[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - Ja hi tornem a ser!!!!

Ja hi tornem a ser!!!!

F.A.M. F.A.N.C. I ESTEL LLUENT

UNREAD_POSTAutor: sa nina » dv. 30 nov., 2007 1:27

tenc es pronto fort, je je je
sa nina

Entrades: 1817
Membre des de: ds. 5 ago., 2006 18:07
Ubicació: sa garriga

UNREAD_POSTAutor: fòrum » dv. 30 nov., 2007 1:35

Extra!!

Després d'haver arrassat a bangkok, arriben a la fi, ses stacys robacaquis !!!

Lo que más

Imatge
fòrum

Entrades: 1363
Membre des de: dv. 28 abr., 2006 9:00

UNREAD_POSTAutor: sa nina » dv. 30 nov., 2007 1:47

bono, si que es vera que ha quedada be.
A jo me varen fer un alien, mal garbat, amb es barram tret de puesto :shock:
sa nina

UNREAD_POSTAutor: Nyico » dv. 30 nov., 2007 1:48

No puc més, ja fris de veure el pròxim capítol de n'Elisa robacaquis.
S'afuarà a un helicoptero com va fer Tiburon 3?
Pegarà ja a ses figues de moro?
Gosarà anar a fotre caquis a nes tros de sa Nina??

Chi lo sa?
Nyico

Entrades: 698
Membre des de: dc. 12 gen., 2005 15:05
Ubicació: La vila

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dv. 30 nov., 2007 10:40

Nyico ha escrit:Bé fa Ell donç en dir de que és millor forner.....
Com a cineaste el trob absolutament infumable. El salva que ha estat l'únic..
Bé no, hi va haver el matamoixos que va fer la pelicula més llarga que he vista en la meva vida..
Quina cosa Déu meu... :? :?

Per cert, és Sunyer de priner llintage??? :shock:

Jo m'ho pens.
Entre en Maikel i els altres hi ha un abisme de creativitat i follia.
Xesc Corraler

Entrades: 2790
Membre des de: dc. 29 març, 2006 20:40
Ubicació: Llevant de Mallorca

Re: Comunicat

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dv. 30 nov., 2007 10:41

robacaquis ha escrit:Amics i amigues, tot i que he intentat mantenir-me al marge de la fama, vist que el meu estimat Llàtzer ha volgut fer públiques unes imatges meves que han violat la meva intimitat, i vistes totes les mostres d'afecte per part de tots els meus fans, em veig obligada a fer les següents declaracions:
El primer curtmetratge es tractà d'un "posado-robado". Reconec que sabia que ELL m'estava filmant mentre jo, morta de fam, rebentada de fer quilòmetres pel puig de Randa, m'afuava a un caquier, tot i que, i això no ho sabeu, a la vegada que jo entrava dins el troç, un caçador escopeta en mà, també era dins el troç i me vetllava. No fa falta idò dir-vos lo valenta que vaig ser, arriscant sa meva vida, per fer-vos passar les estones de riure que vos he donat. També és vera que els caquis me fan tornar bojeta; no era el primer ni el segon pic que ho feia.
El segon, té encara més mèrit ja que, com vos ha dit en "professional" me dugueren a fer una "volteta" de 70 quilòmetres. El meu home (digau-li homo, digau-li atl·lot dins un cos d'homo), va afinar el caquier primer i me va esperar davall s'arbre càmera en mà. Ja m'ho veia venir... youtube... fòrum... e-mails... però no em pensava mai arribar a sentir-me tan afalagada per aquest club de fans espontani que ha sorgit al fòrum.
He de dir també, que he notat un sentidet de gelosia i enveja per algunes fèmines del fòrum; ho entenc, no és fàcil ser una estrella a la vila. Però vull que estiguin tranquiles, m'aturaré de fer films quan tengui les maves mans impreses a la rajola d'es Mercat(ses mans, i es peus, i lo faci falta).
Dit això, només em resta avisar-vos que el meu Almodóvar va afuat amb això de fer-me famosa i amenaça amb un altre curmetratge, i jo vaig afuada quan veig un caquier.

P.S. Ja sé que ara no n'és es temps, però estau avisats, ni requilles, ni cans rabiosos m'aturaran.

T'alab el gust amb els caquis. Jo també en som molt afectat.
Crec que podries proposar fer un atles dels caquiers de la comarca i així els robatoris estarien més repartits.
Per devers Binifarda n'hi havia però se n'han mort molts.
Xesc Corraler

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » dv. 30 nov., 2007 12:29

Genial Corraler l'idea del atles dels caquiers.

:lol: :lol: :lol:
EXwebmaster2
Site Admin

Entrades: 2542
Membre des de: dt. 30 nov., 2004 18:48
Ubicació: fòrum

UNREAD_POSTAutor: sa nina » dv. 30 nov., 2007 12:48

ja he comprat un centenar de lloses, vorem com hi arribes robacaquis en es meus caquieros, je je je, el que riure quan vegui es bots que pegues, per no quedar engrunada, je je je.
sa nina

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dv. 30 nov., 2007 13:19

sa nina ha escrit:ja he comprat un centenar de lloses, vorem com hi arribes robacaquis en es meus caquieros, je je je, el que riure quan vegui es bots que pegues, per no quedar engrunada, je je je.

Parar lloses està privat. Vés alerta amb la guàrdia civil.
Xesc Corraler

UNREAD_POSTAutor: sa nina » dv. 30 nov., 2007 13:40

je je je, més emociò idoi, je je je.

una capsa de cartutxos del nº 7, per si no queda del tot mutilada, je je je.

a jo no me foten es caquis, maldament hi vagui sa dignitat.

Ic dixit.
sa nina

Ja hi tornem a ser

UNREAD_POSTAutor: Sabinalu » dj. 9 jul., 2015 1:08

xoto100 escribiГі:ВїAlguien puede explicar la diferencia, ventajas y desventajas, que tiene ser o no ser una SAD?
Sabinalu

Entrades: 7
Membre des de: dg. 17 maig, 2015 2:30

Ja hi tornem a ser

UNREAD_POSTAutor: VitoEa » dv. 10 jul., 2015 20:08

xoto100 escribiГі:ВїAlguien puede explicar la diferencia, ventajas y desventajas, que tiene ser o no ser una SAD?
VitoEa

Entrades: 12
Membre des de: dc. 20 maig, 2015 21:18

Anterior

Torna a: Planeta Letizia

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant