[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - I N E X P L I C A B L E

I N E X P L I C A B L E

I N E X P L I C A B L E

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dt. 3 feb., 2009 10:29

Dia 6 de gener el Consell Insular publicava al BOIB un llistat amb "l'adjudicació dels ajuts econòmics corresponents a la Convocatòria de subvencions per la restauració de determinades modalitats de béns mobles o inmobles amb valors històrics i culturals".

Dins aquest apartat, Secció II- 1, també hi entren els que, per un motiu o altre, queden exclosos a aquestes subvencions. Algú em pot explicar perquè l'Ajuntament de Felanitx RENUNCIA a una subvenció per un projecte de conservació i restauració del poblat de Clossos de Ca'n Gaia?

Vius! perquè no és cap motiu justificable; de sanció, de falta de documentació, de error de procediment, etc, etc. És per una RENÚNCIA EXPRESA de l'Ajuntament.

Algú ens ho pot explicar, sí és que hi ha alguna explicació?

Aquí teniu l'enllaç:
http://boib.caib.es/pdf/2009004/mp21.pdf
Secció II, punt 1-i
Seppuku

Entrades: 3680
Membre des de: dt. 25 feb., 2003 17:00

UNREAD_POSTAutor: Confit » dt. 3 feb., 2009 10:55

No hi ha ningú que renuncii a un regal. Però a vegades per acceptar una subvenció de 1.000€, s'ha de fer una despesa total de 10.000€.
Confit

Entrades: 954
Membre des de: dt. 26 ago., 2003 22:02
Ubicació: De vacances

UNREAD_POSTAutor: aquas » dt. 3 feb., 2009 11:52

tots sabem com funciona aquest ajuntament nostro, en lo referent a cultura i patrimoni, zero, i ara amb l'excusa de no tenir dodblers (per segons que) encara pitjor.
aquas

Entrades: 78
Membre des de: ds. 23 ago., 2008 23:38

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dt. 3 feb., 2009 12:50

Confit ha escrit:No hi ha ningú que renuncii a un regal. Però a vegades per acceptar una subvenció de 1.000€, s'ha de fer una despesa total de 10.000€.

No ho acab d'entendre. Podries ser més explícit.

Quines despeses pot tenir l'ajuntament amb el tema dels Clossos?
La majoria dels que hi treballen és de forma desinteressada o d'alumnes en pràctiques, que tampoc cobren. El menjar els hi dóna de franc l'hotel Cala Marçal.

La única despesa que em ve ara mateix al cap són els abonament de les verbenes que regalen, però això no és cap novetat, ja que bona part del poble que té bo li donen.

I les subvencions que otorga el Consell i que són similars a projectes dels Clossos no són "de 1000 euros", són de bastant més. Crec (encara he de constatar dades) que la veritable raó és que algú de dins l'ajuntament no ha fet la seva feina.
Seppuku

UNREAD_POSTAutor: Confit » dt. 3 feb., 2009 19:49

Seppuku ha escrit:
Confit ha escrit:No hi ha ningú que renuncii a un regal. Però a vegades per acceptar una subvenció de 1.000€, s'ha de fer una despesa total de 10.000€.

No ho acab d'entendre. Podries ser més explícit.

Quines despeses pot tenir l'ajuntament amb el tema dels Clossos?
La majoria dels que hi treballen és de forma desinteressada o d'alumnes en pràctiques, que tampoc cobren. El menjar els hi dóna de franc l'hotel Cala Marçal.

La única despesa que em ve ara mateix al cap són els abonament de les verbenes que regalen, però això no és cap novetat, ja que bona part del poble que té bo li donen.

I les subvencions que otorga el Consell i que són similars a projectes dels Clossos no són "de 1000 euros", són de bastant més. Crec (encara he de constatar dades) que la veritable raó és que algú de dins l'ajuntament no ha fet la seva feina.

No conec el cas concret, però conec al Consell donant subvencions, i és el que et dic. Demanes 10.000 i et concedeixen 1.000 amb la condició que l'Ajuntament posi la resta.

Si el poble no és Felanitx, la cosa canvia.

Si les sol.licituts no estan ben fetes, simplement es deneguen, no cal renunciar.
Confit

Entrades: 954
Membre des de: dt. 26 ago., 2003 22:02
Ubicació: De vacances

UNREAD_POSTAutor: MUSSOL » dt. 3 feb., 2009 22:02

eiiiiii,jo me apunt si man de donar un abonament, ja me direu com u fan? ,perque a jo sempre me toca pagar,ara aixo si tenc sa ventange de que estic empatronat a Felanitx,es a dir dec asser dels pocs que pagan :twisted:
MUSSOL

Entrades: 113
Membre des de: dg. 27 gen., 2008 1:29

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dt. 3 feb., 2009 22:44

Algú que va assistir ahi a la plenària m'ha comentat que, en realitat, qui va renunciar a la subvenció del Consell va ser la mateixa Associació. Per lo vist esperen rebrer una altra subvenció per altre vies.

Aquest cop no ha estat l'ajuntament. I esper que la decisió de l'Associació sigui acertada...
Seppuku

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dt. 3 feb., 2009 22:47

MUSSOL ha escrit:eiiiiii,jo me apunt si man de donar un abonament, ja me direu com u fan? ,perque a jo sempre me toca pagar,ara aixo si tenc sa ventange de que estic empatronat a Felanitx,es a dir dec asser dels pocs que pagan :twisted:

Pots anar a ajudar a les excavacion. També te donen dinar de franc. Això si, pensa que és un treball sofrit i t'ha d'agradar. És en l'agost i fa calor, a més no t'hauràs de dutxar de valent per treurer-te la terra :lol: :lol: :lol:
Seppuku

Torna a: Vergonya Local

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant