[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - Felanitx, decadencia total

Felanitx, decadencia total

Felanitx, decadencia total

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dc. 24 feb., 2010 11:18

No deixa de ser una anécdota, pero vos heu fixat com Felanitx és l'únic lloc del món on tanquen fins i tot els restaurants xinesos. 3 en la darrera década.

I mentrestant, els joves basen les seves inquietuts en problemes tan transcendental com els grups del Facebook: "Jo també pens que hi va haver TONGO a la RUA'10 FELANITX!".
"YO TAMBIEN QUIERO QUE FITO VENGA A LAS VERBENAS DE FELANITX!!!"
Seppuku l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. 24 feb., 2010 11:31, en total s’ha editat 1 vegada.
Seppuku

Entrades: 3680
Membre des de: dt. 25 feb., 2003 17:00

Re: Felanitx, decadencia total.

UNREAD_POSTAutor: Confit » dc. 24 feb., 2010 11:30

Seppuku ha escrit:No deixa de ser una anécdota, pero vos heu fixat com Felanitx és l'únic lloc del món on tanquen fins i tot els restaurants xinesos. 3 en la darrera década.

I mentrestant, els joves basen les seves inquietuts en problemes tan transcendental com els grups del Facebook: "Jo també pens que hi va haver TONGO a la RUA'10 FELANITX!".
"YO TAMBIEN QUIERO QUE FITO VENGA A LAS VERBENAS DE FELANITX!!!"

L'index de restaurants xinesos per capita no em preocupa massa. Més bé tot el contrari.

Dels joves (mal)educats a la LOGSE i al tot-el-que-volen dels seus pares, no n'esperis miracles. Per ventura algun dia s'hi pegaran de morros, serà trist però necessari.
Confit

Entrades: 954
Membre des de: dt. 26 ago., 2003 22:02
Ubicació: De vacances

Re: Felanitx, decadencia total.

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dc. 24 feb., 2010 11:38

Confit ha escrit:L'index de restaurants xinesos per capita no em preocupa massa. Més bé tot el contrari.

Dels joves (mal)educats a la LOGSE i al tot-el-que-volen dels seus pares, no n'esperis miracles. Per ventura algun dia s'hi pegaran de morros, serà trist però necessari.

Han sorgit mitja dotzena de grups al facebook relacionat amb lo "dolentes" (subjectivament, clar) que són les verbenes per ells.

La setmana passada hi va haver una reunió oberta a la Casa de Cultura per xerrar de les verbenes i fer arribar a l'ajuntament propostes. Hagués pogut avisar personalment a aquests grup, però vaig decidir no fer-ho per veure si hi hauria qualque resposta dels joves.

Finalment a la reunió no hi va assitir cap dels que criticaven per el facebook. Idó!
Seppuku

UNREAD_POSTAutor: L'Au fènix » dc. 24 feb., 2010 17:47

Seppuku, realment creies que algú d'aquets aniria a la reunió ?
L'Au fènix

Entrades: 46
Membre des de: dv. 25 nov., 2005 14:32
Ubicació: Al torrentó

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dc. 24 feb., 2010 18:24

I jo que em pensava que en Seppuku era jove!
Xesc Corraler

Entrades: 2790
Membre des de: dc. 29 març, 2006 20:40
Ubicació: Llevant de Mallorca

UNREAD_POSTAutor: jordi » dj. 25 feb., 2010 2:12

Tens tota la raó, és sintomàtic que fins i tot els restaurants xinesos vagin malament, però quina sort si només fossin els restaurants xinesos...
Jo no som molt vell, però record un Felanitx amb molt més vida, hi havia comerços que funcionaven i no havies d'anar als pobles veinats per sentir un poc de vida al carrer.
Què ha passat? Crec que és ben hora que tothom: polítics, gent del carrer, comerciants, etc facin una forta reflexió.
Quin poble volem tenir en el futur, un poble on allò més gran sigui el cementeri? On hi ha unes aceres que no serveixen per caminar? uns carrers mal asfaltats sense passos de zebra? un poble on tot cau: Sindicat , es Castell i més de la meitat de les cases del centre? no som racista, però perquè pel carrer només es veuen magrebins? i les dones magrebines, perque han de dur el mocador pel cap pel carrer o a les escoles? si estan a Mallorca que s'adaptin! ja sé que és políticament incorrecte dir això però m'importa un rave!
Felanitxers despertau abans de que sigui massa tard, (esperem que ja no ho sigui) i encara que surti més car gastau els doblers al poble , que ho necessita! (no tenc cap negoci)
jordi

Entrades: 51
Membre des de: dl. 6 oct., 2003 5:44

UNREAD_POSTAutor: rafel » dj. 25 feb., 2010 9:05

sepulko diu que tanquen a felanitx restarurant xinesos fins i tot , no es sols a felanitx , es per tot arreu , que tanquen negocis , diven qu esta de moda amigra a marroc ara ,
rafel

Entrades: 931
Membre des de: dg. 27 gen., 2008 19:42

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dj. 25 feb., 2010 10:36

En Jordi té molta raó, però no veig que gastant al comerç de la vila se solucioni gran cosa. Per què el nucli antic de Felanitx està mig deshabitat? Per què els felanitxers antics se'n van a viure al Port o bé a fora vila? Per què tenim les festes més despersonalitzades -amb l'excepció de l'invent navarrès del Coso- de Mallorca? Per què estan abandonats: el Puig del Call, la Mola, etc.? Encara no s'ha acabat el període de decadència d'aquest poble? Encara no hem tocat fons en la nostra estupefacció col·lectiva? Per què el mercat fa pena els dies feiners, potser també els diumenges? Per què la peixateria del Mercat és la més poc curiosa del món?
Xesc Corraler

Entrades: 2790
Membre des de: dc. 29 març, 2006 20:40
Ubicació: Llevant de Mallorca

UNREAD_POSTAutor: rafel » dj. 25 feb., 2010 11:03

A felanitx no hi ha inovecio de cap mena , no hi ha gent en ganes de fer coses , mes de tot aixo es pujem es impostos , en mesures mase elevades per lo que es es es poble , i aixo acaba mort ,
rafel

Entrades: 931
Membre des de: dg. 27 gen., 2008 19:42

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dj. 25 feb., 2010 18:59

L'Au fènix ha escrit:Seppuku, realment creies que algú d'aquets aniria a la reunió ?

No. Els revolucionaris de camilla no m'inspiren confiança.

Xesc Corraler ha escrit:I jo que em pensava que en Seppuku era jove!

Mmmmm, no sé jo. Estic enmig. D'esperit tal vegada encara sigui jove :roll: , però l'incipient alopècia que em veig cada dematí en mirar-me al mirall me recorda que els anys passen. :-p
Seppuku

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dv. 26 feb., 2010 12:49

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/3jL1Rw61Rrw&hl=es_ES&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/3jL1Rw61Rrw&hl=es_ES&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

http://www.youtube.com/watch?v=3jL1Rw61Rrw
Seppuku

UNREAD_POSTAutor: Confit » dv. 26 feb., 2010 15:39

Som un defensor d'evolucionar el format de verbena. I em sembla bé que es parli d'aquestes coses.

Però també som un client/usuari assidu de les verbenes, i el que veig a la reunió son simpatitzants de l'oposició i gent que fa calaix amb les verbenes. De "verbeneros" n'hi veig ben pocs. Supòs que deuen ser més o menys els mateixos que decidiren com s'havia de reformar/destrossar el parc municipal.
Confit

Entrades: 954
Membre des de: dt. 26 ago., 2003 22:02
Ubicació: De vacances

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » ds. 27 feb., 2010 0:25

Confit ha escrit:Som un defensor d'evolucionar el format de verbena. I em sembla bé que es parli d'aquestes coses.

Però també som un client/usuari assidu de les verbenes, i el que veig a la reunió son simpatitzants de l'oposició i gent que fa calaix amb les verbenes. De "verbeneros" n'hi veig ben pocs. Supòs que deuen ser més o menys els mateixos que decidiren com s'havia de reformar/destrossar el parc municipal.

Els simpatitzants i militants som els primers crítics en aquest sentit. Frequentment solem sentir allò de "sempre som els mateixos". La reunió era oberta, tothom hi estava convidat i si eren els de sempre tampoc es culpa nostra, no? La oposició la va convocar per concensuar el tema de les verbenes, que sembla que mai són a gust de tothom. Si haguessim volgut imposar la nostra opinió ho haguessim fet directament a la plenaria.

Per cert, la majoria dels que hi anaren, en temps de que feien el parque, encara anaven a l'institut
Seppuku

UNREAD_POSTAutor: aquas » dg. 28 feb., 2010 19:29

per comensar: som gran asidu a les verbenes, no vaig anar a la reunió no perque sigui de l'oposició (cosa que pens que a felanitx no existeix aquest terme, al manco en lo que respecte al nostre ajuntament) ni perque sigui del partit que governe.
No hi vaig anar, senzillament perque crec que no hauria arreglat absolutament res. per perdre temps el puc perdre a cameva
és vergonyos tenir unes verbenes on hem arribat es punt de que no tothom i pot assistir... ( pes preus, evidentment), crec que hauria d'esser una cosa molt mes económica i que i pogués anar tothom, pentura no tant de grups "reconeguts" però si mes festosos i on no hagis d'estar estalviant durant tot l'any per poder gaudir de les festes del teu poble.

també és vergonyós no poder convidar a amistats teves a les festes, perque evidentment si et va just pagar-te les entrades tu i les consumicions com o feràs per convidar companys teus on encara les entrades son mes cares? (una vertadera ruina)

solució: menys gasto i mes festa. per jo la millor verbena es la de sant agustí (verbena gratuita i totalment festosa, on i cap tota la gent del poble i dels voltants i on es diverteixen totes les edads

en lo referent en el poble que esteim creant, sa solució no se quina és però crec que els comerciants si que intenten posar de sa seva part encara que a lo millor no basti, però no basta que ells vulguin.
no es cupa seva que es carrers estiguin bruts (quan no fa molt que ens deien "18000 vegades mes net..." de qui és cupa? només dels bruts que embruten? i tota aquesta maquinaria comprada pel nostre excelentíssim ajuntament per fer es poble "18000 vegades mes net" per on passen? o es que no donen a basto?

que es carrers pacin perull per manca d'esfalt i de cuidats, de qui és cupa?
que ses ceres des poble estiguin totes espenyades, de qui és cupa de sa gent que si passetja?
sa manca de seguretat, i de no poder anar a caminar es vespre pes centre de la vila, també és cupa des ciutadans o des comerciants?
aquas

Entrades: 78
Membre des de: ds. 23 ago., 2008 23:38

UNREAD_POSTAutor: Moby » dg. 28 feb., 2010 21:41

Tenc la mteixa percepcio que vosaltres, no nomes aixo, ademes si qualqu intenta treure es cap se li fot de mambelletes (uf, m’han dit que es negoci no li va be i tancara… diuen que fara quebres… me pens que li va malament i tancaran, hi pas cada dia per alla i no te clients.… i bla bla bla …) es un no fer ni deixar fer, jo pens que es part des carácter Felanitxer, un conservacionisme heretat fruit dels mals moments pasats a l’economia local, no valorem es nostre poble ni les joies naturals que tenim enveja de estrangers i forans, San Salvador, Santueri, es Port, Cas Concos, S’Horta, etc, etc.. pens que sera difícil surtir-ne per que els pobles dels voltants ens duen ventatge, jo intent fer poble gastant en es comerç local, pero a vegades pareix que els mateixos comerciants ens treuen defora tant pels preus d’algunes tendes com pel tracte poc profesional, es com a mes important xafardejar que atendre al client encara que aquest hagi arribat primer… me direu que aixo es normal, ido a Manacor i a Ciutat no m’ha pasat, i ja m’empipa haver de fer gasto als manacorers i ciutadans (es mig en broma, que ningu s’ofengui) pens que haurem de tenir paciencia i esperem que hagi mes gent que pensi aixi i noltros i els postres fills a poc a poc canvien ses coses. En quant als politics, haurien de ajudar i molt als comerciants i facilitar-los un poc mes ses coses, alguns no tanquen per falta de clients, sino per "paperassa", impostos, me pareix una pena i molt lamentable. Ja no parlem dels qui marxen fora poble per que tenen mes ajuts, tot aixo es doblers, i molts que se perden.
Moby

Entrades: 83
Membre des de: dc. 12 ago., 2009 11:42

Següent

Torna a: Vergonya Local

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant