[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - Cap agressió sense resposta!!!

Cap agressió sense resposta!!!

Cap agressió sense resposta!!!

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dv. 9 maig, 2008 0:50

A un vídeoclip que en Tomeu Caldentey ha penjat al youtube hi ha un comentari despectiu d'un cabró feixista.

Aquí el vídeo d'en Tomeu:
http://www.youtube.com/watch?v=1Xm_rkjmxmk

I aquí la pàgina del fatxa per si algú li vol dir res.
http://www.youtube.com/user/tiojesu1356
Seppuku

Entrades: 3680
Membre des de: dt. 25 feb., 2003 17:00

UNREAD_POSTAutor: Navideña » dv. 9 maig, 2008 10:50

¿realmente lo que mosquea es ,lo de polaco o lo de hacerse rico?...
Navideña

Entrades: 82
Membre des de: dl. 10 des., 2007 20:19

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dv. 9 maig, 2008 11:55

A mi això de "polaco" em va molt bé. Quan hi havia el servei militar obligatori, a l'exèrcit espanyol que anava molt viu, tots els soldats procedents del nostre país eren anomenats així. No feien cap distinció entre gent de Vinaròs, d'Alcoi, de Montuïri o de Granollers. Per tant parlar "polaco" és un orgull, a més ja surt al diccionari Collins Spanish-English com a accepció de català.
El que em sap greu, en canvi, és que em confonguin amb un espanyol, això sí que m'emprenyaria. Aquest país del Tercer Món sense voler-ho ser, aquesta ambaixada africana dins el continent euroasiàtic, aquesta cova de xovinistes i nacionalistes!
Xesc Corraler

Entrades: 2788
Membre des de: dc. 29 març, 2006 20:40
Ubicació: Llevant de Mallorca

mariners

UNREAD_POSTAutor: leonarda » dv. 9 maig, 2008 17:51

navideña,barco de requilla 8)
leonarda

Entrades: 186
Membre des de: ds. 26 nov., 2005 17:29

Re: mariners

UNREAD_POSTAutor: Navideña » dv. 9 maig, 2008 23:21

leonarda ha escrit:navideña,barco de requilla 8)

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Navideña

Entrades: 82
Membre des de: dl. 10 des., 2007 20:19

UNREAD_POSTAutor: amikita » dg. 11 maig, 2008 20:05

Per a saber més del treball de'n Tomeu Caldentey, visitau aquest enllaç.

http://www.myspace.com/caldenteytomeu
amikita

Entrades: 281
Membre des de: dj. 31 maig, 2007 16:32

Re: mariners

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dg. 11 maig, 2008 22:45

Navideña ha escrit:
leonarda ha escrit:navideña,barco de requilla 8)

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Sí, jo també estic sorprès!
Xesc Corraler

Entrades: 2788
Membre des de: dc. 29 març, 2006 20:40
Ubicació: Llevant de Mallorca

Torna a: Vergonya Local

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant