[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - Dinar

Dinar

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dl. 27 març, 2006 15:57

Imatge
Visitant

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dl. 27 març, 2006 16:00

Imatge
Visitant

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dl. 27 març, 2006 16:02

Imatge
Visitant

al ex-expulsat.

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » dl. 27 març, 2006 16:09

Com varem quedar amb lo de ses fotos grosses?

Va, ara en serio perque ja no sé per on agafar-te.
Mos vols explicar tan a mi com a webmaster com a la concurrència en general, a veure quina necesitat tens d'haver d'empastissar el fòrum amb fotos que no venen a cuento de res.

Va intenta fer un esforç.
Jo ja sé que aquest fòrum ni és de lo milloret ni tampoc és de lo pitjor, però me vols dir, què passaria si tohom fes el mateix que fas tu?

A veure,, intentar raonar una mica perque te avisat moltes de vegades i un dia me trobaràs amb que m'exicat amb el peu tort.

A n'el bloc de la sort ja no t'hi queda cap altra papereta...tans sols t'hi queda la ristra ...
EXwebmaster2 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 27 març, 2006 18:25, en total s’ha editat 2 vegades.
EXwebmaster2
Site Admin

Entrades: 2542
Membre des de: dt. 30 nov., 2004 18:48
Ubicació: fòrum

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dl. 27 març, 2006 17:19

I el dinar.???
..Bastaren les cadires?
Visitant

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dl. 27 març, 2006 17:48

Com se sap si una foto es grossa o petita ?
Jo no se escriure gaire i diuen allò de que val més una imatge que mil paraules .
Be , no posare tantes fotos .
Però creia que podia posar fotos de muls i moixos ...

"A nés bloc de la sort ja no t'hi queda altra papereta...tans sols t'hi queda la ristra ..." Això no ho he entes del tot , supos que es lo mateix que quant diuen :"estic rifant una hòstia i tu tens tots el números" :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Visitant

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » dl. 27 març, 2006 17:55

Anonymous ha escrit:
"A n 'el bloc de la sort ja no t'hi queda altra papereta...tans sols t'hi queda la ristra ..." Això no ho he entes del tot , supos que es lo mateix que quant diuen :"estic rifant una hòstia i tu tens tots el números" :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Sí, ve a ser una cosa semblant, però sense osties, ja que a n'aquestes altures convé començar a donar una mica d'exemple.

Però encara no m'has contestat a lo que te demanava.
A veure, perquè tens la necesitat d'haver-ho d'enmerdar tot?
EXwebmaster2 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 27 març, 2006 20:41, en total s’ha editat 3 vegades.
EXwebmaster2
Site Admin

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dl. 27 març, 2006 17:59

Mira , sempre m'ho demanan i no tenc resposta .
Però no ho faig amb mala fe .
Visitant

....uff!!

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » dl. 27 març, 2006 18:05

...Amb una paraula....... :?
I sí te faig un apartat per a tu totsolet, un especie de tancat amb un tungar que faci tec-tec, on puguis aferrar i desferrar tot lo que vulguis i deixis fer el temes dels altres......te farà la mateixa gràcia o trobes què no ?.... :shock:
EXwebmaster2
Site Admin

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dl. 27 març, 2006 18:51

Deixau correr , descansaré uns dies .
Visitant

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » dl. 27 març, 2006 18:53

..Llavors descansarem tots.
EXwebmaster2
Site Admin