[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - EXTRA!! EXTRA!! Na Robacaquis vigilada

EXTRA!! EXTRA!! Na Robacaquis vigilada

F.A.M. F.A.N.C. I ESTEL LLUENT

EXTRA!! EXTRA!! Na Robacaquis vigilada

UNREAD_POSTAutor: fòrum » dl. 17 des., 2007 9:30

Imatge
fòrum l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 17 des., 2007 9:32, en total s’ha editat 2 vegades.
fòrum

Entrades: 1363
Membre des de: dv. 28 abr., 2006 9:00

UNREAD_POSTAutor: fòrum » dl. 17 des., 2007 9:31

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/gUJU0w3Wmds&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/gUJU0w3Wmds&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

http://youtube.com/watch?v=gUJU0w3Wmds
fòrum

Entrades: 1363
Membre des de: dv. 28 abr., 2006 9:00

UNREAD_POSTAutor: Nyico » dl. 17 des., 2007 9:36

Elisa reina meva, has de fer pins en forma de caqui pels teus seguidors incondicionals.
Així per ses verbenes entre tanta gent, ens podrem distinguir i serà com una mena de codi i punt de referència pels teus fans.
A mi n'Estacy robacaquis no me fa gaire, què no podries comanar una consola amb en Mario robacaquis?.
També una moto de cross estaria bé.
O una retro ja que hi som, també m'agrada.
Nyico

Entrades: 698
Membre des de: dc. 12 gen., 2005 15:05
Ubicació: La vila

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dl. 17 des., 2007 10:33

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

I els esbirros d'en Eissenman no t'hi van fer a prop també ahir? :wink: :wink: :wink:
Seppuku

Entrades: 3680
Membre des de: dt. 25 feb., 2003 17:00

UNREAD_POSTAutor: robacaquis » dl. 17 des., 2007 17:17

Nyico ha escrit:Elisa reina meva, has de fer pins en forma de caqui pels teus seguidors incondicionals.
Així per ses verbenes entre tanta gent, ens podrem distinguir i serà com una mena de codi i punt de referència pels teus fans.
A mi n'Estacy robacaquis no me fa gaire, què no podries comanar una consola amb en Mario robacaquis?.
També una moto de cross estaria bé.
O una retro ja que hi som, també m'agrada.

Ai Nyico, faré el que pugui, però no creus que tot això se n'haurien de cuidar els propis fans?
Jo me sent vigilada per les autoritats, i no puc donar-lis pistes. Ahir mateix, els seguratas de n'Eisseman me feren fotos, i també me tenen fitxada. Jo bé mirava si enguany n'ha sembrat de caquiers, però tret dels impressionants edificis devora ses cases velles, grues,un grapat de xalets al més pus estil de Marrakesh, piscines i alguns "socabones", a dins sa finca d'es fangar no hi vaig veure cap caquier, i mira que hi vaig a desiara pes fangar, però pot pensar!...cap caquier ni un!
robacaquis

Entrades: 3
Membre des de: dj. 29 nov., 2007 21:59
Ubicació: Món de la faràndula

Torna a: Planeta Letizia

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants