[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - Nota del master

Nota del master

F.A.M. F.A.N.C. I ESTEL LLUENT

Re: Jo em pensava que tot aniria al fòrum nou

UNREAD_POSTAutor: Llum d'oli » dg. 2 des., 2007 2:12

Xesc Corraler ha escrit:No havíem quedat que tot passaria al fòrum nou? Ara vols dir que els nostres esforços quedaran en no res, fum d'estampa?
Pèro... i les fotos de les vedets, l'aportació filòsofica d'Antoni Juan Albons, el polifacetisme seppukià, la metafísica Kbtiana i llumdolista, nyicos, etc....?
Estic com a regirat.

M'he emocionat i tot!
:oops:
Llum d'oli

Entrades: 1307
Membre des de: dj. 27 abr., 2006 18:24

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dg. 2 des., 2007 11:29

Sionet petit ha escrit: be xesc tho dire per aqui ja que ha tencat lo de politica , no era dins se politica que me volia ficar era dins la sala , se foto , bueno si ne tens una de teva tambe le puc penjar , meb aixo de politica i com mes va mes tant mes prenda con donar ,

Per no voler-t'hi ficar, trob que així mateix hi dius la teva. A la sala sempre hi seràs a temps, però ja et vaig dir que amb això de la foto del Caudillo no hi transigiran, més que res per no esser xerradets.
Si entres a la Sala com a batlle et donaré una foto meva perquè la posis al despatx.
Salut
Xesc Corraler

Entrades: 2790
Membre des de: dc. 29 març, 2006 20:40
Ubicació: Llevant de Mallorca

Anterior

Torna a: Planeta Letizia

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant