[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - botellot

botellot

botellot

UNREAD_POSTAutor: aquas » ds. 30 ago., 2008 16:46

es asquerós el que passa al carrer de sta Catalina Tomàs. Els vespres de verbena no s'ha pogut dormir de tota la nit. he tengut la verbena dins casa meva.
Mentres aquets dormen jo soc a fer feina. el mes graciós de tot és que crides a la policia, passen per davant i l'únic que els diven es: " baixau sa música que els veinats es queixen"
i jo en demano: no és il.legal fer botellot al carrer? i si son menors? i la brutor que ens deixen als veinats? a part dels vidres? i olor....!!!! que en trobau de tot això???????
aquas

Entrades: 78
Membre des de: ds. 23 ago., 2008 23:38

botellot

UNREAD_POSTAutor: aquas » ds. 30 ago., 2008 16:50

jotambe visc per aqueste zona.i tambe a ca nostra varen telefonar a la policia,,para no fan cas de res.esperem aquesta nit,,aixo si,va venir la guardia civil i va demanar la documentacio,cosa que no fa la policia,per lo qual alguns cotxes varen partir..es vergonoys hia mares que no deixen sortir els seus fills a jugar per fora per els vidres que deixen i que els veins fan net.podrem descansar aquesta nit???
aquas

Entrades: 78
Membre des de: ds. 23 ago., 2008 23:38

BOTELLOT

UNREAD_POSTAutor: cristofol colom » ds. 30 ago., 2008 16:55

ni la meva famila ni jo hem pogut dormir les nits de verbenes. la guardia civil ens va dir que passaria de tant en tant. però el problema és que quan no i son tornen posar el volum de la música dels seus cotxes, amb els corresponents crits.
Però tenc una idea per aquesta nit, ja que veig que la nostra policia local no ferà res. M'apuntaré amb ells a fer el botellot, al manco ja que no puc dormir faré festa......
Després el mes segur es que em posin una multa per tenir el cotxe mal aparcat. per això si que serveixen......
BONES FESTES I FELIÇ BOTELLOT
cristofol colom

Entrades: 161
Membre des de: dj. 27 abr., 2006 14:58
Ubicació: felanitx

Torna a: Vergonya Local

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant