[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - Nota del webmaster

Nota del webmaster

Nota del webmaster

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » dg. 30 abr., 2006 10:56

Acab de bloquejar l'entrada al fòrum a l'ordinador des de el qual s'han donat informacions falses de ERC, així com també per haver-se fet passar per una persona que molt segurament no no és.

Altres que vulguin fer la mateixa gràcia, ja saben que lis espera.

Si aquest senyor té res en la seva defensa, no dubt que sabrà com fer-m'ho saber.

Aprofit des de aquí per dir a ERC, que a rel de l'anterior comunicat vaig crear un apartat per la mateixa formació, dins del tema de partits polítics.
Me permet recordar lo infrautilitzats que estàn aquests apartats, ja que poden funcionar com a fòrums privats.
EXwebmaster2 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. 30 abr., 2006 16:54, en total s’ha editat 2 vegades.
EXwebmaster2
Site Admin

Entrades: 2542
Membre des de: dt. 30 nov., 2004 18:48
Ubicació: fòrum

UNREAD_POSTAutor: TIGRES ABISINIOS » dg. 30 abr., 2006 11:35

Et volia demanar una cosa. Maldament no tengui res a veure amb el de damunt, t'ho deman aquí per que sigui més avinent:
Ara que només poden escriure els registrats, com ho farà en Sionet si no recorda la contrasenya?
TIGRES ABISINIOS

Entrades: 30
Membre des de: dj. 27 abr., 2006 13:06

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » dg. 30 abr., 2006 11:46

T'assegur que aquest va ser un dels meus primers dubtes, però mira com s'espatvila quan vol..... :)

toca-l'hi el nas i veuràs

Imatge

Qui no ho sé com ho farà , serán els Tigres auténtics i genuins, ja que si se volen posar una nom on hi hagi la paraula " tigres" me sembla que.."algú"..ja lis ha passat al davant... :shock:

A n'aquestes alçades n'haurán de sercar moltes que ja no estiguin agafades....
EXwebmaster2
Site Admin

UNREAD_POSTAutor: Llum d'oli » dg. 30 abr., 2006 20:45

I kè me dius ara? No podrem gaudir de ses seves intervencions! :cry:
Llum d'oli

Entrades: 1307
Membre des de: dj. 27 abr., 2006 18:24

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » dl. 1 maig, 2006 0:20

Llum d'oli ha escrit:I kè me dius ara? No podrem gaudir de ses seves intervencions! :cry:

Jo confiï que facin un esforç i trobin qualque "Tigres-nosequè" que dur-se a la boca i poder seguir gaudint de les seves teories.
Jo per la meva part ja lis vaig dir que estava disposat a foter-li el nom del que ja ho havia registrat, per donar-lis a ells.
Però com que "Ells" són tan així, se'n varen fer la puta al seu moment.

Veurem què passa ara.....

Jo mantenc la meva oferta.
EXwebmaster2
Site Admin

Torna a: ERC-Felanitx

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants