .
Hi ha molt de pepero del Barça .
pere joan

Entrades: 24
Membre des de: dt. 2 maig, 2006 20:28

Torna a: La organización secreta

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant