[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - municipals a les escoles

municipals a les escoles

municipals a les escoles

UNREAD_POSTAutor: unpocdeseny » dj. 3 nov., 2011 18:35

M'agradaria que algú em digués quines normes d'actuació tenen els Municipals que regulen el transit a les entrades dels col•legis.
Pot un Municipal deixar passar a un camió a les 14:55 pel carrer de Morei, quan tots els nins van cap a l'escola, encara que vagi a poc a poc?
Em pregunto, no pot esperar el camioner 5 o 6 minuts? Ah, i qui diu un camioner diu qualsevol vehícle que per no esperar 5 minuts treu la barrera i passa i a qui no passa res.
Em pregunto, convendria posar al començament del carrer un retol indicatiu que a certes hores en carrer està tallat per evitar una desgracia?
Em pregunto, es esser mal educat dir-li al municipal perquè la deixat passar, quan hi ha nins que van corrent cap a l'escola? Vull esser mal educada i no tenir a la consciencia un nin atropellat.
Em pregunto es una norma que els nins donin la ma als pares a l'entrada i la sortida de l'escola?
Com podeu llegir no me se les normes que he de seguir per acompanyar els meus fills escola, per això agrairia que algú me les digués.

Gràcies
unpocdeseny

Entrades: 3
Membre des de: dj. 3 nov., 2011 16:30

Re: municipals a les escoles

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dj. 3 nov., 2011 21:46

Jo també em pregunt, fa estona, quina necessitat hi ha d'anar a cercar els nins -i els goranets de l'institut- en cotxe?
Xesc Corraler

Entrades: 2788
Membre des de: dc. 29 març, 2006 20:40
Ubicació: Llevant de Mallorca

UNREAD_POSTAutor: Confit » dv. 4 nov., 2011 10:18

Apart del que diu en Corraler, que te tota la raó.

És necessari barrar el carrer? És lícit que pel desenvolupament d'una activitat particular s'aturi la circul.lació cada dia? És legal aturar la circul.lació sense avisar amb 24 hores d'antelació?
Confit

Entrades: 954
Membre des de: dt. 26 ago., 2003 22:02
Ubicació: De vacances

UNREAD_POSTAutor: Maiden Sergent » ds. 5 nov., 2011 19:24

Confit ha escrit:Apart del que diu en Corraler, que te tota la raó.

És necessari barrar el carrer? És lícit que pel desenvolupament d'una activitat particular s'aturi la circul.lació cada dia? És legal aturar la circul.lació sense avisar amb 24 hores d'antelació?

Permi que es cap te funsiona domes a estonas. tenc permi que sescole es servisi sosial, no fan butifarrons adedins. lo que no es lisit es sanc i fetge per demunt s'esfalt. no me toquis es mandingos, tu i ses tebes teories. auries de procurar sebre que fan mols des municipals en lloc destar en es lloc on els i toque. que aquets si que no se pagan en dobbers particulars. on arriberem!
Maiden Sergent

Entrades: 15
Membre des de: dv. 15 oct., 2010 16:46

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dl. 7 nov., 2011 20:34

Per molta activitat social que sigui, no crec que sigui cap bon exemple per als alumnes, als quals se'ls predica la necessitat d'estalviar energia entre altres coses, veure els carrers plens de cotxes en doble fila per anar a cercar el nin o nina. De temps meu hi havia una cosa que es deien cametes, o bé bicicletes, fins i tot motorets, totes encaminades a l'autonomia personal i a no molestar pares, oncles i altres parents per entrar o sortir d'escola.
Xesc Corraler

UNREAD_POSTAutor: Confit » dt. 8 nov., 2011 10:24

En temps meu aquesta escola estava al mateix lloc on estan ara, i no hi havia ni muricipals, ni el carrer barrat. I no record cap accident.
Confit

UNREAD_POSTAutor: sa madona » dt. 8 nov., 2011 19:53

Ara faig una cosa que no hauria de fer,posar-me en converses que no hi tenc res a veure.Però me fa rabia sentir dois de gent que pareix d'avui en dia.Segur que per aquest carrer més antigament també hi passaven carros i el municipal no hi feia falta,però ara en l'actualitat si que hi és necessari(dissortadament).Segur que aquest o no té ningú que vagi a escola o encara no hi va o ja fa estona que no hi va.Basta obir un poc ets ullets i sa ment,no tot són de "duros"cagondena. Y_Y
sa madona

Entrades: 59
Membre des de: dl. 2 juny, 2008 12:33
Ubicació: A ca nostra

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dv. 11 nov., 2011 15:18

L'objectiu del fòrum, benvolguda madona, és posar-se en converses d'aquest tipus. Sé que abans hi havia carros i ara no gaire, però seguesc pensant que, entre tots, ens hauríem de plantejar si cal anar a cercar els al·lots d'escola en cotxe, fins i tot si cal anar-los a cercar, simplement.
Xesc Corraler

UNREAD_POSTAutor: sa madona » dv. 11 nov., 2011 18:27

Miam,miam.Gràcies per deixar-me entrar en metles.No estic escandalitzada pel fet d'anar a escoleta en cotxe.Sempre hi haviem anat a peu,i La Vila és petita.Totalment d'acord amb tu,però el que no suport és que per motius d'avaricia,planyin la protecció dels infants a l'hora d'anar a escola.Sa coca i es vino espanyol segons per a que si que va bé .Tuambalmón sereno de golafreria,estic encesa(deuen ser transtorns hormonals de l'edat).
sa madona

Entrades: 59
Membre des de: dl. 2 juny, 2008 12:33
Ubicació: A ca nostra

UNREAD_POSTAutor: Confit » ds. 12 nov., 2011 12:36

La protecció dels infants és molt lloable, però això no ens ha de deixar enteranyinar la vista de si hi ha una actuació incorrecte per part de la policia (com és barrar un carrer sense el preceptiu avís). O si hi ha una activitat econòmica privada, que pel seu desenvolupament amb seguretat s'ha d'invadir l'espai públic cada dia.

Estic convençut que es poden dur a terme mesures per part de la policia per desincentivar que els pares abusin del cotxe. Bastaria que multassin als que aparquen malament. I que l'escola podria escalonar els horaris de sortida per estalviar embussos, però tot això és feina i no crec que cap dels dos col.lectius esmentats estigui per la labor.
Confit

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dl. 14 nov., 2011 18:03

No es pot explicar millor, Confit.
Xesc Corraler

UNREAD_POSTAutor: Moby » dt. 15 nov., 2011 20:32

Quan jo era petit no hi havia casi cotxes a Felanitx i no feia falta municipal, ara si, molts de conductors no respecten les senyals i els pobles no se dissenyaren per soportar el volum i tamany dels vehicles, si noltros fossin petits ara, tambe necesitariem aquesta proteccio, i si els al.lots d'ara visquessin com fa 50 anys tampoc faria falta municipal. Rao no en tens cap confit, que els nins vagin a escola es una activitat privada, vale... pero es ben necessari la seva proteccio i tothom ja sap que a segons quines hores hi ha al.lotella que surt d'escola, si tu haguessis nascut fa pocs anys tambe necessitaries aquesta proteccio, ses normes se fan per protegir la gent, no per seguirla com a ovelles.
Moby

Entrades: 83
Membre des de: dc. 12 ago., 2009 11:42

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dc. 16 nov., 2011 18:07

Sembla un diàleg entre sords, qui ha parlat contra la protecció dels infants? La qüestió és si els pares els han d'anar a cercar en cotxe o no, perquè el carrer està col·lapsat, i els del costat, pels cotxes dels progenitors.
Xesc Corraler

UNREAD_POSTAutor: Confit » dj. 17 nov., 2011 11:36

Efectivament, l'embus de cotxes a l'hora de sortir d'escola, el provoquen els pares amb els cotxes. Ningú ha questionat que hi hagi un muricipal per regular el trànsit. Però està al costat d'una vintena de cotxes mal aparcats i com qui sent ploure.
Confit

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dj. 17 nov., 2011 19:52

Ja en tenc certa experiència en sortetjar cotxos mal aparcats a l'entrada de l'escola. Trob que s'haurien de multar. Jo un temps tornava a peu a ca meva tot sol, se veu que es nins d'avui en dia no poden, perquè a la sortida del col·legi sempre està ple de pares i mares esperant per dur-los corrensos a clase de tennis, de judo i a repàs; i els divendres al psicòleg perquè, inexplicablement, es nin té estress.

De totes formes no he entès mai l'hàbit d'anar amb un cotxe de més de 1000 kg per transportar una o dues persones de menys de 100 kg.
Seppuku

Entrades: 3680
Membre des de: dt. 25 feb., 2003 17:00

Següent

Torna a: Vergonya Local

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant