[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - Lògica existencial, el món de la PSÍQUICA.

Lògica existencial, el món de la PSÍQUICA.

M'ho mereix

UNREAD_POSTAutor: Marcianito » dl. 17 abr., 2006 20:12

la veritat és que estaba millor amb el dubte que amb l'explicació, però sí, ho reconeix.........m'ho mereixía

Ara ja la meva vida és com una nau a la deriva dins de l'espai sideral sense haver passat l'I.T.V.
Marcianito

no donar importància a allò que és banal.

UNREAD_POSTAutor: el mateix d´abans » dl. 17 abr., 2006 21:57

Va!, no t´ho agafis malament, el 99% de tot el que aquí es diu és susceptible de modificació.
T´ho dic sincerament, no m´agrada pas contestar bruscament i amb ànim d´ofendre, però sí amb una mica de "tabasco" perquè hi pugui brotar el germen d´un diàleg qualsevol.
Si no m´he posat Joan enlloc de Juan és perquè el llinatge és talment.
Temps enrere els noms eren obligats en castellà, però quan es va mig normalitzar el tema de la llengua no vaig dubtar gens ni mica en dignificar el nom tal com cal.
Lo important no és si el nom o els llinatges estan lingüísticament normalitzats, lo important és que sàpigues ubicar-te i identificar-te, comprovar si els teus fonaments estan ben cimentats i si la teva coherència amb tu mateix es correspon amb la teva voluntat d´ésser.
La resta és com aquell "cel que pot esperar".
Salutacions.
el mateix d´abans

a través de l´espai sideral

UNREAD_POSTAutor: el mateix d´abans » dl. 17 abr., 2006 22:06

Com t´he dit anteriorment, esforca´t per controlar la nau, agafa el comandament de la teva pròpia nau i passa olímpicament de la I.T.V., a l´espai universal les revisions periòdiques només són necessàries per canviar i propiciar un rumb millor, no són com a la Terra que només es fan per engreixar les butxaques dels mateixos de sempre.
Amb diners no es traça cap itinerari millor, només cal voluntat i cultura, la resta són com els estels que sempre rutilen més lluny que mai.
Com deia, salutacions i força!
el mateix d´abans

UNREAD_POSTAutor: Alien7 » dl. 17 abr., 2006 22:51

LLavors perquè la "i" és llatina i no grega???? :shock:

La cameta de la "Y" grega escrita amb caligrafía, seria com la coa de l'estel galactic que te portaría suaument de tornada a l'estimat llar dels mortals....
Alien7

UNREAD_POSTAutor: TIGRES BLANCOS » dt. 18 abr., 2006 15:14

OTRO DEL PSM NO ENTENDEMOS NADA ES COMO DE MARCIANOS ESTO QUE ES POETAS DE QUE Y ES JUAN Y SE ACABO QUE HAGA UN LIBRO DE CHISTES NO ENTENDEMOS NADA DE NADA POBRE HOMBRE QUE TRABAJE UN POCO Y NO DIRA TANTAS COSAS RARAS
TIGRES BLANCOS

Dimarts u_u

UNREAD_POSTAutor: KB » dt. 18 abr., 2006 16:35

Bones... (o no tant)

Un poc de rutina sí que està bé, perquè tots necessitam cert ordre a sa vida. Massa rutina potser pugui arribar a ser perjudicial (conec gent que li seria igual, eh?) i lo de què podria arribar a causar un ttorn psicològic, la veritat és que no ho sé. No m’ho havia plantejat mai. Quins tipus de ttorns podria causar?

No crec que hi hagi pulsions inconscients que portin als éssers a créixer. Si pens amb sa pròpia situació personal, me costa creure que dintre meu tengui una força (que ves a saber per on para) que m’empeny a fer lo que faig Uff... és que sona tan obscur!! :S :S :S.
Pens que, a part de sa voluntat, aquestes forces se’ls podria batejar amb un altre nom i no posar-ho tots dins un calaix de sastre anomenat « Inconscient ».

antoni juan i albons ha escrit:.
Cognició, com tu ben dius, és coneixença, però allò que no saben i està en nosaltres mateixos, com ho dius?

No pens que existeixi res dins nosaltres mateixos que no sapiguem, tot lo que som ha de tenir forçosament una ubicació, una seu amb fisiologia pròpia (amb ses moleculetes i reaccions químiques ¬_¬), d’allò contrari no hi seria. Per altra banda què és exactament “això que no sabem”? És que realment sona molt “kumba ya” , amb tots ets meus respectes i sense voler-ne fer befa.
Cert és que un s’ha de conèixer a si mateix però no crec que això hagi de passar per aquí... A més, cognició, repeteixo, no només és coneixença és tota activitat cerebral (precisament per això no hi ha res que no ssabem).

Òndia... lo des berkeli m’ha deixada astorada... Bon raonament però és massa creatiu per mi, no hi arrib. Ja són ganes de pensar, eh? No crec que serveixi de gaire dir-te qui som o a què responen ses inicials (ara ja t’ho pots imaginar...) perquè per mi que no mos coneixem, per tant si t’ho digués, te quedaries igual.
Bé, i s’entrada que vaig fer, ses meves disculpes si va sonar molt agressiva o irrespetuosa però com ja te vaig dir és una cosa que tenc molt clara i que per tant defens amb molta convicció. Hi insisteixc: vull que quedi clar perquè quan apareixen ses paraules de “psicologia” i “dualisme” a sa mateixa frase (sense un no per enmig) cal estar atents i no caure-hi.... D’allò contrari sa psicologia deixa de ser ciència per convertir-se amb esoterisme o una cosa obscura i extranya per sa gent que no està ficada molt amb es tema. Això s’hauria d’evitar perquè si s’arriba aquí, ja nedam i ja tenim es personal embullat que se pensa que ets psicòlegs exerceixen sense to ni so i que diagnostiquen segons com bufi es vent. Ben igual que si ara s’homo des temps fes sa predicció de què demà plourà perquè li fa mal s’esquena... i això no és així... ni per meteoròlegs ni per psicòlegs.
Respecte es nou vocabulari, a vegades se me colen paraules així, a tu també se te’n va colar una a sa primera entrada que vas fer (vas posar 6tema). I no, no té res a veure amb KB.
Vols dir que totes, totes ses coses necessiten una “i” per esdevenir?? Tampoc m’he aturat a pensar-ho mai, però no crec que totes ses coses hàgin de tenir es seu complement, no tot és ying-yang... No tot és equilibri. Si no mira el món i veuràs lo desequilibrat que va.
Bona tarda.........................................................................................................................
KB

a l´amiga KB

UNREAD_POSTAutor: antoni juan i albons » dt. 18 abr., 2006 18:38

Veig que continuar amb aquest diàleg sobre si això sembla esotèric i si allò "kumbaià" acabarà esdevenint un paratge erm.
Ja et vaig dir que respecto la teva visió psicològica, però per a mi només és una part de la totalitat que conforma aquesta ciència.
Nogensmenys, no crec que existeixi ningú que pugui afirmar que tot ja està explicitat, sobretot, i com tu dius, perquè el desequilibri que per tot arreu s´esdevé no només és a causa de la racionalitat irracional de l´actual ésser humà, sinó a causa, també, de la seva irracionalitat no racionalitzada, opinió totalment personal.
És per això que no acabam d´entendre´ns, perquè tu tot ho veus "u" i jo ho veig "u i -u", malgrat el resultat sempre sia un "u" incert!
El desequilibri mundial no és a causa d´una moral emmascarada o d´una actitud hipòcrita del món, sinó a causa, entre altres més, de la pròpia desconeixença i la consegüent "caocitat" entre tot els elements que conformen el sentit evolutiu de l´ésser humà.
He trobat cosetes sobre els autors que em vas dir i et ben asseguro que tots aquells que tracten la complexitat del cervell i del sistema neuronal, efectivament, només poden nedar en aigües poc somes si volen dilucidar quelcom profitós, aigües profundes que no permeten entreveure quasi res no són recomanables per la ciència empírica, i a partir d´aquí entenc perfectament la teva positura.
A mi m´agrada més arriscar-me no en aigües somes, sinó més enllà de................
Salutacions.
antoni juan i albons

Entrades: 67
Membre des de: dv. 17 feb., 2006 20:43
Ubicació: intransitiva

al desconegut de si mateix

UNREAD_POSTAutor: antoni juan i albons » dt. 18 abr., 2006 18:46

Intrèpid de l´espai:
Et recomanaria que definissis la teva personalitat, ja que si selenita, que si no sé que, i ara alien 7, no puc entendre com acabaràs, però sí possiblement com el Sr. Spock.
Si t´agrada fluir per l´espai res millor que un porro de maria.
Salutacions de Dark Side of the Moon.
antoni juan i albons

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dt. 18 abr., 2006 18:49

Etaquicaneloia?? :shock:
Visitant

arf!

UNREAD_POSTAutor: KB » dt. 18 abr., 2006 19:11

No fa falta mos posem bordes... si jo només veig "u" idò benvingut sia... per mi sa psicologia és "u" i si creus que només me kedo amb una visió parcial i no en tenc una visió global idò jo no hi puc fer res perquè tanmanteix mai veure "u i -u". A mi m'és suficient amb "u" perquè crec que lo que explica, ho explica bé. M'han de crucificar per només veure "u"?
I clar que queda molt de coneixement per descobrir, però repeteixc que no penso que tengui forces que des de s'inconscient guiïn sa meva conducta. Perquè per mi, aquestes forces tenen uns altres noms.

I bé, si akests autors naveguen per aigües somes o profundes no deixa de ser una opinió personal... ara bé, convé primer tenir clar lo que hi ha en les aigües somes per així després poder passar cap a ses aigües més profundes. Començar primer per lo més simple i després cap a lo complicat... i així anar encaixant ses peces.
I no dic que te vagi s'esoterisme pes simple fet de què parlis d'inconscient, quan vaig fuetjar es llibre den Jung ja vaig veure que concep s'ésser humà en sentit monista i que lo de sa dualitat anava per una altra banda.
Records
KB

trencaclosques

UNREAD_POSTAutor: antoni juan i albons » dt. 18 abr., 2006 19:52

"Començar primer per lo més simple i després cap a lo complicat................i així anar encaixant ses peces".
Bingo.
antoni juan i albons

u_u

UNREAD_POSTAutor: KB » dt. 18 abr., 2006 20:56

Eureka
KB

Anterior

Torna a: Poesia virtual

Qui està connectat