[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - BOTELLÓ

BOTELLÓ

BOTELLÓ

UNREAD_POSTAutor: aquas » ds. 7 nov., 2009 20:38

Avui estic de lo més rassacós, lo mes trist és que no he sortit de cameva, però he tengut festa fins a les 5.30 de la matinada.
Me voleu explicar qualcú ( perque avui ja vaig bastant empre....) perque poden venir a fer botellon davall sa meva finestra, esnifar, bomitar, pixar... i ningú els diu res?
PERQUE?
Y_Y
Perque, si jo passeig es meu ca pel carrer i no replec els seus excrements, men duc una bona munta de les autoritats competents i no diven res a tot aquest personal que embruta la via pública?
perque poden fer renou fins que els dona la realíssima gana i mentres tant els veinats no poden dormir, i perque uns al-lots canten un parei de cançons durant uns minuts ja els poden fer callar?

Qualcú me sap dir que he de fer per poder dormir els caps de semana?
Amb a qui he de tenir bò, perque venguin els policies locals i facin la seva feina?
aquas

Entrades: 78
Membre des de: ds. 23 ago., 2008 23:38

UNREAD_POSTAutor: jomer sipson » ds. 7 nov., 2009 21:34

jo te puc contesta la policia local te po de sa jent que fa botallo ilegalment pero de els tunos que tenen permis no ames tocarias sebre qu felanitx es aixi el que eu de fer es venir a viura al meu poble esprinfild que aixo no pasana abrasada de jomer
jomer sipson

Entrades: 55
Membre des de: dg. 2 ago., 2009 21:15
Ubicació: springfild

UNREAD_POSTAutor: txakon » dg. 8 nov., 2009 2:07

aquest tema es una mica delicat, l´ayuntament fa el que sap o sigui res, la policia el que pot o sigui res i els veinats el que ens deixen fer o sigui res... pero tenim una solució, deixar de pagar els impots i amb el diners comprar un chalet a foravila per no sentir renou ,que aixo es el que fan aquest grup de personatjes que diuen que miren per noltros " i una me,,,,," si tenguesin el problema a casa seva ja no seria un problema pero ells pasan unes bones nits mentre noltros anam de rua i no de la divertida ... cuant s´acabara aixo?
txakon

Entrades: 20
Membre des de: ds. 7 nov., 2009 22:24

UNREAD_POSTAutor: MUSSOL » dg. 8 nov., 2009 13:48

Es una opçió anar a foravila,però te coons que per uns ninets de papá i mamá haguin de sortir en la seva per aqui jo no hi pas,nose,hauriam de trobar un solar buit per devora c´an moix,un altre per s´horta,un altre per devora sa font,un altre pel es port,aixi a lo millor el equip de govern actualment que governa en majoria s´agafaria ses cosses un poc enserio si tenguessin el problema a devora ses sevas casas.
Mos possaram en contacte en la empresa,alians covas-pancuit-valens-mas,jejejejejejejejeje :twisted:
MUSSOL

Entrades: 113
Membre des de: dg. 27 gen., 2008 1:29

UNREAD_POSTAutor: S ´enanito » dl. 9 nov., 2009 22:48

T´ho pots agafar en calma aquas, per que si no ets d´un grup terrorista de tunes o d´algo així, aquesta panda de vagos no moura ni un punyetero dit.
Us puc explicar sa que em va passar diumenge passetjant es meu ca per sa creu nova , ido em va passar que quan pasetjava el meu ca amb la meva corretja, les meves boses per els excrements, els papers dels ca i un morral per el meu ca( que no le de menester per que no es gens perillos pero els grup d´ineptes de felanitx "municipals" o diven), sem va afuar un PITBULL que anava amollat per el carrer sense amo ni corretja , el vaig persuadi de que no mosegas el meu gos i quan sa cosa es va calma vaig telefonar a l´agrupació d´ineptes de la vila per que hi havia aquest ca amollat i si agafa un al. lot el mata, i sa beu que em van contestar : textualment " coja usted el perro y traigalo a nuestras dependencias, en estos momentos estamos haciendo un control en Portocolom y solo disponemos de un coche y la furgoneta no esta disponible". Despres de 30 min d´esperar a la llei i a l´ordre de la vila no van tenir collons a venir.

SENYOR BATLE FASI EL FAVOR DE DESPEDIR LA MEITAT DE MUNICIPALS DE LA VILA ( ja esta que ni ha algun de condret, pero pocs) I CONTRATI DOS SEGURATAS DE DISCOTECA QUE ALMENYS I POSEN FE A SA FEINA. :caca: :caca: :caca: :caca: :caca: :caca: :caca: :caca: :caca:
S ´enanito

Entrades: 30
Membre des de: dl. 27 jul., 2009 20:03

UNREAD_POSTAutor: txakon » dt. 10 nov., 2009 1:06

quina vergonya enanito... jo tenc un canet tambe i et puc dir que el agents de la llei de felanitx son una panda de covarts, tambe visc als voltant de la discoteca i no son tant valents com per aturar tot el que hi ha alla els caps de setmana... es limiten a demanar perfavor que no facin renou i no m´ho han contat ho he sentit jo mateix... tenen porrrrrrrr.... i ho dic ben fort, pero per cobrar a final de mes segur que no fan tart i per posar multes de s´hora tampoc ... que per aixo si que tenen patrulles....
txakon

UNREAD_POSTAutor: Confit » dt. 10 nov., 2009 10:31

S ´enanito ha escrit:SENYOR BATLE FASI EL FAVOR DE DESPEDIR LA MEITAT DE MUNICIPALS DE LA VILA ( ja esta que ni ha algun de condret, pero pocs) I CONTRATI DOS SEGURATAS DE DISCOTECA QUE ALMENYS I POSEN FE A SA FEINA. :caca: :caca: :caca: :caca: :caca: :caca: :caca: :caca: :caca:

La meitat només..???

Amb l'únic que hi veig una mica d'eima, per part seva, és en contra les motes i en gratar-se la panxa. Falta empenta, a més de política, per part de l'inspector.
Confit

Entrades: 954
Membre des de: dt. 26 ago., 2003 22:02
Ubicació: De vacances

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dt. 10 nov., 2009 12:12

Confit ha escrit:Amb l'únic que hi veig una mica d'eima, per part seva, és en contra les motes i en gratar-se la panxa. Falta empenta, a més de política, per part de l'inspector.

S'ha de privatitzar.
Seppuku

Entrades: 3680
Membre des de: dt. 25 feb., 2003 17:00

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dt. 10 nov., 2009 14:06

I la guàrdia civil, que també pagam, per on para?
Xesc Corraler

Entrades: 2790
Membre des de: dc. 29 març, 2006 20:40
Ubicació: Llevant de Mallorca

sa poli

UNREAD_POSTAutor: acaunaputatot » dt. 10 nov., 2009 19:14

jo no puc entendre com no se pot aturar això, vols dir que crides a sa policia i no vé? has provat de cridar a sa super-regidora? a quin indret passa això?
per mi que és més competència municipal que no des civils
acaunaputatot

Entrades: 22
Membre des de: ds. 30 ago., 2008 17:39

UNREAD_POSTAutor: txakon » dc. 11 nov., 2009 8:49

tens raó, pero amb la regidora tambe em parlat i ella troba que fa molta feina... "faig tot el que puc" aixo ems va dir davant de uns 50 veinats...pero be , ja sabem que la feina cansa i els dormen molt be...
txakon

UNREAD_POSTAutor: Confit » dc. 11 nov., 2009 11:11

Seppuku ha escrit:
Confit ha escrit:Amb l'únic que hi veig una mica d'eima, per part seva, és en contra les motes i en gratar-se la panxa. Falta empenta, a més de política, per part de l'inspector.

S'ha de privatitzar.

Totalment no, perquè compleixen funcions d'autoritat. Però privatitzar-ne la meitat no seria cap desbarat.
Confit

Entrades: 954
Membre des de: dt. 26 ago., 2003 22:02
Ubicació: De vacances

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dc. 11 nov., 2009 12:10

Confit ha escrit:Totalment no, perquè compleixen funcions d'autoritat. Però privatitzar-ne la meitat no seria cap desbarat.

:S :S :S :S :S :S
No puc creure que ho diguis en serio!
Seppuku

Entrades: 3680
Membre des de: dt. 25 feb., 2003 17:00

ni jo tampocccc!!!!!!

UNREAD_POSTAutor: txakon » dc. 11 nov., 2009 15:23

Seppuku ha escrit:
Confit ha escrit:Totalment no, perquè compleixen funcions d'autoritat. Però privatitzar-ne la meitat no seria cap desbarat.

txakon

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dc. 11 nov., 2009 18:02

Seppuku ha escrit:

Però Seppuku, tu ets un àcrata, et deu ser igual si els repressors són públics o privats.
Xesc Corraler

Entrades: 2790
Membre des de: dc. 29 març, 2006 20:40
Ubicació: Llevant de Mallorca

Següent

Torna a: Vergonya Local

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant