[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - Na Carrie ballant a TVF,en Juanrrra i la targeta den MAC

Na Carrie ballant a TVF,en Juanrrra i la targeta den MAC

boxinxe en general

Na Carrie ballant a TVF,en Juanrrra i la targeta den MAC

UNREAD_POSTAutor: Peluso » dc. 7 set., 2005 9:46

Ahir a la nit a prop de les 11.30 a tvf feren un resumen del concert den Carlitos Braum .
Al terrat del bar des Parc surtia na Carrie ballant , en Juanrra amb un tasso i es de la TVF sopant .
Vaig quedar clavat a la cadira .
L'horabaixa havia anat a la sala per demanar una informacio sobre el incentre cultural i me donen una targeta d'aquestes de luxe amb el nom den MAC i el seu carreg : Cap de premsa del centre cultulal . La targeta la pagam entre tots .
He tengut malsons tota la nit .
Peluso

..també tu.....

UNREAD_POSTAutor: moixa remoguda » dc. 7 set., 2005 12:15

Per una targeteta tampoc hi ha per tant.
Això a ne'n Mac el deu fer sentir-se qualque cosa...algú important a dins d'aquesta truita de locos que es diu Felanitx
moixa remoguda

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dc. 7 set., 2005 14:58

Na fetes fer per na bet i sa mare .
Visitant

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dj. 8 set., 2005 9:02

Anonymous ha escrit:Na fetes fer per na bet i sa mare .

Jo t'ho dire: 100 i el seu cost no arriba a 12 euros
Visitant

AMOLLA ES MAC!!!!

UNREAD_POSTAutor: Gatos de tu callejon » dj. 8 set., 2005 9:11

.- Es nin espia.
.- Na Pocahontas.
.- Un ex-batle per moció de censura
.- El germa d'un regidor que se'n va, torna i aguanta.
.- En banya petit.
.- Sa filla d'es mostel de can tejedor.
.- Es florero.
......
(si m'en deix qualqun, digau-m'ho, per favor)

I sa super estrella: en MAC!

Això sí que es un equip equip galàctic!
Gatos de tu callejon

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dj. 8 set., 2005 9:23

Jo encara no m'he aclarit: perque serveixen aquestes tarjetes??? Quina funció tenen???
Visitant

UNREAD_POSTAutor: Tauleret » dj. 8 set., 2005 9:28

Aja un de Can Llopis que esta per la Sala ens diu que na fetes 100 .
Mira guapo les 100 les va repartir el primer dia . I a jo no em feis aquest preu .
Serveixen per anar estufat pel mon , per crear un carreg més , per que escrigui be de na Carrie , te sembla poc .
Tauleret

UNREAD_POSTAutor: Ignorant » dj. 8 set., 2005 10:09

Perdonau la meva ignorancia però... encara no ho he entés.
Qui les fa a les tarjetes i perquè?
A part de fer guapo i important al poseidor, quin altre funció tenen?
Tenen banda magnètica?
Que és una especia de tarjeta d'aquestes que duen penjades el personal d'es Syp que posa "Almudena Garcia Sanchez- Reponedora"?
Ignorant

Targetes d'en MAC

UNREAD_POSTAutor: Astorat » dj. 8 set., 2005 12:24

Molt bona!

La targeta d'en MAC, penjada al pit, podria dir, per exemple:

MAC, Cronicas NO-DO al servisio de mi AMA
Astorat

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dj. 8 set., 2005 12:47

Tots és Tigres n'haurien de dur una tarjeta penjada... o penjar-los amb una.

Una de les coses bones que ha tingut això d'aguantar els tigres durant mesos han estat els nous qualificatius que han anat sorgint i que ja formen part de la peculiar llengo felanitxera: Tigres, tigretons, pelusos, GRAC, matamoixos, fins i tot Sa Mola ja no és mateixa.

Haurem de tornar a editar el llibre de "Felanitx, mot a mot" i incloure aquestes paraules noves.
Visitant

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dj. 8 set., 2005 13:11

JaJa Ja Ja
I tots els noms que te deixes
Visitant

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dj. 8 set., 2005 13:33

Anonymous ha escrit:Tots és Tigres n'haurien de dur una tarjeta penjada... o penjar-los amb una.

Una de les coses bones que ha tingut això d'aguantar els tigres durant mesos han estat els nous qualificatius que han anat sorgint i que ja formen part de la peculiar llengo felanitxera: Tigres, tigretons, pelusos, GRAC, matamoixos, fins i tot Sa Mola ja no és mateixa.

Haurem de tornar a editar el llibre de "Felanitx, mot a mot" i incloure aquestes paraules noves.

Efectivament. la Mola que abans era un tranquill lloc d'esbarjo i distracció, des de fa uns mesos semble més un camp clandestí d'entrenament de comandos facinerosos que altra cosa.
Jo no gos passar-hi i si tenc que anar a Palma vaig primer a Manacor per no passar dins del radi d'acció els franc-tiradors Ppelusseros.
Visitant

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dj. 8 set., 2005 14:05

Es tigres son amb aquell de Palma que va venir es dia d'en Carlinhos .
Avui torna a sortir a TVF na Carrie ballant , posau es videos a gravar , i no estaria de més penjaro aqui .
Visitant

UNREAD_POSTAutor: Vanessa López » dj. 8 set., 2005 14:13

màquines a punt per captar a la nostra Ginger Rogers local.
Després podem fer un montage i tirar-la dins d'una bassa amb piranyes a veure com se'n surt.

(Música de Carmina Burana és clar.....)
Vanessa López

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dj. 8 set., 2005 17:06

Jajaja!!! Estaria molt be això de fer un trucatge. Jo vaig dur és video a Deixalles quant em vaig comprar el DVD i no ho puc gravar :cry: , qualque voluntari???

Però sa música hauria de ser més apropiada amb la seva distinció i... mmm... atractiu. Per exemple Georgie Dann o Tennesse.

Joder, Tenesse!!! quin grup més patétic, no se perque m'ha vengut ara al cap. :? :? :?

No, no, espera!!! Ara m'he il·luminat!!! Heu dit que a davora hi havia en Juanra, no??? Doncs la canço que hi podem posar és:

Chiquita y quisiera ser catarro pa caerte en tus pechos,
tus pechos cantaros de miel, como reververellan,
como reververellan, tus pechos cantaros de miel
son tus perfumenes mujer los que me sulibellan,
los que me sulibellan, son tus perfumenes mujer
Visitant

Següent

Torna a: Tigres de sa Mola

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants