[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - Vergonya Local

Vergonya Local

Vergonya Local

UNREAD_POSTAutor: professional » dt. 12 feb., 2008 11:00

Al fòrum hi ha hagut molts de dies debat sobre la mesquita, molta polèmica i moltes queixes dels veinats...però, algú s'ha escandalitzat o ha dit res pel desastre d'ahir a les torretes?

Algú ha vist algun veinat al ple de l'ajuntament a manifestar-se en contra de la demolició de l'edifici de les torretes...?

passau-hi si teniu ocasió... :(
hello!!
professional

Entrades: 328
Membre des de: dj. 18 maig, 2006 14:53

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dt. 12 feb., 2008 12:27

N'hi havia tants com quan es manifestaren per la demolició d'edificis al carrer de la Mar, o la possessió de sa Torre, o l'institut vell del passeig, o dotzenes de cases que han desaparegut sense haver estat protegides.
Xesc Corraler

Entrades: 2788
Membre des de: dc. 29 març, 2006 20:40
Ubicació: Llevant de Mallorca

UNREAD_POSTAutor: Navideña » dt. 12 feb., 2008 13:13

Y si vosotros lo sabiais,¿dónde estábais?
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Navideña

Entrades: 82
Membre des de: dl. 10 des., 2007 20:19

vivor natural

UNREAD_POSTAutor: leonarda » dt. 12 feb., 2008 13:59

sa navidenya que m'imagin que ha estudiat a Oxford................
leonarda

Entrades: 186
Membre des de: ds. 26 nov., 2005 17:29

UNREAD_POSTAutor: flor » dt. 12 feb., 2008 17:14

Lo que fa vegonya és que pareix que sempre sigui el poble que tingui la primera responsabilitat del que passa. El que passa està ja votat. Lo únic que tenim és la consciència de la destrucció, cosa que els nostres dirigents no gosen asumir mai.
Sols el gossar queixar-se d'aqueixes coses ja ha servit d'experiència a Felanitx en no tornar a fer feina o ser vist malament. Les torretes és l'enèssima bufetada, totalment legal.
flor

Entrades: 112
Membre des de: dt. 4 abr., 2006 18:58

UNREAD_POSTAutor: MUSSOL » dt. 12 feb., 2008 23:09

Sabeu que ni ha de cosses x arreglar?q men direu c/aigo,ses timbes,es corte,c/mar etc...
xq no aprofiten a fer aparcaments publics o privats sobretot en el c/aigo ja que es centric, ja q domes hi ha solar buit
PERO RECORDAU:FELANITX TU EL MOUS
el q el mou sempre son els mateixos q trian sa teada bona i els altres quedam en sa boca oberta,pero no consentire q ningú q no sigui de felanitx me insulti i possi el poble malament,encara q tengui tota sa ravor. :wink:Navideña i tú avon eras x possar ordre?
MUSSOL

Entrades: 113
Membre des de: dg. 27 gen., 2008 1:29

UNREAD_POSTAutor: Navideña » dc. 13 feb., 2008 11:51

Felanitx siempre en mayúscula por favor.Soy de Felanitx y a mucha honra.
No pondré, ni pretendo poner orden a nadie ni en ningún sitio..Mucho hablar y nada más,bla,bla,bla,bla...eso creo que es lo que te pasa a ti,Mussol :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Navideña

Entrades: 82
Membre des de: dl. 10 des., 2007 20:19

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dc. 13 feb., 2008 13:27

MUSSOL ha escrit:Sabeu que ni ha de cosses x arreglar?q men direu c/aigo,ses timbes,es corte,c/mar etc...
xq no aprofiten a fer aparcaments publics o privats sobretot en el c/aigo ja que es centric, ja q domes hi ha solar buit

No ho dic expresament per tú, Mussol, però me fa que els felanitxers tenim una obsessió malaltissa per els aparcaments. En feriem per tot arreu si ens deixessin, el subsòl felanitxer seria com un formatge grullere d'aparcaments.

Fa poc un estudi revelà que les Balears sóm la zona amb més densitat de cotxes, només superats per Filipines. Vatualmón, menys cotxos i més caminar! :wink:
Seppuku

Entrades: 3680
Membre des de: dt. 25 feb., 2003 17:00

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dc. 13 feb., 2008 17:51

Seppuku ha escrit:
MUSSOL ha escrit:Sabeu que ni ha de cosses x arreglar?q men direu c/aigo,ses timbes,es corte,c/mar etc...

No ho dic expresament per tú, Mussol, però me fa que els felanitxers tenim una obsessió malaltissa per els aparcaments. En feriem per tot arreu si ens deixessin, el subsòl felanitxer seria com un formatge grullere d'aparcaments.

Fa poc un estudi revelà que les Balears sóm la zona amb més densitat de cotxes, només superats per Filipines. Vatualmón, menys cotxos i més caminar! :wink:

En això sí que estam totalment d'acord, Seppuku. Ja rèiem fa anys que la gent anava als funerals en cotxe.
Xesc Corraler

UNREAD_POSTAutor: MUSSOL » dc. 13 feb., 2008 21:57

jo no entec cap problema en so aparcar,vaig a peu q fan mes via,xro de totes maneras el problema el tenem en sos aparcaments :P
MUSSOL

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dj. 14 feb., 2008 10:50

MUSSOL ha escrit:jo no entec cap problema en so aparcar,vaig a peu q fan mes via,xro de totes maneras el problema el tenem en sos aparcaments :P

No ho veig així. El problema no és que faltin aparcaments, el problema és que la societat de dos o tres cotxes per familia és insostenible. Ja no caben més cotxos. Vos recoman la lectura del prediagnostic que és va fer fa 2 anys per utilitzar en el desenvolupament de l'Agenda Local 21.
http://www.felanitx.org/catala/al21/prediagnostic/DEFINITIU%20E_web_parts.htm

Escarrufa llegir exemples com que la gent utilitza el cotxe per fer trajectes de menys de 800 metres, com per exemple per pujar els al·lots a l'escola cada dematí. Jo record, i no fa tant, que els al·lots anavem caminant a s'escola. Ara sa majoria arriben fins a sa porta del col·legi en el 4x4. Això genera contaminació atmosfèrica, acústica i obessitat infantil.

Ara que arriba el cénit del petroli no us penseu que ens salvaran els agrocombustibles (biocombustibles és la denominació "comercial"). Contaminen en menys quantitat, però també ho fan, per lo vist, amb més intesitat. A més, per que tots els cotxes de Mallorca puguin circular per agrocombustibles és necessita conrear de cereals unes 15.000km2, o que és lo mateix: 4 cops la superficie de la propia Mallorca. I això és sostenible?

Rés, que acabarem morts de fam per poder seguir duent els fills a l'escola i a judo amb el 4x4.
Seppuku

Entrades: 3680
Membre des de: dt. 25 feb., 2003 17:00

UNREAD_POSTAutor: MUSSOL » dv. 15 feb., 2008 0:02

seppuku:Tú o Vos deus asser de aquest que no volem autopistas però,com exemple:vaig a palma per la autopista cap a palma i casi tothom la acafer i si vaig per s´aranjassa hi ha molt poc transit,sa gent no esta consensiada de anar a peu per el poble ni jo ni tú/vos u arreglarem :oops:
MUSSOL

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dv. 15 feb., 2008 10:32

mussol, crec que sí que hi ha solucions diverses. Afavorir l'anar a peu o en bicicleta es pot fer de moltes maneres, fins i tot en moto és més rendible que amb un cotxe immens que llavors s'ha d'aparcar en carrerons estrets.
Fa rialles anar en cotxe per dins un poble de la mida de Felanitx. Això de les autopistes no ho he acabat d'entendre.
Xesc Corraler

UNREAD_POSTAutor: Sionet petit » dv. 15 feb., 2008 23:32

musol ha escrit:seppuku:Tú o Vos deus asser de aquest que no volem autopistas però,com exemple:vaig a palma per la autopista cap a palma i casi tothom la acafer i si vaig per s´aranjassa hi ha molt poc transit,sa gent no esta consensiada de anar a peu per el poble ni jo ni tú/vos u arreglarem

Sabs que hi vas d'errad i tu creus que , pero me semble mentida jo me pensave que nome sera jo que tenia poc cap i si no van per s'autopista a palma per evon i pods enar autopista o auto via , per evon , homo i ara no veus que n'ha de prende es qui en vol i es qui no ne vol també , no veus que mallorca , petita que es per tanta formigonada que hi fote'n entre , esfalt , i pisos i mes cases , no seria mes guapo una carretera com se que hi habia i poder contemplar un poc lo quee smallorca i no fotretta dins un tubo i ala a fer via fins a palma , he pero alerta en es puns no el pasis de 110 o 120 , be jo no el pas de 70 mai per por me fan por ses dictadures , venga a fer bonda tio
Sionet petit

Entrades: 1031
Membre des de: dg. 24 abr., 2005 19:03

Torna a: Vergonya Local

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant