[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - Madrina del Coso...un beso

Madrina del Coso...un beso

F.A.M. F.A.N.C. I ESTEL LLUENT

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dj. 7 juny, 2007 11:58

Webmaster, m'has decepcionat profundament. Per lo que deduesc dels vostres missatges, et vàres voler aprofitar de la teva privilegiada posició per tenir un affaire amb tant distinguida senyoreta i abusar de la seva innocència.

A una dama d'aquest standing no se la tracta així. De cap de ses maneres. :evil: :evil: :evil:
Seppuku

Entrades: 3680
Membre des de: dt. 25 feb., 2003 17:00

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » dj. 7 juny, 2007 12:05

Ara començ a entendre a N'Ernesto Neira....
Jo no vaig abusar de ningú....
T'has plantejat que tal vegada per existir...existeix una possibilitat que fos exactament el contrari?? :shock:
EXwebmaster2
Site Admin

Entrades: 2542
Membre des de: dt. 30 nov., 2004 18:48
Ubicació: fòrum

UNREAD_POSTAutor: la famosa vedette » dj. 7 juny, 2007 12:52

A mem Webmaster, el video que te té tan intranquil va esser una actuació a finals de novembre del 2006......així es que fer contes.....segons els meus, aquest posible embaraç hauria estat engendrat cap el mes de maig, i per desgracia en aquella època si que ens parlavem i teniem una relació més o manco intensa....i jo, ho sabs de sobres, som una dona feel....ara ja pots começar a demanar-te qui es son pare.....i no m´emprenyis massa que sabs que tenc proves, moltes proves.....sense anar més enfora s´altre dia ten vaig fregar una pels morros.....
I si hi hagues proves d´aquelles visites que ferem a un bar de la llonja de palma en el qual si dona cita el millor de cada casa?
I si hi hagues proves d´aquella fugida teva amb el cotxe?
I si hi hagués proves d´algun xou que protagonitzarem per una barra d´un bareto de per Gomila?
i si hi hagues proves d´aquell vespre per un descampat de sa Cabaneta?

Te deix amb totes aquestes preguntes que crec que te tendran una estona entretingut

Pd:Moltes gràcies Seppuku per donar un poc de llum. Com te pots imaginar jo no necessit aprofitar-me d´un felanitxer qualsevol.....ara ell si que va intentar aprofitar-se de mi....
la famosa vedette

Entrades: 57
Membre des de: dc. 5 jul., 2006 0:22

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » dj. 7 juny, 2007 12:58

Aiiii!! com sou ses ....dones... vos poseu a xerrar i no vos fixeu amb lo que deis.

Si repasem el teus escrits,, per exemple el següent:

la famosa vedette ha escrit:Veig que volen baixos els tords.....
Veig que el webmaster segueix amb les seves fantasies i mentides....deu fer gairabé un any que no parlam....La veritat que m´impressiona la seva capacitat per reproduir converses que no han existit....per cert webmaster estan cercant un guionista per "Laberint de passions"....
Respecte a lo be que ens duiem l´any passat vull aclarir que no era exactament aixi....El que pasa es que una es una professional i sab fer bona cara encara que la processo vagi per dedins.....Vos donaré una exclusiva: una semana abans del dia de Sant Agustí de l´any passat la meva participació al pregó corregué perill. el webmaster em digué que suspeniem la meva participació....A ja no t´en recordes d´això?....Pero jo que som de l´antiga escola de les vedettes, vedettes sacrificades i que sabem que lo que la gent vol de noltros es bona cara i un poc de cuixa, li vaig dir que no se suspenia res perque jo era una professional i que jo faria el pregó encara que m´hagues d´enviar sa ràbia i ses llagrimes....i així ho vaig fer.... y de lo de "El jardin prohibido" m´estim més no fer cap comentari......i es que hi ha coses que acaben com el rosari de l´aurora.

Se dedueix quí era quí el que estava disposat a aturar una situació diguesim que s'havia esdevingut "tal vegada" una mica turbulenta... casi casi massa.
Així també s'entendrà la famosa estampida amb cotxe, fruit de l'acós extremadament despiatat de la vedette, ara que lo del descampat de sa Cabaneta aquí ja m'agradaria saber que va ser això....
A veure, refresquem una mica la memòria...
besos.
EXwebmaster2 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 7 juny, 2007 13:39, en total s’ha editat 1 vegada.
EXwebmaster2
Site Admin

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dj. 7 juny, 2007 13:14

Volem proves, volem proves!!!
A ser possible fotos compremetedores i que s'hi vegui carn i pels! :lol:
Seppuku

UNREAD_POSTAutor: sa nina » dj. 7 juny, 2007 13:19

:shock: :shock: collons!!! no coneixia jo aquesta faceta del Sr. Webmaste :shock:

estic per enviar una solicitud a la srta. Vivian, per si es vol allistar a la nostra causa, je je je, crec que seria una bona substituta de na Riurecte.
sa nina

Entrades: 1817
Membre des de: ds. 5 ago., 2006 18:07
Ubicació: sa garriga

tu si que ets mentider

UNREAD_POSTAutor: la famosa vedette » dj. 7 juny, 2007 13:58

a mem webmaster:
Evidenment eres tu el que volies suspendre el meu pregó, pero no per posar fi a cap situació....
El fi ja l´hi havies posat unes semanes abans passant uns quans de caps de semana per devers s´Aranjassa amb una altra.
Quan vares descobrir que jo ho sabia tot te vares acollonar, que d´això també en tenc proves, vares voler suspendre el meu pregó perque estaves acollonat de lo que te podria dir a la cara, o encara més de lo que podria dir desde aquell privilegiat balcó....pero jo no volia privar al poble de felanitx de la meva presencia per culpa d´un cabró....., i per això te vaig dir que de suspendre res de res....
i a més crec que vaig complir com una senyora...
Mai he estat partidaria de airetjar la meva vida privada, i molt menys en horari de feina......
Lo que te havia de dir t´ho vaig dir en privat i quan no et va quedar més remei que abaixar el cap perque no et sortia cap paraula me vaig sentir majestuosa, estupenda, divina i guanyadora d´aquell combat.....
Perque una dona que és capaç de fer callar un home i fer-li abaixar el cap ja esta preparada per guanyar qualsevol batalla....
I es que els homes molt de xerrar i res més.....vos lleven el xerrar i no queda massa cosa.....ja ho diuen: "por la boca muere el pez"
la famosa vedette

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » dj. 7 juny, 2007 14:02

:shock: :shock: :shock: :shock:

Deumevet!! si que és veritat que el tofu té efectes secundaris...
:?
Val.. me rindo..
EXwebmaster2 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 7 juny, 2007 14:12, en total s’ha editat 1 vegada.
EXwebmaster2
Site Admin

Re: tu si que ets mentider

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dj. 7 juny, 2007 14:11

la famosa vedette ha escrit:El fi ja l´hi havies posat unes semanes abans passant uns quans de caps de semana per devers s´Aranjassa amb una altra.

Ara ja se el perquè d'aquell èmfasis en trossejar el "rabo de toro".
:twisted: :twisted: :twisted:
Seppuku

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » dj. 7 juny, 2007 14:13

:oops:
EXwebmaster2
Site Admin

UNREAD_POSTAutor: la famosa vedette » dj. 7 juny, 2007 18:30

que hem acabat el remug?
la famosa vedette

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dj. 7 juny, 2007 19:12

la famosa vedette ha escrit:que hem acabat el remug?

Famosa vedette, sent un gran apreci pel webmaster però crec que el t'has berenat. La teva argumentació és impecable. Del vostre cara a cara n'has sortit ben guanyadora. Em sap greu per ell i enhorabona per ésser tan decidida.
Xesc Corraler

Entrades: 2789
Membre des de: dc. 29 març, 2006 20:40
Ubicació: Llevant de Mallorca

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » dj. 7 juny, 2007 19:27

Tal vegada sigui mal de creure, però el que passa es de que som encara una mica cavaller, i no me deix dur per cap tipus de ràbia, com per exemple, l'ofuscació que veig que produeix, no haver pogut fer una altra osca a la capsalera del llit.
No sabia que covassin tan aquestes coses..........
EXwebmaster2 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 7 juny, 2007 19:53, en total s’ha editat 8 vegades.
EXwebmaster2
Site Admin

UNREAD_POSTAutor: sa nina » dj. 7 juny, 2007 19:27

per res del mon, me voldria posar en contra de la Srta. Vivian, peroooo, me fereu creure que es Sr. Webmaster es tan bo de tombar?? no m'ho puc creure.

per favor!!!! .

mestre, que jo ja tenc armada una "porra" amb sa meva tropa, meam si me feras perdre els euros!!!!
sa nina

Entrades: 1817
Membre des de: ds. 5 ago., 2006 18:07
Ubicació: sa garriga

UNREAD_POSTAutor: la famosa vedette » dv. 8 juny, 2007 7:58

Ai Webmaster...no se si et fas el beneit o realment ho ets.....
Te record que jo no tenc capçalera a nes llit.....per devers s´Aranjassa si.....
I lo de ses osques a sa capaçalera demostra una altra vegada que els homes nomes teniu una finalitat a la vida: ficar-la quantes més vegades millor.....
I ses dones ja estam de tornada d´això. No te negaré que una bona afitorada mos dona vida, pero gracies a Deu i a neu meu cos estupendo en tenc totes ses que vull....
I recorda que ses dones no duim es recor o sa rabi a sa cotorra si no a nes cor.....
la famosa vedette

Anterior

Torna a: Planeta Letizia

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant