[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - El calvario del Viacrucis del Camí de Sant Salvador

El calvario del Viacrucis del Camí de Sant Salvador

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dt. 9 feb., 2010 11:18

Seppuku ha escrit:
Xesc Corraler ha escrit:No crec que en Rouco Varela aglapesqui res de la restauració del Convent o de les rajoles de Sant Salvador. Per què dius que ningú les fa servir? Jo m'hi atur i les contempl, sobretot les pedrades que qualque malanat hi ha tirat.

No estic parlant de subvencinons municipals, precisament.

com pots suposar a en Rouco Varela n'hi donaria poques de subvencions jo, més aviat llendera i pastors alemanys.
Xesc Corraler

Entrades: 2790
Membre des de: dc. 29 març, 2006 20:40
Ubicació: Llevant de Mallorca

Anterior

Torna a: Vergonya Local

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant