[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - Por de les represàlies

Por de les represàlies

Por de les represàlies

UNREAD_POSTAutor: fòrum » ds. 26 jul., 2008 14:44

El carter de Cala d’Or, Jaume Estelrich, passa pena que els suposats agressors no el tornin a tupar

Antoni Mateu www.dbalears.cat

Jaume Estelrich i Massutí, el carter de Cala d’Or que dimecres fou suposadament agredit per dir el seu nom en català, assegurà ahir que "tenia por de represàlies" per part dels suposats agressors i que, per tant, no volia que la seva fotografia sortís publicada en premsa.

"Cala d’Or és un lloc on en passen de tota casta. Jo som una persona que hi visc tot l’any i a l’hivern som pocs els que hi circulam. Per això, m’estim més que la gent no sàpiga quina és la meva cara. A més, els que em tuparen són gent que no van de bromes i tenen mala anomenada", comunicà ahir el carter.

Després d’estar dos dies de baixa de l’activitat laboral, Estelrich, altrament conegut com en Nou sous a Felanitx, el seu poble originari, dilluns tornarà a repartir la correspondència pels carrers del nucli on suposadament fou agredit.

"El metge em va dir si volia agafar una setmana sencera de baixa. Jo, però, m’he estimat més que sols fossin dos dies. Va ser més el regiró que vaig agafar que cap altra cosa. Si hi ha una carta per dur al Caliu, la hi durem. Què hi hem de fer?", explica Estelrich en relació al bar els cambrers del qual afirma que el tomaren en terra, li tiraren coces i punyades i l’insultaren.

Tot i que Estelrich assegura que una mà encara li fa mal, a causa del verí que tenen les pues de fasser que es clavà quan els suposats agressors el tombaren, diu que no és res greu i que, amb un instant, tornarà a estar bé. El carter, per altra part, fa saber que des que transcendí la notícia de la suposada pallissa, ha rebut moltes mostres de suport dels qui té més a prop.

"El telèfon mòbil no atura de sonar. Sempre són amics, parents o coneguts que em telefonen per demanar-me si estic bé i per donar-me coratge. Jo els dic que la pallissa tampoc no va ser tan grossa però que, així mateix, em vaig espantar de valent", comenta qui denuncià els fets a la Guàrdia Civil.

"El que passa a Cala d’Or és un bon mal. No hi pots xerrar, per allà, en mallorquí. És que no t’entenen. Jo, habitualment, ho faig en castellà", diu el carter.

L’Obra Cultural Balear es posà en contacte ahir amb Estelrich. Li demanaren si volia denunciar els fets a l’Oficina de Drets Lingüístics. El suposat agredit, però, declinà la proposta ja que trobava que "amb el trull que s’ha mogut ja n’hi ha ben a bastament".

L’Obra Cultural Balera digué que "l’hostilitat estatal a la diversitat lingüística provoca fetes com aquesta".
fòrum

Entrades: 1363
Membre des de: dv. 28 abr., 2006 9:00

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » ds. 26 jul., 2008 19:36

S'altre dia algú va telefonar al restaurant i això és la conversa:

http://www.goear.com/listen.php?v=4818b72

Hi ha unes quantes joies que diu el que agafa el telèfon:

- "me han dicho que hay una vacante en correos, la quieres probar ahora?"
- "para cojones los que estamos aquí"
- "aquí todos somos de Fuerza Nueva"
- "arriba españa!"
- "catalan de mierda"

CAP BEN ALT JAUME, TORNA A FER FEINA AMB EL CAP BEN ALT!!!!
Seppuku

Entrades: 3680
Membre des de: dt. 25 feb., 2003 17:00

UNREAD_POSTAutor: Llum d'oli » ds. 26 jul., 2008 19:47

Seppuku ha escrit:S'altre dia algú va telefonar al restaurant i això és la conversa:

http://www.goear.com/listen.php?v=4818b72

Hi ha unes quantes joies que diu el que agafa el telèfon:

- "me han dicho que hay una vacante en correos, la quieres probar ahora?"
- "para cojones los que estamos aquí"
- "aquí todos somos de Fuerza Nueva"
- "arriba españa!"
- "catalan de mierda"

CAP BEN ALT JAUME, TORNA A FER FEINA AMB EL CAP BEN ALT!!!!

Havia sentit a dir que pes Rivetó hi havia un individuo que posava merdes humanes dins boses de plàstic i les penjava a nes panys de ses cases. Hi hauria manera de que això arribàs fins a Cala d'Or?
Llum d'oli

Entrades: 1307
Membre des de: dj. 27 abr., 2006 18:24

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dg. 27 jul., 2008 8:51

Realment el paper de Correos d'Espanya ha estat galdós. Ja voldria veure que un funcionari seu hagués estat agredit per qualsevol altre motiu!
O sigui el que ha de fer l'agredit és anar alerta! Això hauria de ser perseguit d'ofici per l'Estat i els agressors denunciats sense cap més dilació.
Xesc Corraler

Entrades: 2788
Membre des de: dc. 29 març, 2006 20:40
Ubicació: Llevant de Mallorca

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dg. 27 jul., 2008 14:46

Avui dematí he trobat casualment a en Jaume. Està una mica molest per tot el ressò mediàtic que ha donat el seu cas i sobretot per el fet de convertir-se en un màrtir. La raó és que la denuncia la va fer principalment per el fet de és tractas d'una agressió a un funcionari de Correus, i no li va donar tant de pes en el fet de que fou una agressió lingüística.

Ell evidentment respecta i defensa el català, però tot l'enrenou que hi ha hagut aquests dies ha estat per una exageració de la premsa.
Seppuku

Entrades: 3680
Membre des de: dt. 25 feb., 2003 17:00

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dl. 28 jul., 2008 10:38

Seppuku ha escrit:Avui dematí he trobat casualment a en Jaume. Està una mica molest per tot el ressò mediàtic que ha donat el seu cas i sobretot per el fet de convertir-se en un màrtir. La raó és que la denuncia la va fer principalment per el fet de és tractas d'una agressió a un funcionari de Correus, i no li va donar tant de pes en el fet de que fou una agressió lingüística.

Ell evidentment respecta i defensa el català, però tot l'enrenou que hi ha hagut aquests dies ha estat per una exageració de la premsa.

No acab d'entendre't, o sigui era una agressió per motius lingüístics, racistes o colonials a un funcionari de Correos, sí o no?
Altra cosa és que la premsa n'hagi fet l'ús que ha cregut convenient segons els seus interessos.
Xesc Corraler

Entrades: 2788
Membre des de: dc. 29 març, 2006 20:40
Ubicació: Llevant de Mallorca

Por de les represalies

UNREAD_POSTAutor: Sabinalu » dt. 7 jul., 2015 19:29

Con dos cojones...Y los que pitan al himno se les saca del estadio a tomar por culo...
Sabinalu

Entrades: 7
Membre des de: dg. 17 maig, 2015 2:30

Torna a: Vergonya Local

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant