[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - Guirigall des dillunsos

Guirigall des dillunsos

Com és que hi ha tant de trànsit de gent cada dilluns?

a) Perquè no mos hem pogut espassar sa fortor des cap de setmana -síndorme post-capdesetmana.
2
18%
b) Perquè tenim mono de fòrum degut a nes putes dies lliures.
0
No hi ha cap vot
c) Perquè mos connectam de sa feina -sa poca faneria mata!
5
45%
d) Cada dia faig sa passada (o vàries)
4
36%
e) Jo no hi entr, més ben dit a vegades me desconnect -som es màster/es psicòpata.
0
No hi ha cap vot

Vots totals : 11

UNREAD_POSTAutor: Llum d'oli » dt. 9 maig, 2006 18:04

Psicòpata ha escrit:
Psicòpata ha escrit:
webmaster2 ha escrit:.
Lo collonut és que sé qui és es :0) annarot aquest.
Té el mateix récord de tretes a fora del fòrum que en Maçoter i això fa, que una vegada sobrepassat el llindar de la percepció del dolor psíquic...ja passan directament al "limbo" dels melisucres.

Perqué me dius annarot , perqué he de votar E ?

Res aquí només contesten quan convé .Jo no som cap annarot .

No he estat jo es k t'he dit annerot.
Llum d'oli

Entrades: 1307
Membre des de: dj. 27 abr., 2006 18:24

UNREAD_POSTAutor: Psicòpata » dt. 9 maig, 2006 18:51

webmaster2 ha escrit:Llavors veig que t'agrada anar errat i no seré jo qui te vulgui demostrar lo contrari.
Té el mateix récord de tretes a fora del fòrum que en Maçoter i això fa, que una vegada sobrepassat el llindar de la percepció del dolor psíquic...ja passan directament al "limbo" dels melisucres.

No sé si el que està més trabucat són ells o si som jo.

Però no.
Fa temps me vaig entretenir creant personatges per donar un poc de rost al fòrum.
Quan varen sortir el tigres, també varen dir que era jo.
Ara ja no ho necesit crear cap personatge.
Tot cansa.

Amem lo de annerot va per jo si o no ?

Els que hi ha semblen autònoms
Psicòpata

Entrades: 899
Membre des de: dv. 28 abr., 2006 11:51

UNREAD_POSTAutor: Psicòpata » dt. 9 maig, 2006 18:51

Psicòpata ha escrit:
webmaster2 ha escrit:Llavors veig que t'agrada anar errat i no seré jo qui te vulgui demostrar lo contrari.

Però no.
Fa temps me vaig entretenir creant personatges per donar un poc de rost al fòrum.
Tot cansa.

Psicòpata

Entrades: 899
Membre des de: dv. 28 abr., 2006 11:51

UNREAD_POSTAutor: Llum d'oli » dj. 11 maig, 2006 16:35

Psicòpata ha escrit:
Psicòpata ha escrit:

Però no.
Tot cansa.

Demanali a nes màster, que és es k ho va escriure...
Llum d'oli

Entrades: 1307
Membre des de: dj. 27 abr., 2006 18:24

Anterior

Torna a: Poesia virtual

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant