[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - "H de la C"-I- the beginning

"H de la C"-I- the beginning

F.A.M. F.A.N.C. I ESTEL LLUENT

UNREAD_POSTAutor: sa nina » dv. 30 març, 2007 14:33

ja que hi ets, pots dur es manguitos, que jo no n'he trobats per dins sa portassa, i una bona corda per formar-me, no fos cosa que es ploms, no me bastassin, i partis.
tampoc vull levitar massa es primer pic, meam si m'entens, poc a poc, i ja anire afegint xarop.

hayyyy!!!! me faran santa!!!

ara que hi pens, n'Alaska no va fer una canso, que s'ho deia " quierooo serrr santaaaa.... o era maaartirrr", ara no ho se.
sa nina

Entrades: 1817
Membre des de: ds. 5 ago., 2006 18:07
Ubicació: sa garriga

UNREAD_POSTAutor: Colau Pansa » dv. 30 març, 2007 17:21

"Quiero ser santa" era una cançó de Parálisis permanente, poc més o manco del 1982, si no vaig errat.
Colau Pansa

Entrades: 59
Membre des de: dc. 7 juny, 2006 19:43
Ubicació: Enfora com per tenir perspectiva

UNREAD_POSTAutor: Nyico » dv. 30 març, 2007 17:31

sa nina ha escrit:ja que hi ets, pots dur es manguitos, que jo no n'he trobats per dins sa portassa, i una bona corda per formar-me, no fos cosa que es ploms, no me bastassin, i partis.
tampoc vull levitar massa es primer pic, meam si m'entens, poc a poc, i ja anire afegint xarop.

hayyyy!!!! me faran santa!!!

ara que hi pens, n'Alaska no va fer una canso, que s'ho deia " quierooo serrr santaaaa.... o era maaartirrr", ara no ho se.

Ui Ui Ui!!!!....manguitos i cordes..... això se posa interesant...

Fa anys, me contaren on era S'Hotel des Port, una història d'un fulano que era de per aquí...els més gran sabràn quí deu ser, que va posar unes messions, de que la tenia tan llarga com no sé quantes monedes de deu duros, una darrerra l'altra.

Va guanyar les messions.
Comparà el género amb les monedes a damunt una taula i va passar la llargada establerta.

Què perque cont això ara???... donçs..que quan se'n anava de putes.. s'havía de posar un manguito i no per es brassos precisament , per fer tope i no esquinssar a n'aquelles sufrides senyoretes que l'únic que volien era fer el jornal i no aconseguir cap récord.

Això me contaren a s'Hotel.
Nyico

Entrades: 698
Membre des de: dc. 12 gen., 2005 15:05
Ubicació: La vila

UNREAD_POSTAutor: Colau Pansa » dv. 30 març, 2007 19:34

Crec que més que un "manguito" era una surada de les que duen (o duien) les xarxes. I el fenòmen en qüestió era conegut com "es serverí".
Colau Pansa

Entrades: 59
Membre des de: dc. 7 juny, 2006 19:43
Ubicació: Enfora com per tenir perspectiva

UNREAD_POSTAutor: Nyico » dv. 30 març, 2007 19:45

Colau Pansa ha escrit:Crec que més que un "manguito" era una surada de les que duen (o duien) les xarxes. I el fenòmen en qüestió era conegut com "es serverí".

Gràcies Colau per contrastar aquesta història.

Lo de les surades......, no devien ser de xarxa, més bé serien d'un bou... :?

I ja que hi som, no deus saber quantes monedes eren, i si aquestes eren de deu duros?.
Sé que quan m'ho contaren, no mo vaig poder creure. :?
Nyico l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 31 març, 2007 14:31, en total s’ha editat 1 vegada.
Nyico

Entrades: 698
Membre des de: dc. 12 gen., 2005 15:05
Ubicació: La vila

UNREAD_POSTAutor: sa nina » ds. 31 març, 2007 14:03

això son malalties :shock:

passaré un parell de credos, per aquesta animeta, hay!!!!
crec que m'ha vengut sa vocaciò.

ses dones poden anar de centurions per ses prossessons???
sa nina

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dl. 2 abr., 2007 16:19

webmaster2 ha escrit:Estimat amic Seppuku, després d'haver llegit això, no me queda més remei que crear el premi "Forum de literatura" i concedir-te aquest primer guardó en honor a la teva tasca literària.
He tret a concurs el diseny del trofeu i per ara hi ha apuntats na Campins i ses Meleres.
Si no t'agrada el que fan, sempre te quedarà el consol d'optar a les dues entrades falses per anar a Graceland.

Webmaster dixit.

Gràcies webmaster, encara que si jo he guanyat el premi segur que és perque el concurs ha quedat desert i soc l'únic aspirant :lol: :lol: :lol:

Ja que a Graceland hi tenc poques feines, m'estim més el trofeu d'esplendorós diseny. Sempre quedarà ben plantós dins el bidet.
Seppuku

Entrades: 3680
Membre des de: dt. 25 feb., 2003 17:00

Esteim transtornats

UNREAD_POSTAutor: KB » dl. 2 abr., 2007 17:10

Ep, enhorabona pes premi i res de llevar-te mèrits!! :wink:
Bé, només dir-te que tenguis esment amb aquest trauma "Sor-Conxial" perquè així com el descrius a mi me va sonar a <<transtorn d'estrès post-traumàtic>> :lol: :lol:
En Llum d'oli segur que te donarà una mà, a què si Llumet? Per cert, que n'opines?
KB

Entrades: 374
Membre des de: dj. 27 abr., 2006 19:54
Ubicació: dins un bidó de cervessa

UNREAD_POSTAutor: Llum d'oli » dl. 2 abr., 2007 18:34

A mi Sor Conxi a ses acampades me feia durmir amb una nina. No ho he entés mai.
Llum d'oli

Entrades: 1307
Membre des de: dj. 27 abr., 2006 18:24

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » dl. 2 abr., 2007 18:49

Veig que els tentacles de Sor Conxi arribaren a tots els indrets.
Jo no la vaig conèixer..llàstima, m'agraden els personatges singulars.

Jo tan sols vaig conèixer el moix negre de Sant Alfons.
Tenia un garito on amés de quaderns i bolis mos venia a molt bon preu i fent-ne propaganda, bombons farcits de licor a noltros al.lotons. Tendriem 11 anys i al temps de recreo agafavem unes moixes que Déu n'hi do.
Hi havía on triar però amb un de ron, un de whisky i un altre de conyac.. ja pujaves a veure en Xorret jove anestessiat de cos i ànima... cosa que era d'agrair.
Per cert, me contaren que s'entenia amb no sé qui, però res...ja sabeu lo dolenta que és la gent....
EXwebmaster2 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 2 abr., 2007 20:25, en total s’ha editat 1 vegada.
EXwebmaster2
Site Admin

Entrades: 2542
Membre des de: dt. 30 nov., 2004 18:48
Ubicació: fòrum

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dl. 2 abr., 2007 19:11

webmaster2 ha escrit:Veig que els tentacles de Sor Conxi arribaren a tots els indrets.
Jo no la vaig conèixer..llàstima, m'agraden els personatges singulars.

Jo tan sols vaig conèixer el moix negre de Sant Alfons.
Tenia un garito on amés de quaderns i bolis mos venia a molt bon preu i fent-ne propaganda, bombons farcits de licor a noltros al.lotons. Tendriem 11 anys i al temps de recreo agafavem unes moixes que Déu n'hi do.
Hi havía on triar però amb un de ron, un de whisky i un altre de conyac.. ja pujaves a veure en Xorret jove anestessiat de cos i ànima... cosa que era d'agrair.
Per cert, me contaren que s'entenia amb no sé qui, però res...ja sabeu lo dolenta que és la gent....

No oblidis que també ens venia xopets baratíssims, almenys en el meu temps.
Xesc Corraler

Entrades: 2790
Membre des de: dc. 29 març, 2006 20:40
Ubicació: Llevant de Mallorca

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » dl. 2 abr., 2007 20:12

Vaaaaaja, però a mi la cevesa no me va agradar fins que no vaig haver passat els 30.
També me sona que hi havía mistela i no era gens light.
Si en bevíes dues tassonades, ja podíes anar fer show a la clase psicotròpica de'n Tibús.
Ui!,, un dia hauré de contar s'història des "Bugarro campaner"..

Quantes d'històries veren i sentiren les branques del lladroner, testimoni mud de tans de caralsols.... :?
EXwebmaster2
Site Admin

UNREAD_POSTAutor: sa nina » dt. 3 abr., 2007 8:39

moix negre?????? això que era un hermano???
conteu meam!!!!
sa nina

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » dt. 3 abr., 2007 10:08

Donç sí, era "l'HERMANO" de Sant Alfons.

A veure, aquest tema de "LAS HERMANAS DE LA CARIDAD" ja ha derivat tan, que el duré a la secció de "Planeta Leticia" que me sembla és on té el seu lloc i el canviaré de nom. Ara que no sé quin posar-li.
Acept sugerències.

Tornaré obrir un apartat dins de la zona de les webs de Felanitx per les pobres monjes, que amb tot aquest merder que hem posat aqui, no crec que s'hi puguin sentir massa tranquiles.
Ara que el nou apartat que obriré, a men si no feim tan de soi :?
Entesos?
EXwebmaster2
Site Admin

Anterior

Torna a: Planeta Letizia

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant