[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - INTEGRACION

INTEGRACION

INTEGRACION

UNREAD_POSTAutor: kel » dv. 1 feb., 2008 22:12

PERDONAU PER EL MEU CATALA , JO NO PUC ENTENDRE, AL CAS DE 233 FAMILIAS FELANITXERES SI MOS TENGESIM QUE POSAR A ACORT EN LA COMPRA DE UNA PARSELA, PER POSARI UN MERCAD DE JO NO SE QUE ,,,,, I, COM ES POSIBLE QUE NO SE CUANTES FAMILIAS, SON NESESARIAS PER COMPRAR A PREU DE 1.000,000 ,00 € UN CORRAL PER, DESPRE PAGARNER MES O MANCO LO METEIX , PER MONTAR UNA ERMITA O BE PLORADOR , JO VEIX CLAR QUE AL FELANITXERS NO MOS POSAM MAI D'ECORD
ESPER QUE AL CARRE D'ELS S'HORTS NO SIGUI UN PLORADOR.
KEL
kel

Entrades: 24
Membre des de: dg. 12 nov., 2006 20:01

Torna a: Vergonya Local

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant