[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - sere ximple¡¡¡

sere ximple¡¡¡

sere ximple¡¡¡

UNREAD_POSTAutor: boto » dt. 29 set., 2009 13:36

en bon mallorqui es diu béneit. No men avia adonat que el cabrits tenen un BLOG :S
si cualcún de voltros esta interesat, tenc un..... dire "llibre" de mapes antics den J. mascaro passariu, per sectors de tote L´illa, nomes me falta una fulla que cualcu me lava fer suatge.
Tambe a sa meva WEB tenc devers 180 mapes amb rutes marcades, y no les teng mica geloses si es per gent de bé
boto

Entrades: 32
Membre des de: dl. 28 set., 2009 18:34

Re: sere ximple¡¡¡

UNREAD_POSTAutor: Moderador » dt. 29 set., 2009 15:22

boto ha escrit:en bon mallorqui es diu béneit. No men avia adonat que el cabrits tenen un BLOG :S
si cualcún de voltros esta interesat, tenc un..... dire "llibre" de mapes antics den J. mascaro passariu, per sectors de tote L´illa, nomes me falta una fulla que cualcu me lava fer suatge.
Tambe a sa meva WEB tenc devers 180 mapes amb rutes marcades, y no les teng mica geloses si es per gent de bé

També tenen una llista de correu. Així podries compartir tota aquesta informació amb més gent.
Per cert, podriem posar la teva web de rutes Mountain Bike a la secció de Felanitx Webs?
Moderador
Site Admin

Entrades: 262
Membre des de: dg. 2 des., 2007 0:42
Ubicació: El gran ull que vos vigila

UNREAD_POSTAutor: boto » dt. 29 set., 2009 15:45

o sent molt jo no som de da visicleta ni de caminar, som una mica vago, y qui camina es el meu cavall
Imatge

sa meva WEB es aquesta: http://server4.foros.net/index2.php?mforum=cAcMallorca
boto

UNREAD_POSTAutor: Moderador » dt. 29 set., 2009 17:16

Vaja idó! Pensava que la web de Mountain Bike on enllaçaves els mapes era teva.

Estas fet tot un cowboy. OwO OwO OwO

M'apunt l'adreça. Meam si qualque dia d'aquests acab de fer la pàgina d'enllaços i pos les teves webs.
Moderador
Site Admin

UNREAD_POSTAutor: boto » dt. 29 set., 2009 18:06

aquets mapes el vax agafar de una web de senderistes el seu enllas es aquest.
http://webs.ono.com/socay/fotos/valentin/paseos.htm
en toni fa feine a nes tren de palma- inca-manacor.
ales hores em vax posar en contacte amb so bloc de muntayn-bike y el vax demanar permis per utilizar els mapes, ja que tots tenim la matexa finalidad, pasejar pasaro be y respectar el medi y lentorn
Imatge
aqueste esta feta a les cases de neu de massanella alla on ya sa paret. si no aviu vis may un cavall amb 5 cames hare en teniu l´ocasio, quisas es per axo que me atrevesc a nar per ses voltes des galileu
boto

UNREAD_POSTAutor: Moderador » dt. 29 set., 2009 18:39

boto ha escrit:aqueste esta feta a les cases de neu de massanella alla on ya sa paret. si no aviu vis may un cavall amb 5 cames hare en teniu l´ocasio, quisas es per axo que me atrevesc a nar per ses voltes des galileu

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Que ets d'animal!!!
Moderador
Site Admin

Torna a: Grup excursionista Cabrit

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants