[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - wi fi Felanitx

wi fi Felanitx

Un punt de vista pràctic de les Noves Tecnologies en general i en concret a Felanitx

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dc. 5 ago., 2009 0:29

rafel ha escrit:son altiluguis que es posen a la venta , son m0olt nocius per se salud, jo una vegada vaig ferun exparimet , per poder sebre de jo meteix el que feia una ona electromecnetica, i es molt nociva , vaig monta un equipo de bandes laterals, emitia emb una freecuencia molt alta a una potencia de mitx kilowat , vaig pujar en es tarrat , era d'anit en so micro estava a un metro d'a sentena emisora se primera prova ,, quant emitia tot es cos , se sentia bén igual de quant toques un cable electric, parexia que era de dia veia llum seguit, bé i moltes altres coses que vaig poder descobri sobre ses ones electromecnetiques , o siqui que tot aixo de repetidors , i tal , dona cancer sintrodueix dins es tejits i pod descompondre ses celules , un saludet ,

Ara ho entenc tot. Així vas quedar de trabucat amb aquestes ones electronagnética. :twisted: :twisted: :twisted: ;-)
Seppuku

Entrades: 3680
Membre des de: dt. 25 feb., 2003 17:00

UNREAD_POSTAutor: rafel » dc. 5 ago., 2009 7:51

Homo si un te qualca motiu encara encara , quant un esta trebucat i no ha tengut motius aqui hi ha mal , un saludet
rafel

Entrades: 931
Membre des de: dg. 27 gen., 2008 19:42

UNREAD_POSTAutor: Confit » dc. 5 ago., 2009 9:31

No sabia que hi havia Wifis tant potents. Pel que veig poden tenir un abast semblant a la telefonia mòbil.

Val més però que no en feu massa renou. Com s'assabentin els antiantenes estau arreglats.
Confit

Entrades: 954
Membre des de: dt. 26 ago., 2003 22:02
Ubicació: De vacances

UNREAD_POSTAutor: xuri » dc. 5 ago., 2009 16:49

noltros en cap cas passam els 100 mW , MILIWATTS...

0,1 Watts, com diu la LLEI, crec que tu te vas sortir dels LIMITS legals.
xuri

Entrades: 26
Membre des de: dl. 30 ago., 2004 18:49

UNREAD_POSTAutor: rafel » dc. 5 ago., 2009 19:11

Nom me contis histories rei , diguem se potencia que amitiu i se frecuencia , jo et dire se distancia que ribau , no en 100 miliwats , no de cap menera , sabs que feia jo quant tenia emisora , erque ara ja le vaig embercar , telecomunicacions ens donava 5 wats , ido com tu sabs du un lloc evon li lleves se trava , i automticamant se poa a 12 , llevors li poses un alplificador d'ona i ja tenim cobertuta total , he no hi ha res que aprenda , tot ja se sab, de totes formes com tu sabs si amitiu a mes potencia i no tenui ses ones ajustades d'estecionaries , entrereu dins qualsevol tipo de recpptor ,
tambe diguem si enpleau portadora , o donau bandes latarals , si donau frecuancia modulada o one mitjana , tot aixo com diven s'is plou
rafel

UNREAD_POSTAutor: rafel » dv. 7 ago., 2009 11:06

Bé estimat amic des vifi , no te dire qui m'ho ha did pero aquesta emisora de ones , le tenc a uns 200 metrees de casa meva , no em vares contestar el que et vaig demenar ,
vaig veure un tio que tambe escriu en es foro , i me diu aixo no es una amisora com ses que tu tenias es una senyal d'ordenador , no se si tu també ho veus igual , escolta crec que montau aparatos i no teniu ni se mes remota idea de que feis no tenc res en contre he que quedi clar, comporau una cosa dins una catxa , i au si mos ne nam , mira tot aixo son ones electromecnetiques , una ona electromecnetica , jo t'explicare de modo base com es far , i per aquell amic que me var exposar una ignorancia en aquest tema ,
mira , tu imaginet una bataria d'un cotxe , te un polo positiu i un de negatiu , les posam un cable a cada un , tenim un positiu i un negatiu , pero imaginet que equetxs dos fils les feim canvia de lloc posam es positiu en es lloc des negatiu i aixi ho feim moltes vegades per segon tenim una alternacia , o frecuancia se frecuancia es ses vegades que frecuenta un polo a s'altre aixo es se radio frecuancia , i per tant d'aqui surten ses ones electriques , aixo es se base , llevors dins aixo hi ha frecuancia , tal i qual ,
Be mem si no te sab greu , tecnic de wifi em gradaria fer uan xerrada en vos , estic interessad en sebre coses d'aquestes , un saludet i diguem coses prest , gracies
rafel

UNREAD_POSTAutor: xuri » dc. 16 set., 2009 14:28

hola de nou, no havia tornat a passar per aquí i avui me topat de nou al fòrum.

No vull discutir temes innecessaris dels coneixements que tenc o no de xarxes inalàmbriques.

L'únic que volia informar d'una xarxa que com ja he dit es totalment legal e inofensiva amb temes de potencies i freqüències i que està a l'abast de tothom per convertir-ho en una xarxa gratuïta i lliure per a tothom que ho vulgui.

Molt pres muntarem a Epsilon un Hotspot per facilitar la connexió i si funciona ho incorporarem als demès nodes.

Esper que aquest tema sigui per crear una comunitat entre nosaltres i no per criticar.

Un saludo
xuri

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dj. 17 set., 2009 13:46

Només pot funcionar pels que viuen dins la vila? O també a fora vila hi arriba?
Xesc Corraler

Entrades: 2788
Membre des de: dc. 29 març, 2006 20:40
Ubicació: Llevant de Mallorca

UNREAD_POSTAutor: xuri » ds. 19 set., 2009 18:29

desde fora del poble arriba si se veu l'antena. Hem fet proves des de el poligon , des de son valls, des de varis llocs i ha arribat. tot seria provar-ho .
xuri

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dl. 21 set., 2009 16:39

He anat al teu web, però no hi he sabut trobar res per fer la prova o mirar de connectar-se.
Xesc Corraler

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dl. 21 set., 2009 17:43

Xesc Corraler ha escrit:He anat al teu web, però no hi he sabut trobar res per fer la prova o mirar de connectar-se.

Primer comprova si des del teu ordinador reps la senyal d'algun dels seus nodes. Si fos així, entre les connexions disponibles, et tocaria aparèixer: "Artemisa", "Epsilon" o "Orfeo".

Si vius a un lloc geogràficament allunyat o amagat i no tens senyal, intenta captar-la des del terrat (amb un portàtil o mòbil). Si així reps la senyal, hauràs d'instal·lar un "punt d'accés" a un lloc elevat de ca teva.

En qualsevol dels dos casos, si t'apareix algun node amb bona senyal envia un correu a wifilanitx(arrova)gmail.com i t'asignaran una ip.

Si no reps senyal de cap de les maneres ho teniu fotut l'amo en Xesc. En aquest cas potser et vulguis animar a montar un altre node al teu terrat ;-)
Seppuku

Entrades: 3680
Membre des de: dt. 25 feb., 2003 17:00

UNREAD_POSTAutor: xuri » dl. 21 set., 2009 20:40

des del terrat, supos que un o altre node veureu sino es que teniu altres edificis al costat que no us deixen veure cap node, per tant haurieu de pujar l'antena a un màstil.

Esper noticies...
xuri

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dt. 22 set., 2009 17:05

Seppuku ha escrit:
Xesc Corraler ha escrit:He anat al teu web, però no hi he sabut trobar res per fer la prova o mirar de connectar-se.

Primer comprova si des del teu ordinador reps la senyal d'algun dels seus nodes. Si fos així, entre les connexions disponibles, et tocaria aparèixer: "Artemisa", "Epsilon" o "Orfeo".

Si vius a un lloc geogràficament allunyat o amagat i no tens senyal, intenta captar-la des del terrat (amb un portàtil o mòbil). Si així reps la senyal, hauràs d'instal·lar un "punt d'accés" a un lloc elevat de ca teva.

En qualsevol dels dos casos, si t'apareix algun node amb bona senyal envia un correu a wifilanitx(arrova)gmail.com i t'asignaran una ip.

Si no reps senyal de cap de les maneres ho teniu fotut l'amo en Xesc. En aquest cas potser et vulguis animar a montar un altre node al teu terrat ;-)

No tenc cap inconvenient a posat un node al terrat de ca nostra.
Xesc Corraler

UNREAD_POSTAutor: xuri » dc. 23 set., 2009 9:40

Xesc Corraler, a kina zona vius?
xuri

Anterior

Torna a: Noves Tecnologies

Qui està connectat