[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - ELLA.... a Eurovisión.

ELLA.... a Eurovisión.

F.A.M. F.A.N.C. I ESTEL LLUENT

UNREAD_POSTAutor: Sionet petit » dv. 15 feb., 2008 22:26

nineta , escolta , no siguis axis sempre sou igual , i mos sobre pes i estic mase grasa , i ara no sabs que es bo trobar qualcu quant estreins , sobre tot , se faxa es bona de llevar , si permi si que ne du , ja me diras si el deu tenir ben estret en es muniato ?????,
Kb , no se si es de kabestro , o de kacau , pero mira tio tu tens una opinio i jo tenc s'altre , si tens se llumenera mes clara que se meva demostra-mo al respecta, venga llevors te dire tenias revo , ara mentres tant te dire aixo que et dic var uin saludet ,
Sionet petit

Entrades: 1031
Membre des de: dg. 24 abr., 2005 19:03

UNREAD_POSTAutor: sa nina » ds. 16 feb., 2008 9:55

amb faixa tot va estret, tant en moneato, com sense.
sa nina

Entrades: 1817
Membre des de: ds. 5 ago., 2006 18:07
Ubicació: sa garriga

UNREAD_POSTAutor: Sionet petit » ds. 16 feb., 2008 19:34

Veus embn aixo no tenc esperiencies ne tenc en moltes coses , menos equesta , pero podem fer una prova si no estas estugosa m'en dexes una , la me posaré i te dire llevors si el tenia molt estret mentens , ja me diras coses ,
Sionet petit

UNREAD_POSTAutor: sa nina » dg. 17 feb., 2008 22:33

pseeeeettt!!!!! jo estugos, no hi tenc res.
sa nina

UNREAD_POSTAutor: Sionet petit » dg. 17 feb., 2008 22:44

Be pero , nem a veure quant dius no hi tenc res fins avon vol dir , perque aquesta peraula que dius es molt ample de contengut , o sigui que , memem explicamo un poc millor en aixo ,
Sionet petit

UNREAD_POSTAutor: Sionet petit » dj. 21 feb., 2008 18:29

Ninarri ara nam , coranta gotes , veus mem si men çerques una per jo de foto guapa com equesta , m'ha gafes
Sionet petit

UNREAD_POSTAutor: sa nina » dj. 21 feb., 2008 19:09

tuuu, amb bikini???? :shock: :shock: :shock: :shock:
sa nina

UNREAD_POSTAutor: Sionet petit » dj. 21 feb., 2008 20:09

AAAAAAAAAA Bé si pero jo de se part de dalt no tenc res ,se part de baix crec que trobere qualca cosa , si no sabs menetjar es photoschop , horem de fer qualca filigrana , sobre tot , tu pentura te sortita una idea bona sabs , jo sempre confii en so sexto sentido que teniu , i per cert qualcuna eeeeeeee el te ben deserrollad , que trobes , com ho veus ,
Sionet petit

Anterior

Torna a: Planeta Letizia

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant