[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - digestió de ses panades

digestió de ses panades

UNREAD_POSTAutor: Llum d'oli » dg. 23 abr., 2006 18:27

Amb això m'acabes de dir k ets teus néts són tots mascles... o van per camioneres. I no t'ofenguis, però lo k te suggeria no eren noms d'estil de lletra, sinó ses noves generacions de la muñeca Barbie. Te sona sa campaneta ara?
Llum d'oli

UNREAD_POSTAutor: autoexiliat » dg. 23 abr., 2006 19:59

Llum d'oli ha escrit:Amb això m'acabes de dir k ets teus néts són tots mascles... o van per camioneres. I no t'ofenguis, però lo k te suggeria no eren noms d'estil de lletra, sinó ses noves generacions de la muñeca Barbie. Te sona sa campaneta ara?

mira tu.... no ho sabia, juer com avança la ciencia de ses pepes!!!!! :lol:
"no suplikis ni ploris, agafa allò k necessites" F. Nietzche
(el meu avatar es de:www.pinypondjs.com/) CC
k trabajen los pentiums
autoexiliat

Entrades: 36
Membre des de: dg. 23 abr., 2006 13:23

Re: dubte existencial

UNREAD_POSTAutor: Convidada » dl. 24 abr., 2006 11:44

kb ha escrit:Per què s'han posat es nom en castellà?
No podrien anomenar-se "La Organització Secreta" ? :?: :?: :?:
...bon cap d 7mana!

Tú permí que tens poques llums, rei. Has pensat que podría ser per "fer la conya"?
Pensaré que aquesta pregunta es per què en aquelles hores del matí no tenies el cap molt despejat
Convidada

UNREAD_POSTAutor: botellera » dl. 24 abr., 2006 13:23

Jo trob que en korke kavier del TOMATE s´assembla molt a un de dins lÁjuntament.
botellera

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dl. 24 abr., 2006 16:40

Ês en xinxan aquest????
Visitant

... i s'ase va dir en es porc orellut

UNREAD_POSTAutor: KB » dl. 24 abr., 2006 17:28

Convidada ha escrit:
kb ha escrit:Per què s'han posat es nom en castellà?
No podrien anomenar-se "La Organització Secreta" ? :?: :?: :?:
...bon cap d 7mana!

Tú permí que tens poques llums, rei. Has pensat que podría ser per "fer la conya"?
Pensaré que aquesta pregunta es per què en aquelles hores del matí no tenies el cap molt despejat

Crec que mai m’havien atacat tan directament però ja veig que moure’s per aquí implica rebre en un moment o s’altre u_u…
Però es primer pic comencen, diuen
També te diré que no sé què m’ha ofès més: si sa teva sentència inqüestionable o s’agressivitat que se’n desprèn o_O

De totes maneres, aquesta metàfora des llums està molt bé, poc sutil i delicada, però molt gràfica i entenedora.
I sí, entenc es concepte « plan conya » però aquesta opció l’havia descartada ja que si en volien fer conya, per què no posar-se “la Organisasion Zecreta”? Per exemple. Però bé, jo no som qui per qüestionar ses conclusions d’una Il.luminadíssima com vós (tu). Si així ho diu: amén, amén. I perdoni si sa meva pregunta tan estúpida ha insultat sa vostra intel.ligència… és lo que té ésser una bombeta de pocs watts u_u ; ens hauria de tenir una mica més de consideració perquè ets curtets també tenim sentiments.
Així mateix, tot i ser una bombeta de poca potència me permeti dir-li que per mi que necessita que li donin una mà (o un “cable”, si s’ha de sentir més còmoda) amb això de s’ortografia. Veig que es el seu taló d’Aquiles (o lo que vos fa fer "curtcircuits").
No fa falta que m’excusi dient que estic poc desperta (per vostè despejada) ets dematins. Això va a compte meu. Jo tampoc l’excuso dient que les seves errades ortogràfiques són a causa de tics incontrolables (que si és el cas seria bo medicar-se, però deixi’m-ho dubtar…).

Convidada, entre tants de llums, cablejats, electricitat i demés no voldria per res del món que s’electrocutàs… (noti’s sa ironia-agressivitat).

p.d.: esper que no tenguis inversions amb res relacionat amb “llums”, ho dic perquè amb això d’haver allargat es dia te deu haver sortit com es negoci de na peix frit…

p.d.2: això va pes webmaster2: quant de temps hem d’estar amb sa musiqueta lolailo de fondo? És que entre ets veïnats que me posen boleros a totes hores i ara x aquí, ja tenc ració doble diària. Me fareu tornar una loca lolaila.
KB

UNREAD_POSTAutor: Llum d'oli » dl. 24 abr., 2006 17:35

A na KB, i no t'ha ofès més k te digués rei i no reina? Ho dic xk no li has fet mensió i no sé si és xk t'has tornat un poc tolerant o sí és xk no t'has enterao.
I a nes webmaster2, jo tb trop k pots llevar sa musiketa des principi i deixar-ho sense so, xk és un poket cutrenca. D'on l'has treta, per cert? I si vols tenir-ne una de posada, no sé, posa algo més felanitxer, tipo "des de sant salvador voven campos i porreres, voven ses felanitxeres k van sense mocador"
Mira k haver demplear akest recurs per no tenir una p u t a nota musical!!!!!! Carta de reclamacions no en té akest fòrum?!
Llum d'oli

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » dl. 24 abr., 2006 17:54

[quote="Llum d'oli"]
I a nes webmaster2, jo tb trop k pots llevar sa musiketa des principi i deixar-ho sense so, xk és un poket cutrenca. D'on l'has treta, per cert? I si vols tenir-ne una de posada, no sé, posa algo més felanitxer, quote]

Sa musiqueta le treta de la plana güeb d'en Sionet, i és un petit homenatge a la seva inqüestionable creativitat.

Aquí el tens. pitja a damunt
Cada vegada que veig sa fletxa indicant el "cortocircuito" quet flipat..

Imatge
EXwebmaster2
Site Admin

Entrades: 2542
Membre des de: dt. 30 nov., 2004 18:48
Ubicació: fòrum

Ja hi tornam a ser...

UNREAD_POSTAutor: kb » dl. 24 abr., 2006 18:50

Llum d'oli ha escrit:A na KB, i no t'ha ofès més k te digués rei i no reina? Ho dic xk no li has fet mensió i no sé si és xk t'has tornat un poc tolerant o sí és xk no t'has enterao.
I a nes webmaster2, jo tb trop k pots llevar sa musiketa des principi i deixar-ho sense so, xk és un poket cutrenca. D'on l'has treta, per cert? I si vols tenir-ne una de posada, no sé, posa algo més felanitxer, tipo "des de sant salvador voven campos i porreres, voven ses felanitxeres k van sense mocador"
Mira k haver demplear akest recurs per no tenir una p u t a nota musical!!!!!! Carta de reclamacions no en té akest fòrum?!

Veig que sa cosa va de llums avui...
Sí que ho he vist a lo de "rei", però què volies que digués? Tanmateix amb lo que havia escrit i amb ses inicials que hi havia tan podies interpretar una cosa com s'altre... Si sa tendència és a cap a s'interpretació masculina... No hi puc fer res u_u Aquest biaix el feim quasi sempre, tots... A no ser que siguis un puntós i especifiquis sempre per ambdós gèneres.

No és per fer-te el contrari però ara que es máster ho ha explicat no veig tan necessari llevar sa musiqueta... Farem s'esforç d'aguantar es lolailos, tot sigui per en Sionet Petitó.

Q vagi b!
kb

UNREAD_POSTAutor: autoexiliat » dl. 24 abr., 2006 19:00

jo no escolto sa musiketa....
ja tornam amb ses inkompatibilitats amb sos macs
batuvadell!!!!!
sempre m'he de perdre algo...
(esta be sa musiketa o k?)
XDDDDDDD :twisted:
k trabajen los pentiums
autoexiliat

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » dl. 24 abr., 2006 19:00

A mi m'agrada es lolailo aquest.
Fa dos dies que ho tenc en "repeat" i no escolt res mes.

Encara que..de la novel.la que escrivia, fa un poc me fixat que de les 23 darreres planes no en surt d'allò tan original de " no por mucho madrugar amanece más temprano, no por mucho madrugar amanece más temprano, no por mucho madrugar amanece más temprano, no por mucho madrugar amanece más temprano, no por mucho madrugar amanece más temprano, no por mucho madrugar amanece más temprano, no por mucho madrugar amanece más temprano,..."

Imatge

I aixó que l'havía començada en català... :?
EXwebmaster2 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 24 abr., 2006 19:38, en total s’ha editat 1 vegada.
EXwebmaster2
Site Admin

suïcidi

UNREAD_POSTAutor: kb » dl. 24 abr., 2006 19:05

autoexiliat ha escrit:(esta be sa musiketa o k?)
XDDDDDDD :twisted:

Si vols conservar sa salut mental no te l'aconsello...
A mi m'entren ganes de tirar-me x sa finestra...

Nota: ja m'avisereu quan acabi s'homenatge den Sionet
kb

Re: suïcidi

UNREAD_POSTAutor: autoexiliat » dl. 24 abr., 2006 19:42

kb ha escrit:Si vols conservar sa salut mental no te l'aconsello...
A mi m'entren ganes de tirar-me x sa finestra...

d'això no en keda gaire, wenu si sa neurona k keda, entre anar amunt i avall esta en forma sa fotuda!!!
si vius en una planta baixa, no es problema :roll:
k trabajen los pentiums
autoexiliat

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dl. 24 abr., 2006 20:37

Conec en Messi i en Paquito, i encara se xapen el pit de riure quan han llegit que acusaveu de les seves accions a qui heu acusat. Per cert, webmaster, acusar sense proves és un delite, no?
Corren més fort ferm que els qui heu anomenat i tenen més poques feines.
Visitant

Ui!

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » dl. 24 abr., 2006 20:49

Anonymous ha escrit: Per cert, webmaster, acusar sense proves és un delite, no?.

Ara sí que m'agafes una mica amb els calçons baixos.... :shock:

Supós que ho dius per el post que diu que els culpables són dos senyors que nomen el mateix......

El que ho diu fa una suposició de la qual a hores d'ara, ja deu creure que anava ..tal vegada equivocat.

El que ho va dir és lliure de fer-ho, com lliures poden ser els al.ludits de posar-li una denúncia per haver-ho dit.

Però arribat a n'això, jo també podría posar una denúncia a uns dels al.ludits per haver dit dins del mateix Ajuntament, que tot això és una història en part orquestada per " l'amo de fòrum".

Ja veus..aquí tothom remena i fa correr pilotes d'una part a l'altra sense endevinar porteria.

Haurem d'esperar que tot aixó sigui cuit per saber realment el que hi ha dins l'olla.......

( Per cert Maçoter, és "orquestada" o "orquestrada"??? :? )
EXwebmaster2 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 24 abr., 2006 21:04, en total s’ha editat 2 vegades.
EXwebmaster2
Site Admin

AnteriorSegüent

Torna a: La organización secreta

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant