[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - IMPORTANT: l'Ajuntament pretén privatitzar el servei d'aigua

IMPORTANT: l'Ajuntament pretén privatitzar el servei d'aigua

UNREAD_POSTAutor: Takons » dv. 30 oct., 2009 18:53

No em venguis amb coverbos, confit. A mí m'importa un pebre de quin partit siguis o el que opinis del servei. El servei de l'aigua del port és simplement un servei potable, molt al contrari del líquid verinós que ens serveixen i que s'encarreguen de cobrar-nos religiosament. És una autèntica vergonya obrir debat sobre el tema perquè no n'hi ha: el que surt del grifó de ca nostra hauria de sortir de ca teva un parell de dies i t'haurien d'obligar a rentar-t'hi les dents. Llavors et fugirien les ganes de teoritzar. Està ben vist que des de la classe política només interessa encalentir el seient...
Takons

Entrades: 59
Membre des de: dj. 24 ago., 2006 19:16

UNREAD_POSTAutor: Confit » dl. 2 nov., 2009 11:03

Takons ha escrit:No em venguis amb coverbos, confit. A mí m'importa un pebre de quin partit siguis o el que opinis del servei. El servei de l'aigua del port és simplement un servei potable, molt al contrari del líquid verinós que ens serveixen i que s'encarreguen de cobrar-nos religiosament. És una autèntica vergonya obrir debat sobre el tema perquè no n'hi ha: el que surt del grifó de ca nostra hauria de sortir de ca teva un parell de dies i t'haurien d'obligar a rentar-t'hi les dents. Llavors et fugirien les ganes de teoritzar. Està ben vist que des de la classe política només interessa encalentir el seient...

Si et penses que a ca meva surt Font Vella pel grifó vas ben fuit. L'aigua és pésima, però te pressió i no hi ha fuites. A Felanitx l'aigua és bona, cert, però la xarxa vessa com un paner, la pressió no existeix i les aturades son cada dos per tres.

Que et penses, que si els fontaners no tenen paga d'estat posaran sal a l'aigua?
Confit

Entrades: 954
Membre des de: dt. 26 ago., 2003 22:02
Ubicació: De vacances

UNREAD_POSTAutor: vela llatina » dl. 2 nov., 2009 14:40

Jo ja no entenc res, és a dir, que si te surt merda pels grifons, a pressió i sense talls de suministre, és millor, que en canvi, a Felanitx s'aigua es pot beure, sol surtir a pressió i mes a manco de cap a cap d'any, això és una merda.
Per cert es veu que els del pp o deven tenir coratge d'arreglar-ho ells, que ho arregli un altre, no és així. Tampoc no podem comparar une instal·lacions com les del Port amb les de Felanitx supòs, ja que unes son molt més velles que les altre, si o no?
vela llatina

Entrades: 147
Membre des de: dl. 28 maig, 2007 21:48
Ubicació: Dins la mar

UNREAD_POSTAutor: Takons » dc. 4 nov., 2009 1:38

Confit ha escrit:
Takons ha escrit:No em venguis amb coverbos, confit. A mí m'importa un pebre de quin partit siguis o el que opinis del servei. El servei de l'aigua del port és simplement un servei potable, molt al contrari del líquid verinós que ens serveixen i que s'encarreguen de cobrar-nos religiosament. És una autèntica vergonya obrir debat sobre el tema perquè no n'hi ha: el que surt del grifó de ca nostra hauria de sortir de ca teva un parell de dies i t'haurien d'obligar a rentar-t'hi les dents. Llavors et fugirien les ganes de teoritzar. Està ben vist que des de la classe política només interessa encalentir el seient...

Si et penses que a ca meva surt Font Vella pel grifó vas ben fuit. L'aigua és pésima, però te pressió i no hi ha fuites. A Felanitx l'aigua és bona, cert, però la xarxa vessa com un paner, la pressió no existeix i les aturades son cada dos per tres.

Que et penses, que si els fontaners no tenen paga d'estat posaran sal a l'aigua?

Gràcies per l'explicació però fa temps que vaig deixar l'escoleta i sé traduir el que dius.
No sé si dels teus grifons surt Font Vella, però de la boca et surt un discurs fluixet com el pa Bimbo. El que jo veig és una inoperància absoluta per envestir a l'aigua del port (que és una empresa privada) i exigir les garanties sa-ni-tà-ri-es mínimes que hauria d'acomplir el servei.
Torno a repetir que el que es faci amb Felanitx o el líquit sagrat que t'omple les canonades a mí m'importa un pebre: jo sé els termos que duc gastats, els grifons que em cauen reventats i tota la resta d'estris que es deterioren un darrere l'altre a causa de la porqueria que em subministren.
Dir que caldria arreglar aquest assumpte abans d'emmerdar-se amb cap altre no em sembla tan mala idea...però jo no comand.
Per sort de molts.
Takons

UNREAD_POSTAutor: Confit » dc. 4 nov., 2009 14:22

Ido ja està. En lloc de fer privat el servei de Felanitx, la solució és fer públic el del Port. Es rescata la concessió, i els treballadors d'EDAMSA pasen a ser funcionaris (a ells ja els hi deu anar bé), i alejop!, com si fos un jocs de mans, l'aigua del Port passarà a ser tan bona com la de la vila.
Confit

"la cosa pública"

UNREAD_POSTAutor: acaunaputatot » dc. 4 nov., 2009 20:24

com que passen a ser funcionaris????
serà després de passar unes oposicions, confit!!
acaunaputatot

Entrades: 22
Membre des de: ds. 30 ago., 2008 17:39

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dc. 4 nov., 2009 22:05

Caldria privatitzar el servei i poder disposar de tres classes de subministrament, amb preus diversos:
classe preferent amb aigua procedent de la Serra de Tramuntana, del Pirineu o de la serra d'Espadà
classe econòmica: amb aigua de l'aixeta
classe baixa: amb aigua depurada de Son Navata reutilitzada.

Visca el liberalisme
Xesc Corraler

Entrades: 2788
Membre des de: dc. 29 març, 2006 20:40
Ubicació: Llevant de Mallorca

Re: "la cosa pública"

UNREAD_POSTAutor: Confit » dj. 5 nov., 2009 10:15

acaunaputatot ha escrit:com que passen a ser funcionaris????
serà després de passar unes oposicions, confit!!

No ho tenc massa clar, però crec que seria com dic.

El que jo se, és que quant hi ha un canvi de concessionari en una concessió pública (platges, per exemple), el concessionari nou ha d'incorporar els treballadors (si ells volen, es clar) de l'anterior. Amb la mateixa regla de 3, passarien a ser funcionaris pel camí del mig.
Confit

UNREAD_POSTAutor: Takons » dj. 5 nov., 2009 20:41

Confit ha escrit:Ido ja està. En lloc de fer privat el servei de Felanitx, la solució és fer públic el del Port. Es rescata la concessió, i els treballadors d'EDAMSA pasen a ser funcionaris (a ells ja els hi deu anar bé), i alejop!, com si fos un jocs de mans, l'aigua del Port passarà a ser tan bona com la de la vila.

El que passa és que tu tens una visió d'empresa quant a l'Ajuntament i no de servei al poble, malgrat sempre en facis absurda propaganda. I aquesta conclusió a la qual has arribat tu totsolet (la meva enhorabona) se'n diu sortir-se'n per la tangent (si fa no fa). La qüestió és una i complicada: l'aigua del port és gairebé merda líquida, per entendre'ns, i cal un remei. Si mires cap a una altra banda és el teu problema. Els rebuts que pago jo, vinguin de la punyetera empresa que vinguin, en són el meu. Són una estafa i de les meves queixes no en puc fer més que castells de cartró perquè l'administració pública, la privada i la pervertida no en fan ni punyetero cas.
Així que no em vinguis amb contes ni amb ressentiments de funcionariat que a mi no m'interessen, t'ho torno a dir.
Takons

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dl. 9 nov., 2009 10:42

Imatge

Segons aquesta noticia, les piscines que tenim a Balears sumen la capacitat del Gorg Blau i de Cúber.
Això sense comptar els camps de golf i aquacity.
http://www.diariodemallorca.es/mallorca/2009/11/09/mallorca-matas-guardaba-palacete-informes-confidenciales-politicos/519902.html

Durant tots aquests anys entre tots ho hem permés. Ara bebem aigua salada barrejada amb residus fecals ens i ploram.
Seppuku

Entrades: 3680
Membre des de: dt. 25 feb., 2003 17:00

UNREAD_POSTAutor: Takons » dl. 9 nov., 2009 21:15

...jo no he contribuit. Si vull nedar, vaig a la mar gran. Que bé que ho és. El que passa és que fa forat i tapa i molts s'acolloneixen. No tots tenim piscina però sí tots pagam els despropòsits dels qui en tenen.
Takons

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dt. 10 nov., 2009 14:04

Jo tampoc no tenc piscina, crec que ens haurien de rebaixar els imposts als pocs que quedam.
Xesc Corraler

Entrades: 2788
Membre des de: dc. 29 març, 2006 20:40
Ubicació: Llevant de Mallorca

UNREAD_POSTAutor: acaunaputatot » dt. 10 nov., 2009 19:09

aqui s'únic que te piscina és en rafalet!!! :-p :-p :-p :-p :-p :-p :-p
acaunaputatot

Entrades: 22
Membre des de: ds. 30 ago., 2008 17:39

UNREAD_POSTAutor: Confit » dc. 11 nov., 2009 11:11

Jo tampoc en tenc de piscina, però tenc un bon aljub.
Confit

UNREAD_POSTAutor: Takons » dj. 12 nov., 2009 21:20

...ha ha ha!
Takons

Anterior

Torna a: Vergonya Local

Qui està connectat