[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - MENJARS

MENJARS

MENJARS

UNREAD_POSTAutor: flor » dj. 27 oct., 2011 12:15

Davant els rumors que he sentit, i que és un tema que m'agradaria conèixer més (per això ho expos) de que a les distintes activitats del pebre bord es va poder convidar a menjar a una sèrie de gent i a una altra no.

Les dades que conec són que una activitat organitzada per l'ajuntament el dissabte horabaixa al parque es va poder donar de menjar a unes 200 persones, la majoria de forapoble. Mentre que a totes les altres activitats, que habitualment esteien subvencionades i es podia donar de menjar en altres ocasions, clar, enguany hi ha crisi i no hi ha res, per el que si la gent de Felanitx vol organitzar qualque cosa, o participar en cualque esdeveniment, donc que ho posi de la seva butxaca.

REcord que xerr de rumors, i per axiò m'agradaria sebrer-ho un poc més, i no amb la finalitat de que s'ha de donar de menjar, simplement pensant en que totes les persones som iguals, o tots menjar, o tots pasam fam.
flor

Entrades: 112
Membre des de: dt. 4 abr., 2006 18:58

Re: MENJARS

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dj. 27 oct., 2011 16:14

Aquests "200" devien ser els que van dur els gegants i que, efectivament, eren d'arreu de Mallorca. Jo el que vaig veure eren capses de galletes i copes d'herbes. Veig just que els convidin, duu feina això dels gegants, però com dius també trob injust que no convidin a la resta dels que participen a la fira.
Seppuku

Entrades: 3680
Membre des de: dt. 25 feb., 2003 17:00

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dv. 28 oct., 2011 11:11

Trob més correcte convidar els de fora que el d'aquí.
Xesc Corraler

Entrades: 2790
Membre des de: dc. 29 març, 2006 20:40
Ubicació: Llevant de Mallorca

UNREAD_POSTAutor: Confit » dv. 28 oct., 2011 12:46

Pareix mentida convidar amb productes de dubtosa procedència (les galetes devien ser d'Inca com a molt aprop).

Amb una mica de vi de n'Armero (poc basta) i un parell de coques de trempó n'haguéssim sortit.
Confit

Entrades: 954
Membre des de: dt. 26 ago., 2003 22:02
Ubicació: De vacances

UNREAD_POSTAutor: flor » ds. 29 oct., 2011 11:03

Jo per el que sabia era un sopar de torrada, amb complements. Sols era veure opinions de persones que han de fer malabarismes per organitzar coses i sols tenen pegues, i d'altres sectors que no hi ha tanta crisi.
flor

Entrades: 112
Membre des de: dt. 4 abr., 2006 18:58

UNREAD_POSTAutor: Moby » ds. 29 oct., 2011 19:46

En aquest dialeg de Xafarderes, per cert la precisio tonal "..la majoria de fora poble.." se mereix un "no comment", no se de que va anar, pero si varen convidar gent "..de fora poble.." i eren els gegants o la gent que va exposar motos i cotxes, s'ho tenen ben merescut per fer feina fora de ca seva, jo som de per aqui i ajut quan puc, no esper res a canvi, la meva satisfaccio es fer algo per jo i "els meus.."
Moby

Entrades: 83
Membre des de: dc. 12 ago., 2009 11:42

Torna a: Vergonya Local

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant