[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - Ho han llevat

Ho han llevat

Ho han llevat

UNREAD_POSTAutor: Miquela » dt. 10 juny, 2008 14:20

Veis, gràcies a sa bronca que JO vaig arriar i tal vegada , per lo que JO vaig exposar, a sa web de sant Salvador han llevat l'inóspit i exòtic apartat de "Exteriores".
Gràcies a totes ses que com JO, varem secundar sa protesta i no com sa Nina, que molt de bla bla bla, i després a s'hora d'actuar se queda feta una bleda.
Ets al.lots encara no han tornat d'escola i ja son més de les dues i mitja.
Quin alè!
Miquela

Entrades: 167
Membre des de: dc. 19 gen., 2005 15:10

UNREAD_POSTAutor: flor » dt. 10 juny, 2008 14:27

Au, ara et queda el Castell, El sindicat, NNSS, aigua del port, via de circumvalació, centre històric, web de l'ajuntament,... A veure si et fan el mateix cas.
flor

Entrades: 112
Membre des de: dt. 4 abr., 2006 18:58

UNREAD_POSTAutor: Miquela » dt. 10 juny, 2008 14:55

:shock:
Miquela

UNREAD_POSTAutor: sa nina » dt. 10 juny, 2008 15:04

PERDONA GUAPA, PERÒ PER BLEDA, BASTES TU, JO PARESC MES UNA ENDIVIA.
sa nina

Entrades: 1817
Membre des de: ds. 5 ago., 2006 18:07
Ubicació: sa garriga

UNREAD_POSTAutor: Miquela » dt. 10 juny, 2008 15:12

Si si, molta de guerrillera, molt d'anar a despenjar calendaris cabotes , però a l'hora d'involucrar-te amb un tema tan seriós i vital coma que a d'avall es Picot no hi hagi sa cova Blava, sinó que aquesta estigui allà on toca, és a dir, a Formentor, encara te podem esperar reina.
Ja saps que se qui ets.
La mano negra no duerme........DESCANSA.....
Miquela

UNREAD_POSTAutor: sa nina » dt. 10 juny, 2008 15:45

que no sa renta que és negre?? :shock:
sa nina

Entrades: 1817
Membre des de: ds. 5 ago., 2006 18:07
Ubicació: sa garriga

UNREAD_POSTAutor: Sionet petit » dt. 10 juny, 2008 16:22

Que opines d'un negre , has tengut mai pensamens de com seria , provar pell negre ,
Sionet petit

Entrades: 1031
Membre des de: dg. 24 abr., 2005 19:03

UNREAD_POSTAutor: KHONSOLATOR » dt. 10 juny, 2008 16:52

Sionet petit ha escrit:Que opines d'un negre , has tengut mai pensamens de com seria , provar pell negre ,

Si vols rei ,hi puc tornar negre.Si és sa teva il.lusió faré el que sigui.No me vares dir res ahir,ehhhhhhhhh ..punyetero. :wink:
KHONSOLATOR

Entrades: 53
Membre des de: ds. 7 juny, 2008 21:23
Ubicació: COMODÍ

UNREAD_POSTAutor: Sionet petit » dt. 10 juny, 2008 17:59

jo tio jo ho deia a se nina , no te fots , mem peruqe me dius que no te vaig dir res , avon me vares veure , be jo per si no me conexes , som un poc despistad , diguem coses mem que var pasar are me tens preocupad , be lo des negre , se pell negre crec que ha de ser milor tu com ho veus ,
Sionet petit

Entrades: 1031
Membre des de: dg. 24 abr., 2005 19:03

UNREAD_POSTAutor: Navideña » dt. 10 juny, 2008 18:08

KHONSOLATOR ha escrit:
Sionet petit ha escrit:Que opines d'un negre , has tengut mai pensamens de com seria , provar pell negre ,

Si vols rei ,hi puc tornar negre.Si és sa teva il.lusió faré el que sigui.No me vares dir res ahir,ehhhhhhhhh ..punyetero. :wink:

Realmente me teneis alucinada.No se si es broma o depravación.No se de que va todo eso.
Navideña

Entrades: 82
Membre des de: dl. 10 des., 2007 20:19

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dt. 10 juny, 2008 18:10

Tu també deus esser un poc depravada: tant d'emblanquinar-nos de juleio!
Xesc Corraler

Entrades: 2788
Membre des de: dc. 29 març, 2006 20:40
Ubicació: Llevant de Mallorca

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dt. 10 juny, 2008 20:27

[quote="Miquela"]a d'avall es Picot no hi hagi sa cova Blava, sinó que aquesta estigui allà on toca, és a dir, a Formentor[/quote]

Ho has fet expresament, no? :shock: :shock: :shock:
Seppuku

Entrades: 3680
Membre des de: dt. 25 feb., 2003 17:00

UNREAD_POSTAutor: Miquela » dt. 10 juny, 2008 20:53

AIiii Seppu!!, no saps que és tenir dos al.lots ara vull això, ara vull això altre, ara pegatinas, ara petacetas....
Una acaba per tenir es cap no sé on.... bé si, a ca una puta.
Ja se que sa cova Blava no està a Formentor, m'he errada, està a Menorca.
Miquela

Torna a: Vergonya Local

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant