[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - Felanitx 18.000

Felanitx 18.000

Felanitx 18.000

UNREAD_POSTAutor: ESPARTANO » ds. 13 des., 2008 13:43

Imatge

Primer va ser "odisea del espacio 2001"......ara "Felanitx 18.000" una nova pelicula de ficcio amb grenadores interestelars, operaris amb bufadores atomiques, naus de recollida de fems, homes vestits de colors fluor......
Peroooo es veu que una granera normal i corrent, de les manuals de tota la vida, no la tenen ja...o tal vegada que els fems de la fotografia, que du desde dimarts al indret on es degue escampar, a un centric carrer de felanitx, deu ser radioactiu o mutant i els hi fa falta el replegafemcosmicbioactiu-UX23.....que crec que el tenen comanat a can pila. :twisted:

Molt de fulletons (18.000) i molta propaganda, pero l'ajuntament no predica amb l'exemple a la hora de recollir el fems i de fer complir les normes als encarregats d'aquest servei....
Semper paratus
ESPARTANO

Entrades: 32
Membre des de: dv. 5 des., 2008 20:43
Ubicació: Aqui devora jo

UNREAD_POSTAutor: BELISARIO » ds. 13 des., 2008 13:59

He sentit a dir , de que la banda sonora serà dels U2.
BELISARIO

Entrades: 71
Membre des de: dj. 2 oct., 2003 0:18

UNREAD_POSTAutor: TERESA MARIA » ds. 13 des., 2008 14:10

es regidor nou, es passatjava ahir amb un cotxet nou, d'aquets grossos, no crec que per aquest carrer hi passi es cotxo,no ho deu sebre que està axí.
TERESA MARIA

Entrades: 194
Membre des de: dj. 1 nov., 2007 16:04
Ubicació: SA CUINA

UNREAD_POSTAutor: ESPARTANO » ds. 13 des., 2008 14:32

TERESA MARIA ha escrit:es regidor nou, es passatjava ahir amb un cotxet nou, d'aquets grossos, no crec que per aquest carrer hi passi es cotxo,no ho deu sebre que està axí.

Es cotxet segur que hi passa!!! es un carrer molt transitat!

A de ser que pegui una telefonada al regidor, que sabeu el num? deu dur "manos libres" al cotxo nou?

La banda sonora de U2....pero sera mogudeta, no? perque jo la veig mes rollo rolings.... tipo 'paint it black', saps que hi quedaria de be!!! :wink:
Semper paratus
ESPARTANO

UNREAD_POSTAutor: TERESA MARIA » ds. 13 des., 2008 14:42

TERESA MARIA

UNREAD_POSTAutor: TERESA MARIA » ds. 13 des., 2008 14:46

un " va de jotaaaaa"""" crec que hi quedaria millor.
TERESA MARIA

UNREAD_POSTAutor: currita » ds. 13 des., 2008 17:02

jo lo que no entenc es lo de tirar el fems a partir de les sis.

Jo començ sa feina a les 17:00 i l'acabat a les 20:30, que faig la tir abans de anar a fer feina? i que me multin o le tir despres i aixi estara tota sa nit i tot lo dia dins es contenidor? :?

A l'hivern encara, peró a l'estiu por ser molt greu.
currita

Entrades: 63
Membre des de: ds. 7 abr., 2007 15:56
Ubicació: es galliner

UNREAD_POSTAutor: leonarda » ds. 13 des., 2008 20:05

jo tambe el vaig veure!!!!! un Q5 blanc !!!!!!
leonarda

Entrades: 186
Membre des de: ds. 26 nov., 2005 17:29

UNREAD_POSTAutor: ESPARTANO » ds. 13 des., 2008 21:17

leonarda ha escrit:jo tambe el vaig veure!!!!! un Q5 blanc !!!!!!

que dius???
com aquest?
Imatge
guauuu :wink:
Semper paratus
ESPARTANO

Re: Felanitx 18.000

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dg. 14 des., 2008 1:22

ESPARTANO ha escrit:Imatge

Això més be sembla que surt del clavegueram. Alguna cosa deu viure dins la clavaguera i fa tota aquesta brutor. Un alien.

:shock: :shock: :shock:

currita ha escrit:jo lo que no entenc es lo de tirar el fems a partir de les sis.

Jo començ sa feina a les 17:00 i l'acabat a les 20:30, que faig la tir abans de anar a fer feina? i que me multin o le tir despres i aixi estara tota sa nit i tot lo dia dins es contenidor? :?

A l'hivern encara, peró a l'estiu por ser molt greu.

Tens exactament el mateix problema que jo. I tenim els horaris clavats. Quan duc el fens al contanador ho faig quasi d'amagat i amb un semblant de delinqüent.

Crec que és fonamental l'educació. Cada dia veig jovenets que tiren brutor enterra tenguent una paperera davant els nasos. Ja els hi pots dir 18.000 o 18 milions de vegades que tanmateix si no li han ensenyat civisme a ca seva seguiran amb la seva. :cry:
Seppuku

Entrades: 3680
Membre des de: dt. 25 feb., 2003 17:00

Re: Felanitx 18.000

UNREAD_POSTAutor: ESPARTANO » dg. 14 des., 2008 4:41

Seppuku ha escrit:Això més be sembla que surt del clavegueram. Alguna cosa deu viure dins la clavaguera i fa tota aquesta brutor. Un alien.

He fet treball de camp, hi he pegat una ullada i no vas desencaminat Seppuku, pero no es un alien, son 4 i mutants, vet aqui la foto:
Imatge

Els hi hemanat i diven que ells no tiren res al carrer, m'han contat que es una bossa de basura que es va trencar davers dimarts i que ningu ho replega :wink:
Semper paratus
ESPARTANO

UNREAD_POSTAutor: Voyeur » dg. 14 des., 2008 11:22

No voldràs insinuar, estimat Seppukku que sa mare els hi hauria de envergar una clatellada?. Pensa en la pobra mama de Jaen que el jutge li va posa 45 dies d'arrest i devers un any d'allunyament del seu fill.
Voyeur

Entrades: 317
Membre des de: dg. 27 abr., 2003 19:40

UNREAD_POSTAutor: ESPARTANO » dg. 14 des., 2008 14:02

Voyeur ha escrit:No voldràs insinuar, estimat Seppukku que sa mare els hi hauria de envergar una clatellada?. Pensa en la pobra mama de Jaen que el jutge li va posa 45 dies d'arrest i devers un any d'allunyament del seu fill.

clatellada?? no putes!!! Verga de Bou i Fuet!!!!

Imatge
Semper paratus
ESPARTANO

Torna a: Vergonya Local

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant