[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - Webmaster, m'has decebut.

Webmaster, m'has decebut.

Webmaster, m'has decebut.

UNREAD_POSTAutor: Biel Maçoter » dj. 23 feb., 2006 15:13

Imatge
Avui, noces de plata de l'intent de'n Tejero de fer que el Veterano es convertís en beguda nacional, tu no has tengut dellonses ni de fer-hi una petita resenya al teu fòrum.
Trobes que està bé això?
Biel Maçoter

Entrades: 184
Membre des de: dv. 27 gen., 2006 15:38

...Ufff!!!!

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » dj. 23 feb., 2006 15:19

Bielet, quan he vist l'anunciat de que t'havía decebut m'has asustat, i quan le obert, encara m'has asustat més.
Fes lo que vulguis rei.
Si vols te pos la marxa reial per sintonia del fòrum.
EXwebmaster2 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 23 feb., 2006 18:41, en total s’ha editat 2 vegades.
EXwebmaster2
Site Admin

Entrades: 2542
Membre des de: dt. 30 nov., 2004 18:48
Ubicació: fòrum

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dj. 23 feb., 2006 15:22

En Tejero està boníssim amb aquest bigot tan leather.
Biel tu que tens bo amb en Morete, di-lí que pensi a posar un poster seu al nou bar.
Visitant

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » dj. 23 feb., 2006 15:38

Podem recordar on ens trobavem ara fa 25 anys. Un quart de segle que se diu aviat.

Ho ençataré jo.

Som dels que encara lis va tocar fer allò que anomenavem "servissi militar"

Va ser a Melilla, com els homes d'un temps.
Melilla és o era port franc i una tassonada de conyac ( una tassonada de veres, fora mariconades) valía 25 pesetes.

L'únic que s'ens va ocorrer a mi i als meus amics, una vegada sebut lo del cop d'Estat, va ser pensar que ens tancarien la cantina. Res de por a guerres ni sicosi rares.
Varem corre i començarem a fer tassonades de les de a 25 pesetes abans de que ens tancassin el garito.
No el varen tancar fins a l'hora que tocava tancar-lo....ui!
................................No m'enrecord de res mes......molta boira , ones... i l'endemà un cop no d'estat sinó blau per l'esquena :?
EXwebmaster2 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 23 feb., 2006 18:42, en total s’ha editat 6 vegades.
EXwebmaster2
Site Admin

Re: ...Ufff!!!!

UNREAD_POSTAutor: Biel Maçoter » dj. 23 feb., 2006 15:43

webmaster2 ha escrit:Bielet, quan he vist l'anunciat de que t'havía decebut me asustat, i quan le obert, encara me asustat més.
Fes lo que viulguis rei.
Si vols te pos la marxa reial com a sintonia del fòrum.

No, veig que no acabes d'entendre. I jo encara entenc menys que em diguis això de si vull que posis la marxa reial de sintonia del fòrum.
De la marxa reial només coneg aquell troç que diu "Franco, Franco, tiene el cul.o blanco porque su mujer lo lava con Colón".
El que et volia dir era que hagués estat una cosa interessant parlar per aquí d'aquells fets. D'el que vàrem sentir els que erem vius en aquell moment, a Felanitx, és clar.
Biel Maçoter

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » dj. 23 feb., 2006 15:46

Va, ja veus que hi he posat el meu granet d'arena. :wink:

Ara vos toca a voltros, però el loco del "cruising" que no digui més animalades.
EXwebmaster2 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 23 feb., 2006 16:13, en total s’ha editat 1 vegada.
EXwebmaster2
Site Admin

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dj. 23 feb., 2006 16:08

Circulaven diverses versions de l'himne d'Espanya.
Una d'elles deia:
Espanya, espanya,
monpare té una canya
per pegar-me pes cul
perquè soc un gandul........
Visitant

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dj. 23 feb., 2006 16:10

Juas, i aquella que deia
La reina sofia
se lava con lejia
i el rey de borbón
se lava con colón..
Visitant

UNREAD_POSTAutor: Biel Maçoter » dj. 23 feb., 2006 16:24

Jo també vaig fer el servei militar. Pot ser 1 o 2 anys després de lo de'n Tejero. I una cosa que ens va cridar l'atenció a mi i als meus camarades "militars" era que a aquella empresa (l'exercit espanyol) et posaven la mateixa pena (condemna) si feies un cop d'estat o si robaves una gorra.
Al Tejero li posaren uns quants anys de condemna (pocs) . Idò a aquella casa ens informaven que per robar una cosa d'un valor superior a 200 pts (anavem en pessetes), et podien caure fins a 7 anys de presó MILITAR.
La gorra valia més de 200 pts.
Biel Maçoter

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dj. 23 feb., 2006 16:35

Però ara en Tejero s'ha reciclat i és tan demòcrata com en Rajoy, en Zaplana, n'Acebes o na Carraixeta.
No heu llegit els seus escrits demanant que es faci un referèndum sobre l'estatut català?
No se l'hi va acudir fer un referèndum sobre el seu cop d'estat, però això no té la més mínima importància.
Pa xulo yo i pa zorra mi novia.
Visitant

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dv. 24 feb., 2006 13:02

Heu llegit el que posa a la foto de'n Tejero?
"Sólo españoles con dignidad y honor pueden vestir su honroso uniforme" i més avall "el honor es mi divisa".
És graciós de mena en Tejero aquest.JA JA JA JA JA JA JA JA Quasi tant com en Confit.
El podria contractar (al Tejero, no al Confit) la PP3 per fer algún programa d'humor.
Visitant

Flores

UNREAD_POSTAutor: antoni juan i albons » dl. 13 març, 2006 19:35

Han passat vint-i-cinc anys, però sembla ser ahir mateix.
El militar jubilat Jesús Flores, però actiu en l´esperit franquista, sembla que ha copiat la manera d´alguns "escriptors" d´aquest Fòrum i ha dedicat una missiva al diputat d´ICV, Joan Herrera, en la qual el posa a parir i fins i tot l´amenaça d´expulsar-lo de la Unagrandeilibre.
Vius amb els milicos que diuen moltes mentides, com per exemple que la gorra, segons en Biel Maçoter, valia 200 ptes, cosa que no és certa, ja que només en valia 175; el que passa era que la pujaren de preu per ficar algú al talego i així poder xapar-li el cul.
Una altra mentida quan deien "todo por la patria", qui entregaria el radiocassette o el tocata de llavors, ni de conya, primer que s´en vagi la patria a la presò.
A més, quina patria, la del pp o la patria....(accentuada)?
antoni juan i albons

Entrades: 67
Membre des de: dv. 17 feb., 2006 20:43
Ubicació: intransitiva

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dt. 14 març, 2006 15:15

No s'accentuen sempre les esdruixoles?
Visitant

LA CAIGUDA DE L´ACCENT

UNREAD_POSTAutor: antoni juan i albons » dt. 14 març, 2006 20:35

les esdrúixoles, sí.
antoni juan i albons

Entrades: 67