[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - ... coming soon

... coming soon

... coming soon

UNREAD_POSTAutor: Felache Independent Film » dl. 19 maig, 2008 12:30

Imatge
Felache Independent Film

Entrades: 42
Membre des de: dt. 3 maig, 2005 13:20

UNREAD_POSTAutor: Felache Independent Film » dl. 19 maig, 2008 12:30

Bones a tots i totes. Quan de temps!

Aquest mes de maig s'han ajuntat vàries coincidències. No crec en aquestes coses místiques o religioses, però tot plegat, és una mica inquietant. Sembla estrany que ressusciti el tema, tractant-se d'un fet succeït 3 anys enrere (3 anys! com passa el temps) i el qual jo ja tenia guardat en aquell raconet, aquella bodega humida i obscura del cervellet, dedicada als vells i bons records.

En el transcurs de converses quotidianes, per exemple, ha sortit el tema de Bleach uns quants cops, coincideix també que l'he re-visionada amb un company que encara no l'havia vista (vergonya li hauria de fer! :wink: ). m'han demanat vàries còpies en poc temps, s'obri un nou tema al fòrum (gràcies amics i fans incondicionals!)... i a més m'he n'adono que aquest mes de maig coincideix amb el tercer aniversari l'estrena. Moltes coincidències, no?

Per acabar de rematar-ho tot, dissabte horabaixa els meus ossets van anar a parar a Ca'n Moix i coincidesc amb n'Andreu, desprès de mesos sense veurer-ns, fortes abraçades i envoltats d'amics i cerveses, vam començar a pensar, xerrar i divagar en la propera producció. Ha passat temps, som una mica més vells, però està clarr que seguim sent igual de bèsties que quan en teníem 18. De moment no hi ha res concretat, no sabem si serà una segona part o una producció totalment nova. El que és segur és que hi ha gent implicada i amb ganes.

Vos anirem informant de les novetats.
Felache Independent Film

Entrades: 42
Membre des de: dt. 3 maig, 2005 13:20

UNREAD_POSTAutor: Nyico » dl. 19 maig, 2008 12:45

Com no surtin vampiros aquest cop, vos podeu preparar.
S'altre acabús no serà res comparat amb aquest.

Imatge

Jo de petit of course
Nyico

Entrades: 698
Membre des de: dc. 12 gen., 2005 15:05
Ubicació: La vila

Torna a: Cinema Felanitxer

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant