[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - Ho tenen clar.

Ho tenen clar.

Ho tenen clar.

UNREAD_POSTAutor: whipmaster » dv. 23 juny, 2006 13:18

L'Audiència dóna 'barra lliure' a l'insult de les persones amb rellevància pública.
L'única limitació és que les desqualificacions no es relacionin amb la vida familiar.

R.L. Palma.
Una persona de rellevància pública pot ser insultada de manera greu sense que l'acció sigui reprovada per la Justícia. Aquesta és la doctrina de l'Audiència Provincial de les Balears, que corrobora la ja expressada anteriorment per la Fiscalia que dirigeix Bartomeu Barceló. La pròpia Audiència diu que en la categoria de personatges públics es troben, a més dels polítics, els funcionaris, els contractistes d'obres públiques i els editors de premsa, entre d'altres.
whipmaster

Entrades: 98
Membre des de: dg. 1 maig, 2005 22:47

Re: Ho tenen clar.

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dv. 23 juny, 2006 13:21

whipmaster ha escrit:L'Audiència dóna 'barra lliure' a l'insult de les persones amb rellevància pública.
L'única limitació és que les desqualificacions no es relacionin amb la vida familiar.

R.L. Palma.
Una persona de rellevància pública pot ser insultada de manera greu sense que l'acció sigui reprovada per la Justícia. Aquesta és la doctrina de l'Audiència Provincial de les Balears, que corrobora la ja expressada anteriorment per la Fiscalia que dirigeix Bartomeu Barceló. La pròpia Audiència diu que en la categoria de personatges públics es troben, a més dels polítics, els funcionaris, els contractistes d'obres públiques i els editors de premsa, entre d'altres.

Mentre hom perdi el temps insultant-los, en comptes d'investigar les seves suposades activitats delictives, ells es moriran de rialles.
Xesc Corraler

Entrades: 2790
Membre des de: dc. 29 març, 2006 20:40
Ubicació: Llevant de Mallorca

UNREAD_POSTAutor: whipmaster » dv. 23 juny, 2006 13:58

[size=200]Xesc Corraler[/size] ha escrit:Mentre hom perdi el temps insultant-los, en comptes d'investigar les seves suposades activitats delictives, ells es moriran de rialles.

Tens tot el dret del món d'investigar el que vulguis. Ara, a més a més, tenim el dret d'insultar-los. Mentre tu investigues i jo insulto potser es morin doblement de rialles. La qüestió és que es morin. No?
I ,mentre hom estigui perdent el temps investigant-los o insultant-los, pot ser ens moriguem tots. El temps no passa debades. I al cel ens vegem tots plegats , amen.
whipmaster

Entrades: 98
Membre des de: dg. 1 maig, 2005 22:47

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dv. 23 juny, 2006 14:06

whipmaster ha escrit:
[size=200]Xesc Corraler[/size] ha escrit:Mentre hom perdi el temps insultant-los, en comptes d'investigar les seves suposades activitats delictives, ells es moriran de rialles.

Tens tot el dret del món d'investigar el que vulguis. Ara, a més a més, tenim el dret d'insultar-los. Mentre tu investigues i jo insulto potser es morin doblement de rialles. La qüestió és que es morin. No?
I ,mentre hom estigui perdent el temps investigant-los o insultant-los, pot ser ens moriguem tots. El temps no passa debades. I al cel ens vegem tots plegats , amen.

Totalment d'acord, tret de la qüestió és que es morin. Quan? Abans que nosaltres? En ésser ja morts nosaltres? De mort natural?
Xesc Corraler

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dv. 23 juny, 2006 15:44

Xesc Corraler ha escrit:
Mentre hom perdi el temps insultant-los, en comptes d'investigar les seves suposades activitats delictives, ells es moriran de rialles.

Crec que amb el mundial ja tenen entretenguts per una bona estona a les masses. Pan et Circus.

Manifestació per una vivenda digna: 4 rates
Guanya el Barça la Copa d'Europa i la lliga: centenars de persones.
Guanya Espanya un partit? centenars de persones celebrant que uns multimillonaris haguin pegat cuatre coses a una pilota i que no els importa estar hipotecats 40 anys..

Primer de Maig: 50 persones.
Fira de Ses Salines? Milers de persones que no els importa que l'acumiadament pasi de 45 a 33 dies per any treballat.
Pan et Circus...

Insultar? Investigar? Jajajaja, ni una cosa ni l'altre funciona.. Crec que ja és ben hora de tornar a engrasar la guillotina.
Seppuku

Entrades: 3680
Membre des de: dt. 25 feb., 2003 17:00

UNREAD_POSTAutor: Confit » dl. 26 juny, 2006 11:53

Seppuku ha escrit:Crec que amb el mundial ja tenen entretenguts per una bona estona a les masses. Pan et Circus.

Manifestació per una vivenda digna: 4 rates
Guanya el Barça la Copa d'Europa i la lliga: centenars de persones.
Guanya Espanya un partit? centenars de persones celebrant que uns multimillonaris haguin pegat cuatre coses a una pilota i que no els importa estar hipotecats 40 anys..

Primer de Maig: 50 persones.
Fira de Ses Salines? Milers de persones que no els importa que l'acumiadament pasi de 45 a 33 dies per any treballat.
Pan et Circus...

Insultar? Investigar? Jajajaja, ni una cosa ni l'altre funciona.. Crec que ja és ben hora de tornar a engrasar la guillotina.

És ben cert que la gent passa de tot, però no és d'ara. Si no hi ha fam no hi ha revolució. I fam, el que és fam, si no és estant a dieta voluntaria, no n'hi ha.

Hi ha una gentada que li ve just arribar a fi de més, però no es talla un pel en comprar el cotxe, la roba, o el darrer model de pantalla plana. El banc els hi fot la meitat de la paga amb interessos, i quant tenen el pis casi pagat, el canvien per poder seguir pagant 20 anys més...

Com vols que aquesta gent es manifesti?

I espera uns anys, que quant els fills de la logse siguin papas... Llavors si que riurem.
Confit

Entrades: 954
Membre des de: dt. 26 ago., 2003 22:02
Ubicació: De vacances

UNREAD_POSTAutor: P.C.T.S.Q. » dl. 26 juny, 2006 19:08

Confit ha escrit:
Hi ha una gentada que li ve just arribar a fi de més, però no es talla un pel en comprar el cotxe, la roba, o el darrer model de pantalla plana. El banc els hi fot la meitat de la paga amb interessos, i quant tenen el pis casi pagat, el canvien per poder seguir pagant 20 anys més...

Com vols que aquesta gent es manifesti?

I espera uns anys, que quant els fills de la logse siguin papas... Llavors si que riurem.

Tu, Confit, et penses que la gent és boja. Estàs exposant tot el que el TEU sistema imposa a la gent: que es creguin que tenen doblers i resulta que no arriben a fi de mes.
Tu no se si ets pare de ningú, tant me fa, ara que ,als meus fills (fills de la logse, segons tu), els explicaré que TOTS els mals del sistema educatiu d'aquest petit país venen d'un partit. Saps quin?
Els diré que jo vaig proposar-los que s'enfonyessin les tres llengües pel cul. també els hauré de dir, és clar, que en Francisco Jesús Fiol no em va escoltar. Coses de la vida, què hi farem? També els diré que amb els meus doblers es pagava l'ensenyament sexista i classista de les sectes catòliques. Els ensenyaré, als meus fills (fills de la logse, segons tu) que lluitin contra aquest sistema que engana als qui menys tenen. D'aquesta manera, potser, el Partido Putero no tornarà a treure majoria absoluta.
Haureu de canviar el nom per tornar a enganar a la gent.
P.C.T.S.Q.

Entrades: 27
Membre des de: dg. 17 abr., 2005 11:08

UNREAD_POSTAutor: Gori Roig » dl. 26 juny, 2006 21:00

P.C.T.S.Q. ha escrit:Tu, Confit, et penses que la gent és boja. Estàs exposant tot el que el TEU sistema imposa a la gent: que es creguin que tenen doblers i resulta que no arriben a fi de mes.
Tu no se si ets pare de ningú, tant me fa, ara que ,als meus fills (fills de la logse, segons tu), els explicaré que TOTS els mals del sistema educatiu d'aquest petit país venen d'un partit. Saps quin?
Els diré que jo vaig proposar-los que s'enfonyessin les tres llengües pel cul. també els hauré de dir, és clar, que en Francisco Jesús Fiol no em va escoltar. Coses de la vida, què hi farem? També els diré que amb els meus doblers es pagava l'ensenyament sexista i classista de les sectes catòliques. Els ensenyaré, als meus fills (fills de la logse, segons tu) que lluitin contra aquest sistema que engana als qui menys tenen. D'aquesta manera, potser, el Partido Putero no tornarà a treure majoria absoluta.
Haureu de TORNAR canviar el nom per tornar a enganar a la gent.

Mister Proper ahora se llama Don Limpio. Ja ho han utilitzat vàries vegades.

Corraler, perdona la primera frase en espanyol :twisted:
Gori Roig

Entrades: 120
Membre des de: dt. 7 març, 2006 2:20
Ubicació: Òrbita Soviètica

UNREAD_POSTAutor: P.C.T.S.Q. » dl. 26 juny, 2006 21:56

Gori Roig ha escrit:Haureu de TORNAR (?)canviar el nom per tornar a enganar a la gent.

Gori Roig ha escrit:Corraler, perdona la primera frase en espanyol :twisted:
:oops: (*)
(*)És algú important en Corraler? Qui és ell per perdonar a ningú? Ets un subdit seu?Perquè no demanes perdó en general? És ell el que et diu el que has de fer?
Preguntes, preguntes..........ah!!
P.C.T.S.Q.

Entrades: 27
Membre des de: dg. 17 abr., 2005 11:08

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dt. 27 juny, 2006 10:06

Jo crec que en Confit te part de raó quan diu que si no hi ha fam no hi ha revolució i complementa molt be el meu darrer missatge.

Per descomptat que hi ha casos de gent que no es talla un pel a l'hora de comprar i comprar. Pero consider que son casos puntuals de gent sense gaire coneixament i que en Confit ha generalitzat. La majoria de treballadors i treballadores (al menys la que jo conec) ho pasa malament per arribar a final de mes i no tenen ni luxosos cotxes, ni televisions de plasma, ni viatges. Lo justet per viure.

Son coses de viure en una societat consumista en la que, desde petits, constantment ens estimulen a fer gasto, a ser materialistes i a tenir més que el veinat.
Seppuku

Entrades: 3680
Membre des de: dt. 25 feb., 2003 17:00

UNREAD_POSTAutor: Gori Roig » dt. 27 juny, 2006 12:39

P.C.T.S.Q. ha escrit:
(*)És algú important en Corraler? Qui és ell per perdonar a ningú? Ets un subdit seu?Perquè no demanes perdó en general? És ell el que et diu el que has de fer?

Que jo sabi els que ara són PP abans eren AP, o no?
I no, crec que no has captat el sentit en que anava la frase. Ja has vist que més d'una vegada he topat amb ell per altres coses. Que t'he de demanar perdó a tu ara? Perdona idò! :oops:
Gori Roig

Entrades: 120
Membre des de: dt. 7 març, 2006 2:20
Ubicació: Òrbita Soviètica

No si és l'estiu

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dt. 27 juny, 2006 16:02

Però trob tothom una mica esvalotat i bo d'encendre.
Xesc Corraler

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dt. 27 juny, 2006 16:05

Gori Roig ha escrit:
P.C.T.S.Q. ha escrit:

Que jo sabi els que ara són PP abans eren AP, o no?
I no, crec que no has captat el sentit en que anava la frase. Ja has vist que més d'una vegada he topat amb ell per altres coses. Que t'he de demanar perdó a tu ara? Perdona idò! :oops:

Les topades han estat lleus. Només hem discutit una mica, de vegades ens hem avingut i tot. N'hi ha que no capten cap ironia!
Xesc Corraler

UNREAD_POSTAutor: Confit » dt. 27 juny, 2006 16:36

P.C.T.S.Q. ha escrit:Tu, Confit, et penses que la gent és boja. Estàs exposant tot el que el TEU sistema imposa a la gent: que es creguin que tenen doblers i resulta que no arriben a fi de mes.
Haureu de canviar el nom per tornar a enganar a la gent.

El sistema que tenim és tant teu com meu. Jo se que el que l'estat "dona gratuït", a mi em costa el triple del que val, i a més no ho faig servir.

Si a més em vols donar la culpa del calaix que fan McDonalds i BBVA, allà tú, però crec que tens dos problemes: Tens problemes per identificar al teu enemic (ni els governs ni el PP tenen la culpa de tots els mals). I et penses que tothom ha de remar perqué tu puguis colcar, i a més remerem cap on tu vols.
Confit

Entrades: 954
Membre des de: dt. 26 ago., 2003 22:02
Ubicació: De vacances

Torna a: Tumulto Palestino

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant