[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - RASPUTIN CLUB

RASPUTIN CLUB

putes i cose d'aquestes

jejeje

UNREAD_POSTAutor: Matas » dc. 2 març, 2005 15:23

Sembla que els puteros russos, s'han fet por d'anar per la plana del Rasputin, desde que veuen els missatges dels politics mallorquins a les easy-girls del local.

No passa res homes!!!

Никакой passa res дома!!!!
Matas

lailolailolalio

UNREAD_POSTAutor: no ho sé » dv. 4 març, 2005 2:29

Sepupku!!! la Madame ja ha tornat esborrar tots els missatges dels polítics-cients del LOCAl... què te sembla monet??

Aquesta webmaster díscola es mereix un altre atac de rebuig.

BOIKOT!! a la intransigència
sigui putera o no!!
no ho sé

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dv. 4 març, 2005 13:04

Gràcies per l’avís.
Per sort (o per desgràcia per la webmestressa) som un obsessiu del copy/paste, faig copies dels textes i fotos per guardar en el ja caòtic i desordenat disc dur, ja que som una mica nostàlgic i sempre m’agrada guardar les coses.
Per lo que vaig guardar aquells escrits tan llargs que varen enviar (no se qui) al fòrum del Rasputín i que han esborrat. A part, ho vaig guardar perquè sabia que ho esborrarien aviat.

Au! Ja tonen estar publicats.

Ara veurà aquesta!!! Que no l’hi agrada sa clientela mallorquina?

Вперед топоры!!! (que vendria a ser “endavant ses atxes”)
Seppuku

Entrades: 3680
Membre des de: dt. 25 feb., 2003 17:00

Ets un crak Seppuku

UNREAD_POSTAutor: Heeman » dv. 4 març, 2005 13:11

Els politics i tota la resta dels pobres indígenes mallorquins estem en deuta amb tu amic, ja que gràcies a la teva constància, les alegres inquilines del Rasputín, recorden amb nostàlgia tots aquells pinyols que pegaren amb els nostres més agoserats representants illencs.
Heeman

jo també mi afageig

UNREAD_POSTAutor: Solidari » dv. 4 març, 2005 13:36

HI acab de posar la "Constitució de la Repúbica Española" perque vagin fent.

Així tenen qualque que llegir mentres esperen el clients.

Si la Madame ho hagués d'esborrar amb esborradora, hi estaría una bona estona aferrada dale que te pego......
Solidari

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dt. 22 març, 2005 19:03

Crec que m’han prohibit l’entrada al fòrum del Rasputin.
Acab d’entrar a la pàgina per deixar un missatge i veure com anaven les coses per allà i quina ha estat la meva sorpresa quant m’ha sortit es dibuix de la cara homo amb cara de pocs amics amb el fons d’una bandera (crec que la de Turquia (!!!)) i el següent missatge:

BY METLAK;
SORY ADMIN OWNZ YOUR SISTEM BAD :(
ÇANAKKALE Yİ UNUTMADIK
(NO WAR)

Imatge

Jo no se molt d’ingles i no se que me vol dir aquest senyor (lo què sé segur és que està mal escrit)

He provat d’intalar la darrera versió del Quicktime però segueix amb les mateixes. A meam si qualqu hi entre i l’hi passa el mateix.
Seppuku

Entrades: 3680
Membre des de: dt. 25 feb., 2003 17:00

efectivament

UNREAD_POSTAutor: heeman » dc. 23 març, 2005 1:15

el que surt és una senyera turca amb el seu estimat Ataturk.
Però bé Seppuku, si de lo que se trata es de donar murga, basta que vagis fins abaix de la pantalla, pitja a qüalsevol dels números de plana, i te tornarà a sortir aquell lletreret tan graciós, amb aquelles dones que duen poca roba donant la benvinguda al Rasputin.
Jo ja lis he dit de tot per haver-te fet això.
Són unes trujes....
:roll:
heeman

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dc. 6 abr., 2005 0:17

Imatge
Visitant

foto

UNREAD_POSTAutor: ginabro » dv. 15 abr., 2005 13:16

Anonymous ha escrit:Imatge
:i :twisted: enhorabona, ets molt enginyos!!!
ginabro

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dg. 29 maig, 2005 0:48

Imatge
Visitant

Anterior

Torna a: Rasputin Club Social

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant