[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - BOTELLÓ

BOTELLÓ

UNREAD_POSTAutor: S ´enanito » dg. 15 nov., 2009 21:43

Vull aclarir una cosa aquas, es teu tema es del tot serios i en tens tota la rao, jo només vulia riure un poc a costa d´aquest grup de negligens que tenim a Felanitx, es realment una llastima que això pasi a Felanitx i que els seus dirigents no aturin els peus a n´es que els hi han d´aturar realment i fasin una forta restructuració a dins aquest grup d´ineptes. Estic amb tu aquas i anim a tots els que es conecten aqui que tambè escriguin per fer molt de renou i aveure si algu dels que toquen reaccionar reacionen realment.
S ´enanito

Entrades: 30
Membre des de: dl. 27 jul., 2009 20:03

UNREAD_POSTAutor: Confit » dl. 16 nov., 2009 12:25

Si el que voleu és parlar de botellón, diré la meva.

No cerc que el major problema del botellón sigui els que no poden dormir. Si hi ha joves que la millor opció que tenen (i poden pagar) és la de beure alcohol al carrer és que no hi ha cap alternativa perquè aquesta gent es pugui divertir i passar el temps, i jo crec que hi tenen dret. Casi tant com el dret a dormir.

Que les forces de l'ordre els facin canviar de lloc, no arregla el problema.
Confit

Entrades: 954
Membre des de: dt. 26 ago., 2003 22:02
Ubicació: De vacances

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dl. 16 nov., 2009 14:28

Confit ha escrit:Si el que voleu és parlar de botellón, diré la meva.

No cerc que el major problema del botellón sigui els que no poden dormir. Si hi ha joves que la millor opció que tenen (i poden pagar) és la de beure alcohol al carrer és que no hi ha cap alternativa perquè aquesta gent es pugui divertir i passar el temps, i jo crec que hi tenen dret. Casi tant com el dret a dormir.

Que les forces de l'ordre els facin canviar de lloc, no arregla el problema.

Si que arregla el problema.

Això del botellot no és res inventat d'ara. Nosaltres fa 12 anys ja en feiem. Però com que la meva generació teniem un mínim d'educació, per no fer renou anavem al peu de Sant Salvador o al Camps d'Esports per no emprenyar a la gent.

Si vols, defensa la incompetència dels municipals per no embrutar la imatge dels que els comanden. Però no diguis que no hi ha alternativa que no sigui emprenyar els veinats.
Seppuku

Entrades: 3680
Membre des de: dt. 25 feb., 2003 17:00

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dl. 16 nov., 2009 18:10

Sí, Confit, el liberalisme té un límit. Ningú té cap dret a fer renou, amb l'excusa de divertir-se, un cap de setmana sí i un altre també, i molestar els veïnats.
Jo crec que aplicant la llei s'hauria acabat el problema.
Xesc Corraler

Entrades: 2788
Membre des de: dc. 29 març, 2006 20:40
Ubicació: Llevant de Mallorca

UNREAD_POSTAutor: Confit » dl. 16 nov., 2009 19:08

Seppuku ha escrit:Si que arregla el problema.

Això del botellot no és res inventat d'ara. Nosaltres fa 12 anys ja en feiem. Però com que la meva generació teniem un mínim d'educació, per no fer renou anavem al peu de Sant Salvador o al Camps d'Esports per no emprenyar a la gent.

Si vols, defensa la incompetència dels municipals per no embrutar la imatge dels que els comanden. Però no diguis que no hi ha alternativa que no sigui emprenyar els veinats.

Però com canvies el discurs! Em pensava que trobaries que el botellón és con la critica social que defensaves en el cas de les pintades.

I per cert, tampoc fóreu vosaltres qui inventareu res. Però s'ha de reconeixer que n'hi ha molt més.
Confit

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dl. 16 nov., 2009 20:17

Confit ha escrit:Però com canvies el discurs! Em pensava que trobaries que el botellón és con la critica social que defensaves en el cas de les pintades.

I per cert, tampoc fóreu vosaltres qui inventareu res. Però s'ha de reconeixer que n'hi ha molt més.

O.o Què dius tu ara? No té res a veure una cosa amb l'altre. I jo no he dit que inventéssim res.

No intentis marejar-nos. El tema és que els veins necessiten dormir, i això no té res a veure amb crítica social.
Seppuku

Entrades: 3680
Membre des de: dt. 25 feb., 2003 17:00

UNREAD_POSTAutor: txakon » dl. 16 nov., 2009 22:44

ay confit!!!! com es veu que tu no tens es botello davant ca teva, i que no t´enprenyan amb musica , crits i brutor, i tampoc sent l´impotencia de cridar a la policia o parlar amb els nostres regidors i el balte i que s´enriguin de tu... pero esper que algun dia te toqui a tu i que l´ayuntament et faci el que fan en noltros o sigui pasar la pilota i asser una panda de incompetents....
txakon

Entrades: 20
Membre des de: ds. 7 nov., 2009 22:24

UNREAD_POSTAutor: Confit » dt. 17 nov., 2009 11:00

txakon ha escrit:ay confit!!!! com es veu que tu no tens es botello davant ca teva, i que no t´enprenyan amb musica , crits i brutor, i tampoc sent l´impotencia de cridar a la policia o parlar amb els nostres regidors i el balte i que s´enriguin de tu... pero esper que algun dia te toqui a tu i que l´ayuntament et faci el que fan en noltros o sigui pasar la pilota i asser una panda de incompetents....

No tenc botellón no. Però tens tu una terrassa oberta fins a les tantes? I si quant telefones a la policia, el del bar el convida a beure a la policia?

Cadascú té el que te. :S :S
Confit

UNREAD_POSTAutor: txakon » dt. 17 nov., 2009 18:03

Confit ha escrit:
txakon ha escrit:ay confit!!!! com es veu que tu no tens es botello davant ca teva, i que no t´enprenyan amb musica , crits i brutor, i tampoc sent l´impotencia de cridar a la policia o parlar amb els nostres regidors i el balte i que s´enriguin de tu... pero esper que algun dia te toqui a tu i que l´ayuntament et faci el que fan en noltros o sigui pasar la pilota i asser una panda de incompetents....

No tenc botellón no. Però tens tu una terrassa oberta fins a les tantes? I si quant telefones a la policia, el del bar el convida a beure a la policia?
Cadascú té el que te. :S :S
idó no ho pareix , o deu asser que tu ets un dels maleducats de fa el botelló o te poden condecorar com a santa martir perque la defensa que en fas no es normal.
txakon

UNREAD_POSTAutor: aquas » dg. 22 nov., 2009 11:23

crec que aquí ningú s'està ficant amb terrasses obertes que tenen obert fins tard, és un negoci, estàn pagant per poder tenir-lo obert i en principi els fan tenir arment amb la qüestió del renou, i a més en principi no poden vendre begudes alcoholiques a menors, no poden vendre drogues,.... (ja sabem que després les coses no són així, a vegades)
però al botellon qui és que posa es límits? en principi, no està prohibit fer renou mes tard de les 12? doncs perquè aquets que fan botellon en poden fer? no està prohibit (i es munta) embrutar els carrers) perquè ells sí poden? no està prohibit que els menors beguin? perque ells sí poden i l'autoritat no els agafa les seves dades i o fa sabre a casa seva? (encara que a acasa seva pacin...)...
es que encara no antenc quin es el problema que han de solucionar, quan en el mateix radol s'infrangeixen tantes de lleis.
Mentres tant, a qualsevol de noltros per tirar sa bassura al CONTENIDOR MITJA HORA PREST en posen una bona multa (cosa que me pareix bé si tothom reb igual)
aquas

Entrades: 78
Membre des de: ds. 23 ago., 2008 23:38

UNREAD_POSTAutor: jomer sipson » dg. 22 nov., 2009 15:57

jo te dire que an de solucionar les ganes de fer feine per areglaro
jomer sipson

Entrades: 55
Membre des de: dg. 2 ago., 2009 21:15
Ubicació: springfild

UNREAD_POSTAutor: txakon » dg. 22 nov., 2009 21:43

jomer sipson ha escrit:jo te dire que an de solucionar les ganes de fer feine per areglaro
pero es mes facil cobrar per no fer res
txakon

UNREAD_POSTAutor: jomer sipson » dt. 24 nov., 2009 20:23

segons me varen dir al forum mo se volen ariesgar a perde la feina aixo es democracia :ok:
jomer sipson

Entrades: 55
Membre des de: dg. 2 ago., 2009 21:15
Ubicació: springfild

Anterior

Torna a: Vergonya Local

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant