[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - botello

botello

botello

UNREAD_POSTAutor: jomer sipson » dv. 14 ago., 2009 18:42

no tenc res adir de la dicoteca de felanitx pero si dels desastres que fan alguns des qui ey vanfan botello al carrer es barallen destrocen facanes aixo si que es vergoños
jomer sipson

Entrades: 55
Membre des de: dg. 2 ago., 2009 21:15
Ubicació: springfild

UNREAD_POSTAutor: MUSSOL » dv. 14 ago., 2009 20:07

Publicat: Dv 14 Ago, 2009 18:42 Assumpte: botello

--------------------------------------------------------------------------------

no tenc res adir de la dicoteca de felanitx pero si dels desastres que fan alguns des qui ey vanfan botello al carrer es barallen destrocen facanes aixo si que es vergoños

Aqui demostran que sa força de l´autoritat fan cumplir la llei,jo ja tenc els meus dubtes si es legal o no es legal,basta anar al poligon,per devora el parc,pel corte de la guardia civil,per darrera el parc de bombers,per el aparcament del torrento,al carrer Sta.Catalina Thomas,etc.etc.etc...,si teniu set ja sabeu a lo millor vos convidan :-p
MUSSOL

Entrades: 113
Membre des de: dg. 27 gen., 2008 1:29

UNREAD_POSTAutor: jomer sipson » dv. 14 ago., 2009 21:04

alomilor la policia no fa res perque cuan hi van no el conviden abeura
jomer sipson

UNREAD_POSTAutor: rafel » dv. 14 ago., 2009 21:59

se pòlocia no vol problemes, avui en dia tot esta molt delicad , a favor des gamberro , es lladre etc , far mal aficar-si , un tio que te una paga segura , i que li fiquin un plet per haver tupat unn boix gat , maldemet no hohagui fet el proceseran ,
rafel

Entrades: 931
Membre des de: dg. 27 gen., 2008 19:42

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dv. 14 ago., 2009 22:29

Com en tot, se pot fer un botellot net, pacífic i sense gaire escàndol.
Jo n'he fet més d'un.
Seppuku

Entrades: 3680
Membre des de: dt. 25 feb., 2003 17:00

UNREAD_POSTAutor: jomer sipson » ds. 15 ago., 2009 4:29

estic dacort en fer botello net pero no lo que fan devant la disco y hose que la policia falo que pot y li deixen consider que la policia uaria de tenir un poc mes da llibertat pentura les coses canviarian y
jomer sipson

UNREAD_POSTAutor: MUSSOL » ds. 15 ago., 2009 15:18

El mal de aixó es que el botello no es net, i sino basta anar la part del mati i voras sa porqueria que es deixa :S
MUSSOL

UNREAD_POSTAutor: rafel » ds. 15 ago., 2009 23:06

Jo ara ja no vaig per mitx , quantg habia en franco , hi nave molt , i les deian fer una redada , ja no ne fa'n ????
rafel

UNREAD_POSTAutor: jomer sipson » dg. 16 ago., 2009 6:12

segons en rafel no volen perda la feina pero ells an estudiat per aixo
jomer sipson

UNREAD_POSTAutor: rafel » dg. 16 ago., 2009 15:29

Tú dius han estodiat per aixo , aixo que es pero ???? sebre nadar i guardar se roba ,
rafel

UNREAD_POSTAutor: jomer sipson » dl. 17 ago., 2009 8:47

te equivoque es sebre fer respetar la lley y contitucio española no enar a pasar el tens a la feina que ells cobren per aixo
jomer sipson

UNREAD_POSTAutor: rafel » dl. 17 ago., 2009 23:26

Conec un guardia civil , no he did que tengui cap amic guardia civil , molta gent se sent orgullosa de tenir amics de trage , jo no som aixi , conec aquet per jo es un qualsevol , bé un dia xerrave emb ell , normal com sempre i li vaig dir es colta no dire es seu nom per no poder implicar nigu i tu que te pareix tot el que hi ha , i me var contestar , te sere franc , tenim por , entre se gent des carre que no li pods dir ni piu , i se gent que mos comanda es nostros majors , que no nam , tenim por que no mos entin en es corter i mos fotin s'armament o algo parescut tenim por , i tu que te creus si volem guardies civils i tal no hem de olvidar en franco no lliga la cosa , si volém se democracia que hi ha , com has did tú les poren envia a fer clods d'amatler a totds , i posar un fulano que quant hi hagui un denou se dediqui a ompli fulles , per llevors durles en es jutjad , m'escoltes bé lo que te vui dir
rafel

UNREAD_POSTAutor: MUSSOL » dl. 17 ago., 2009 23:56

Rafel;
Deixa en paco :caca: davall sa pedra de marmol,ja de una vegada :S
MUSSOL

UNREAD_POSTAutor: rafel » dt. 18 ago., 2009 8:13

No pero tu no has entes lo que et volia dir , que si mantanim vagos , diguent que son guardies , millor que poosem un fulano que umpli papars quees lo unic que fan se tropa aquesta , no ho captes , tu com ho veus ,
rafel

UNREAD_POSTAutor: MUSSOL » dt. 18 ago., 2009 21:01

Pots començar,ademes ara sa vora en tantes festes que venen;i en sa novetat dels bars dedins del recinte,vorem si hi ha menys basura,ja en parlarem :ok:
MUSSOL

Següent

Torna a: Vergonya Local

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant