[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - Dàtil

Dàtil

És en Segura feixista? I el seu merda d'espia?

I tant!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
3
50%
El seu espia només és colló.
3
50%

Vots totals : 6

Dàtil

UNREAD_POSTAutor: segadors » dl. 31 jul., 2006 21:06

Imatge

Ei! Segura què en diu la teva religió de tirar bombes?
I de tirar bombes a la població civil?
I de tirar bombes per matar 37 nins ?
Ei Segura!! Segur que el teu cappare , que tant pot esser n'Asnar , en Bush, que en català vol dir Mata, o en Sharon ( és mort?, ara no ho recordo) et diran que matar infants musulmans és una cosa molt democràtica (la mar de democràtica), ara que jo no pens igual que tu. Dèu me'n alliberi!!! I seguint el fil, quin ha d'esser el déu que m'alliberi de pensar com persones(?) del teu taranna? No deu esser el dèu d'Abraham, Isaac i Jacob ?

No, deu esser el DÉU d'en Segura. Ja ho val!!
segadors

Entrades: 11
Membre des de: ds. 29 gen., 2005 20:22

UNREAD_POSTAutor: biel » dl. 31 jul., 2006 21:17

A aquest al.lot l'han MATAT els grans demòcrates d'aquest planeta. Després de veure l'imatge, em fan ganes de fer-me terrorista. No vull ni pensar el que pensaria si la criatura fós un fill meu.
Imatge
biel

Entrades: 74
Membre des de: dv. 22 ago., 2003 1:22
Ubicació: felanitx

UNREAD_POSTAutor: S'espia d'en Segura. » dl. 31 jul., 2006 21:32

Però aquests al.lots ELS em de matar perquè, en un futur pròxim, no es converteixin en terroristes.
Tanmateix només són uns poquesoltes que pretenen viure amb dignitat..
Ja me diràs!! Viure amb dignitat una colla de moros de merda!!
A on se's vist mai?

Una cosa , disculpeu el llenguatge, però és el que emprem a les reunions del partit(*).
(*) A veure si endevineu el partit.
S'espia d'en Segura.

Entrades: 13
Membre des de: dj. 29 set., 2005 15:02

Torna a: Tumulto Palestino

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant