[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - sortir a caminar per felanitx.... una acció suicida

sortir a caminar per felanitx.... una acció suicida

sortir a caminar per felanitx.... una acció suicida

UNREAD_POSTAutor: txakon » dv. 9 abr., 2010 12:33

son una de les tantes persones a les qui li agrada caminar i a sobre fa una mica d´esport, pero per voltar aquest poble m´he de posar en perill constant, intento pujar sa via cintura, pero nomes hi ha aceres a trosos i aixo nomes parlant de la via cintura.... m´agradaria que tambe es tingues una mica de mirament per la gent com jo i no nomes posar asfalt pels cotxes ,perque a cualsevol poble on vaig hi ha lloc habilitats per els vianants pero sa saben que a Felanitx demanar aquestes coses es una bojeria perque val molt mes gastar els diner amb inutitats com un poligon que no es fara servir mai.... :S
txakon

Entrades: 20
Membre des de: ds. 7 nov., 2009 22:24

UNREAD_POSTAutor: Confit » dv. 9 abr., 2010 17:44

Em pareix molt bé que demanis aceres, però no se que te a veure amb el polígon.

El polígon s'està edificant, molt poc a poc, però es fan coses. A més, ni l'Ajuntament ni cap administració hi va invertir res, per tant, el que s'hagués estalviat no serviria per fer-te aceres.
Confit

Entrades: 954
Membre des de: dt. 26 ago., 2003 22:02
Ubicació: De vacances

UNREAD_POSTAutor: txakon » dv. 9 abr., 2010 20:11

Confit ha escrit:Em pareix molt bé que demanis aceres, però no se que te a veure amb el polígon.

El polígon s'està edificant, molt poc a poc, però es fan coses. A més, ni l'Ajuntament ni cap administració hi va invertir res, per tant, el que s'hagués estalviat no serviria per fer-te aceres.
idó millor m´ho posas, tu que pareix que saps tant d´aquestes coses, que me pots dir on son es doblers que pagam i amb que s´enplean? perque jo veig molt de moviment i poca feina pes poble
txakon

Entrades: 20
Membre des de: ds. 7 nov., 2009 22:24

UNREAD_POSTAutor: Moby » dv. 9 abr., 2010 20:58

Tambe soc caminant i se poden fer rutes partin des poble i agafant camins, pero per altres has d'agafar cotxe i anar fins a un punt, per que es problematic travessar carreteres. Una cosa que hem sorpren una mica es sa senyalitzacio de rutes per part de s'ajuntament, apludesc s'iniciativa i ja era hora de donar a coneixer les magnifiques rutes i excursions pel paisatge de la vila, el que hem sorpren es que algunes rutes senyalitzades transcorren per carretera on no hi ha cap lloc, ni tant sols linia de marge per caminar i els que ho feim hem d'anar alerta, un de cada tres cotxes que passa "frissa" una mica, crec que es un punt a millorar.
Moby

Entrades: 83
Membre des de: dc. 12 ago., 2009 11:42

UNREAD_POSTAutor: tintorera » ds. 10 abr., 2010 11:55

jo tambe som caminat,pero no puc sortir de dia.
faig feina com moltssss,i acap la tasca tart.ALES HORES tenc les rutes molt limitades es a dir si no anam pel poble no tenim rute suficientment illuminades per caminar,pasetgar etc.
els carres d´akest poble estan fets.............................. per respecte no ho pos.
al poligon no sipot anar,fan carreres ilegals per noltros per altres no .
ma agradaria una alternativa per poder caminar trankil supos ke com molts.
molts danys y bones festes..
tintorera

Entrades: 2
Membre des de: dv. 9 abr., 2010 20:06

Les voravies

UNREAD_POSTAutor: Takons » dg. 11 abr., 2010 12:57

Quina poca educació! Fer-te aceres...L'ajuntament no ha de fer res a mida de ningú, ha de fer les coses per a tots. És el gran problema: que funciona a partir de favoritismes. Txakon, a tu no et fan aceres, a d'altres deixen que se les mengin, literalment. Fes una volta per devora l'eroski des Port i veuràs un parell de xaletarros que han fet un porxo gràcies a que han agafan més d'un metre d'acera que és teva i meva. L'ajuntament ho sap i bé...te treu un paper amb la signatura d'un funcionari dient que és una acció correcta. SI en Razinger també disculpa als pederastes catòlics, què esperes?
Jo vaig comptes muntar una terrasseta davant ca meva, que tinc una bona voravia també. I que digui missa el batle!
Takons

Entrades: 59
Membre des de: dj. 24 ago., 2006 19:16

UNREAD_POSTAutor: Confit » dl. 12 abr., 2010 10:04

txakon ha escrit:
Confit ha escrit:Em pareix molt bé que demanis aceres, però no se que te a veure amb el polígon.

idó millor m´ho posas, tu que pareix que saps tant d´aquestes coses, que me pots dir on son es doblers que pagam i amb que s´enplean? perque jo veig molt de moviment i poca feina pes poble

El pressupost de la sala és públic, no fa falta que jo t'ho digui, ho pots mirar tu mateix. Però, personalment crec que per on més es perden és pagant salaris i prebendes de funcionaris.
Confit

UNREAD_POSTAutor: tintorera » dc. 14 abr., 2010 10:01

mira confit, veig que es tema s´ha desviat perque el tema principal es anar a camimar i no d´es dobler que cobren una panda de lladres que se suposa que ens representen.... pero el problema de les aceres hi es, i ningu fa res i si takons jo crec que tambe posare una terraceta danat ca meva i si puc fer negoci millor, ja que els nostres representans de l´ayuntament tambe cobren per no fer res. moltsdayns i bones festes... i besos per tots
tintorera

Entrades: 2
Membre des de: dv. 9 abr., 2010 20:06

UNREAD_POSTAutor: Moby » dc. 14 abr., 2010 13:26

El tema de ses aceres es complicat, els carrers no estan dissenyats pel tipus de vehicles actuals, fer una acera nova dificultaria el transit, no parlem ja d'aquest estrany sentit de propietat de sa "carrera" - publica - de devant cada casa, ni de sa necesitat de deixar el cotxe devant sa porta. Pens que el que se podria fer es dissenyar una serie de diguem arteries principals d'aceres que comuniquin amb ses creus i camins principals de passeig a sa sortida del poble, en quant al port, pens que un model tipus port de soller, on a la primera linia no se permet el trafic llevat dels autoritzats faria guanyar encant per la gent i interes turistic.
Moby

UNREAD_POSTAutor: Takons » dj. 15 abr., 2010 7:38

Moby, et podries presentar per batle. Al manco proposes solucions i no planteges absurdes sortides de tangent. Ens fa falta gent com tu amb iniciativa i sense excuses (?) a la defensiva.
Takons

Entrades: 59
Membre des de: dj. 24 ago., 2006 19:16

UNREAD_POSTAutor: Confit » dj. 15 abr., 2010 10:46

Moby ha escrit:El tema de ses aceres es complicat, els carrers no estan dissenyats pel tipus de vehicles actuals, fer una acera nova dificultaria el transit, no parlem ja d'aquest estrany sentit de propietat de sa "carrera" - publica - de devant cada casa, ni de sa necesitat de deixar el cotxe devant sa porta. Pens que el que se podria fer es dissenyar una serie de diguem arteries principals d'aceres que comuniquin amb ses creus i camins principals de passeig a sa sortida del poble, en quant al port, pens que un model tipus port de soller, on a la primera linia no se permet el trafic llevat dels autoritzats faria guanyar encant per la gent i interes turistic.

Això que dius de Felanitx, en principi pareix bona idea. En quant al Port, a primera línia només falta lloc per als vianants a alguns llocs concrets, i la resta de carrers tampoc son per tirar coets. Per tant, crec que abans de treure el trànsit, es tendria que reduir a un sentit i arreglar un parell de llocs on és difícil passar a peu.
Confit

UNREAD_POSTAutor: Moby » dv. 16 abr., 2010 9:02

Lo des port ho sugeria mes pel fet de llevar tota aquesta contaminacio sonora i visual del transit de cotxes i motorinos almenys a s'estiu, crec que sa vorera guanyaria molt i ja que hi som mos estalviam doblers en fer passeig, se pot dedicar aquest doblers a altres coses que facin falta.
Moby

UNREAD_POSTAutor: Confit » dv. 16 abr., 2010 11:17

Moby ha escrit:Lo des port ho sugeria mes pel fet de llevar tota aquesta contaminacio sonora i visual del transit de cotxes i motorinos almenys a s'estiu, crec que sa vorera guanyaria molt i ja que hi som mos estalviam doblers en fer passeig, se pot dedicar aquest doblers a altres coses que facin falta.

A mi el passeig em pareix una millora excel.lent. I ho dic perquè conec el projecte. I no som del parer de llevar el tot trànsit perquè la primera linea no és només per passejar.

Per altre banda, el passeig es suposa que l'ha de fer la conselleria de medi ambient del seu pressupost. I si no es fa, posaria la ma al foc que els doblers s'invertiran molt bé, però en un altre indret de les illes que no serà el nostre terme (crec que el Govern no ha invertit ni un velló a Felanitx en el que va de legislatura).
Confit

UNREAD_POSTAutor: ES PUPUT » dv. 16 abr., 2010 13:22

DURO MARÉS
ES PUPUT

Entrades: 41
Membre des de: dv. 13 oct., 2006 17:06
Ubicació: es bosc de Santueri

UNREAD_POSTAutor: Moby » dv. 16 abr., 2010 13:44

Pot ser el passeig quedi be, pero nomes era una idea, es limitar el trafic a nomes autoritzats (Bus, taxi, carrega/descarrega..) i eliminar el trafic particular faria guanyar molt, per jo veure i sentir cotxes i motos circulant tot lo dia lleva encant, hi ha una segona linia de transit que no crec que perjudiqui a ningu, tenim una meravella de port i aixo podria atreure mes turisme. Un altre cosa, que el doblers del passeig se'n gasti a arreglar marjades a Deia o qualsevol altre banda ja em pareix be.
Moby

Següent

Torna a: Vergonya Local

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant