[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - botello

botello

UNREAD_POSTAutor: rafel » dt. 18 ago., 2009 22:18

Pero jo supos que no em capes es sentit tio , tu tampoc veus la cosa , nem a veure , quant habia uan dictadra , que tu sab tant de greu que et nomenin en franco es generalisim , excelencia , tu sabs que quant no feian bonda les donave garrot , bé . quant tenim un senyoora democracia , ja que nolros meteixos votarem per ella , tocam ser democratics , i per tant fer bonda sençá espera que mos donin garot , perque una democracia , esta montada per no donar garrot , per sebre fer bonda , claro homo que hi ha de haver gent enxufada , municipals triconios i un llark etc , tu sabs que a lo llark de sistoria hi ha gut estandartes , aixo son ncome estandartes , no poren dir res , es una contrediccio a se democracia , jo ho veig aixi ,
rafel

Entrades: 931
Membre des de: dg. 27 gen., 2008 19:42

UNREAD_POSTAutor: MUSSOL » dt. 18 ago., 2009 23:20

Pero jo supos que no em capes es sentit tio , tu tampoc veus la cosa , nem a veure , quant habia uan dictadra , que tu sab tant de greu que et nomenin en franco es generalisim , excelencia , tu sabs que quant no feian bonda les donave garrot , bé . quant tenim un senyoora democracia , ja que nolros meteixos votarem per ella , tocam ser democratics , i per tant fer bonda sençá espera que mos donin garot , perque una democracia , esta montada per no donar garrot , per sebre fer bonda , claro homo que hi ha de haver gent enxufada , municipals triconios i un llark etc , tu sabs que a lo llark de sistoria hi ha gut estandartes , aixo son ncome estandartes , no poren dir res , es una contrediccio a se democracia , jo ho veig aixi ,
STAND HARD,mantente firme???
En primer lloc jo no vaig tenir ocasio de triar,en segona sense el generalisim que tu nomenas a jo a s´escola tambe me en varen donar de garrot i veure qualque clotellada perque escrivian en sa ma esquerra tambe hu e vist,en tercer el que porem fer es xerrar i dir sa nostre,ara si una cossa es que t´ escoltin i s´alte es que sa vagi,però al menys te respeten i pots dir la teva,tio;cada un el veu de una manera :twisted: :twisted: :twisted:
VISCA SANT AGUSTI!!!
MUSSOL

Entrades: 113
Membre des de: dg. 27 gen., 2008 1:29

UNREAD_POSTAutor: rafel » dc. 19 ago., 2009 7:57

Res res , toot aixo de oler nar aixi com se gent vol es lo que dur problemes a un poble , un sempre ha de volr respectar els demes , si ho fan aixi , i maldement no li fassin ,. poren llevar , tods aquets estandartes , no fan ni puta falta ,
rafel

Entrades: 931
Membre des de: dg. 27 gen., 2008 19:42

Anterior

Torna a: Vergonya Local

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants