[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - El camí vell de la Mola

El camí vell de la Mola

El camí vell de la Mola

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dc. 8 feb., 2012 18:17

Supòs que el seu estat podria col·locar-lo al capdamunt de la vergonya local. Primer en varen tallar un tros en fer la via de cintura, el tros que passava arran dels magatzems de can Tonió; ara ja no es pot passar pel tros que queda a la part de la Mola. Aquest camí deu ser tan públic que hi devien passar els habitants de les coves per anar a beure a la Font. Ara que s'usa tant caminar i fer salut, costaria tant que l'ajuntament fes net el camí que arriba fins al cor de la Mola? Haurem de ser els particulars els que muntem una jornada de neteja? Quants de felanitxers coneixen l'Hotel de los Viekos? :S :S
Xesc Corraler

Entrades: 2788
Membre des de: dc. 29 març, 2006 20:40
Ubicació: Llevant de Mallorca

Re: El camí vell de la Mola

UNREAD_POSTAutor: Parpal » dc. 8 feb., 2012 20:23

Gens malament estaria que l'arreglassin,fins hi tot amb una passarel.la que passi per damunt sa via de cintura (pas natural d'aquest camí).
No sabia que li deien també cam ivell.Sempre l'havia conegut com a Carrerany o carreró de sa Mola,sempre aprens coses noves.
Parpal

Entrades: 82
Membre des de: dj. 27 abr., 2006 11:13

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dj. 9 feb., 2012 0:07

Jo el vaig intentar fer fa un parell d'anys i maldament de jove el freqüentàs per anar al camp de deports, m'hi vaig perdre d'abandonat que estava. Una llàstima i una altra reivindicació a fer :-p
Seppuku

Entrades: 3680
Membre des de: dt. 25 feb., 2003 17:00

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dj. 9 feb., 2012 21:02

Parpal ha escrit:Gens malament estaria que l'arreglassin,fins hi tot amb una passarel.la que passi per damunt sa via de cintura (pas natural d'aquest camí).
No sabia que li deien també cam ivell.Sempre l'havia conegut com a Carrerany o carreró de sa Mola,sempre aprens coses noves.

Vaig parlar de cami vell atès el seu estat actual, però teniu tota la raó, és el carreró de sa Mola.
Xesc Corraler

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dj. 9 feb., 2012 21:04

Seppuku ha escrit:Jo el vaig intentar fer fa un parell d'anys i maldament de jove el freqüentàs per anar al camp de deports, m'hi vaig perdre d'abandonat que estava. Una llàstima i una altra reivindicació a fer :-p

Ja et vaig a tu, en Confit, en Rafel i jo, armats de falçs, xorracs, serres mecàniques... per damunt la Mola.
Xesc Corraler

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dv. 10 feb., 2012 1:20

Xesc Corraler ha escrit:
Seppuku ha escrit:Jo el vaig intentar fer fa un parell d'anys i maldament de jove el freqüentàs per anar al camp de deports, m'hi vaig perdre d'abandonat que estava. Una llàstima i una altra reivindicació a fer :-p

Ja et vaig a tu, en Confit, en Rafel i jo, armats de falçs, xorracs, serres mecàniques... per damunt la Mola.

I en acabar paella a can Rafel!
Seppuku

Entrades: 3680
Membre des de: dt. 25 feb., 2003 17:00

UNREAD_POSTAutor: Confit » dv. 10 feb., 2012 11:44

Tenc molts de romeguers per tallar per ca nostra, però si hi ha paella encara podem fer un pensament.

Al darrer pic que hi vaig passar, i fa un parell de parells d'anys, em vaig guanyar l'afecte de la fauna autòctona: Vaig sortir negre de paparres! No espereu a l'estiu per anar-hi.
Confit

Entrades: 954
Membre des de: dt. 26 ago., 2003 22:02
Ubicació: De vacances

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dl. 13 feb., 2012 17:40

Sí, és cert això de les paparres. A l'aguait de tothom que s'hi arrisca. Rafel, i la paella?
Xesc Corraler

UNREAD_POSTAutor: sa madona » dc. 15 feb., 2012 18:25

Bastaria deixar-hi una guarda de cabres i aviat hi podriem passar.Irracionals ,malauradament ja en queden poques.
sa madona

Entrades: 59
Membre des de: dl. 2 juny, 2008 12:33
Ubicació: A ca nostra

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dc. 15 feb., 2012 21:13

sa madona ha escrit:Bastaria deixar-hi una guarda de cabres i aviat hi podriem passar.Irracionals ,malauradament ja en queden poques.

No sé si les cabres mufarien els cotxes de la via de cintura. Endemés no es tracta de quatre herbais, sinó d'ullastres gruixats i revenguts.
Xesc Corraler

UNREAD_POSTAutor: dimoni » dl. 23 abr., 2012 23:24

Fa uns anys ja vaig dir aquí que els de Manacor i Son Macià ens donen lliçons una rera l'altre amb aixó del camins publics, a mes de l'abandonament la part del camí que va fins el nucli de la Mola Vella está també abandonat i tallat per particulars, son camins que els nostres avantpasats empleaven cada dia per anar de la Vila a dit nucli i fins i tot fins a Son Mesquida, ara ja son historia i es una llástima.
dimoni

Entrades: 9
Membre des de: dt. 18 feb., 2003 16:58
Ubicació: L'Infern

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dj. 26 abr., 2012 18:34

Els Amics dels Closos s'haurien de posar al davant i convocar la neteja del camí. Aquest camí devia ser usat pels habitants de la Mola en temps prehistòrics.
Xesc Corraler

Torna a: Vergonya Local

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant