[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - presentació

presentació

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dt. 28 març, 2006 17:30

Crec que tu veus bellumes allà on no n'hi ha.
Jo SI que vaig participar en la campanya 99 i t'assegur, Calça, que a les reunions ningú et va tractar mai de res de traïció. Et consideràvem un Colom embaixador a Espanya (o Sevilla), empès per questions privades que res tenien a veure amb política.
Aquest que sap això dels pasquins anti-Bini hauria de deixar clar, i prou d'insinuacions grolleres, que cap responsable de la llista tenia res a veure amb aquesta història. Que doni noms i llinatges, si s'atreveix o que calli.
Els del psm varen atacar molta gent de la nostra llista (a la meva cara) i el dia que estaven més enfadats se varen afuar al membre més feble de la llista, i no crec que s'atreveixin a negar-ho.
Si la campanya va ser bona o no, n'hauríem de parlar molt, però és evident que en aquells moments els que volien debilitar el vot d'esquerra nacionalista a Felanitx podien ser considerats enemics nostres, amb raó o sense, que quedi molt clar.
Veig també amb sorpresa que s'ens acusa de "fer la feina al pp i posar pals". Vos recordaré que cals va tenir un (1) regidor, el pp sis (6), i el pacte en tenia deu (10). Explicau-mos ,si en sabeu, com podíem posar pals i fer la feina al pp contra la maquinària del pacte.
Admet que els meus coneixements d'aritmètica són limitats, però disfrutaré de veure els vostres en les vostres explicacions.
Visitant

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dc. 29 març, 2006 9:27

Anonymous ha escrit:Si la campanya va ser bona o no, n'hauríem de parlar molt, però és evident que en aquells moments els que volien debilitar el vot d'esquerra nacionalista a Felanitx podien ser considerats enemics nostres, amb raó o sense, que quedi molt clar.
.

Però si era una secta . ¿ esquerra nacionalista? jajajajjaja
En Calça sap lo que li diguereu, no es boig .
Ja li va dir es cosí .
Es butxe feia es paperots , qui si no .
Increible lo teu , ves t'ho mirar .
Visitant

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dc. 29 març, 2006 10:21

Clar es Colom gros no anava a la llista .
Però be que escrivia i pasava ets "apuntes" a nes Saboner .
Quina tristor lo de que el PSM fos "l'enemic" , i creure això i amb això es l'error més gran de la meva vida .
Visitant

em recordes les monges del 36 que delataren n'Estades

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dc. 29 març, 2006 17:44

Anonymous ha escrit:
Anonymous ha escrit:Si la campanya va ser bona o no, n'hauríem de parlar molt, però és evident que en aquells moments els que volien debilitar el vot d'esquerra nacionalista a Felanitx podien ser considerats enemics nostres, amb raó o sense, que quedi molt clar.
.

Però si era una secta . ¿ esquerra nacionalista? jajajajjaja
En Calça sap lo que li diguereu, no es boig .
Ja li va dir es cosí .
Es butxe feia es paperots , qui si no .
Increible lo teu , ves t'ho mirar .

Sí, jove o vell, mascle o femella, el teu estil matusser i venjatiu em recorda els crits de les monges de la Caritat que denunciaren l'Esparter, amagat prop del convent. Precisament perquè en Calça no té un pèl de colló, sap de qui pot fiar-se i de qui no.
Crec que si qualcú s'ho ha de fer mirar ets tu. a can Llaneres o a can Ticoulat per no sortir del redol.
Ja tenc els collons plens de llegir que els coloms tenien la culpa de tot. És el mateix que deien els feixistes del poble.
Xesc Corraler

No abandonis els Idus de març, Antoni Juan Albons.

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dc. 29 març, 2006 18:50

Per on pares? Què ja no et fan armar els Idus de març?
Xesc Corraler

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dt. 4 abr., 2006 14:17

No hi havia un altre idus al calendari dels romans?
Aquest no acaba de anar massa bé.
Calça, prova amb un altre mes.
O digue'l-hi al webmaster que borri l'apartat i en comences un amb el nom de calendasdelmesqueeetsurtidelscollons.
Visitant

Idus i calendes

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dt. 4 abr., 2006 14:20

No és que no vagi bé, és que n'Antoni Juan ha decidit fer mutis una temporada. És una llàstima perquè sense ell la cosa no és igual, ni prop fer-hi.
Torna, torna, Calçallonga!
Xesc Corraler

Entrades: 2790
Membre des de: dc. 29 març, 2006 20:40
Ubicació: Llevant de Mallorca

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dt. 4 abr., 2006 14:23

Haurà rebut pressions pels comentaries colombofils??
Visitant

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dt. 4 abr., 2006 15:04

No ,ell ho va deixar clar .
Crec que està empipat amb un colom que ara vol reescriure la història , un que diu que en Calça no era cap traidor , que era un embaixador .
Viure per veure .
Un día podrien fer la llista dels represaliats .
Visitant

El que m'estranya és

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dt. 4 abr., 2006 16:52

Anonymous ha escrit:No ,ell ho va deixar clar .
Crec que està empipat amb un colom que ara vol reescriure la història , un que diu que en Calça no era cap traidor , que era un embaixador .
Viure per veure .

que els més "savis" sobre els Coloms són els qui no hi eren. Mai he sentit a ningú qualificar de traïdor en Toni Juan.
Quina llista de represaliats? La de postulants a Coloms que llavors passaren per IU i pel PSM?
Xesc Corraler

Entrades: 2790
Membre des de: dc. 29 març, 2006 20:40
Ubicació: Llevant de Mallorca

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dc. 5 abr., 2006 12:32

Xesc Corraler ha escrit:
Anonymous ha escrit:No ,ell ho va deixar clar .
Viure per veure .

que els més "savis" sobre els Coloms són els qui no hi eren. Mai he sentit a ningú qualificar de traïdor en Toni Juan.
Quina llista de represaliats? La de postulants a Coloms que llavors passaren per IU i pel PSM?

Pots començar veuras lo llarga que es i no oblidis a nen Toni juan
Visitant

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dc. 5 abr., 2006 13:05

En Toni Joan no ha passat per iu ni pel psm, i no entenc per què volia anar de cap de llista amb un partit que (segons un d'aquest fòrum, no segons ell) el va repressaliar.
Visitant

fer tat

UNREAD_POSTAutor: antoni juan i albons » dc. 5 abr., 2006 18:00

................no he fugit, ni m´han pressionat, ni res del que us podeu imaginar.
A part de la meva feina amb la qual em guanyo la vida, les tardes són un temps immillorable per treballar amb el que realment m´agrada, i quan la inspiració aònia m´acompanya he d´aprofitar per racionalitzar aquells pensaments que es posen a l´abast de l´aprehensió humana.
El pensament de Carl Gustav Jung és una temàtica que m´encisa amb follia i a partir d´aquest estudi he plantejat la representació psicològica de la Quadratura del Cercle, teoria que pensava haver acabat, però m´he trobat que el trespol que aguantava les meves idees s´ha esbucat i m´ha ensenyat que l´indret per on recorria és un pou molt més profund que ensenya els secrets més al.lucinants de la ciència de l´essència humana, perquè m´entengueu, de l´ànima, però aquest darrer és un mot que a causa de l´ocàs religiós ha perdut la seva intensitat libidinal i comença restar existencialment obsolet.
"Si el sostre es va esbucar, segurament també em vaig esbucar", doncs no!, car a l´espai psicològic el que hom ha d´aprendre primerament és a ésser fluent a través de la pèrdua del seu llast hipòcrita.............................,això és el que fa lleuger el transcórrer pel món de la PSÍQUICA.
Els Idus de Març no canviara de nom, però si de temes.
Ja sé que el tema de la psicologia és molt complicat, però si a algú li va, ja pot començar cercar el tema que ara mateix començaré.
Deixeu d´escrutar per aquests temes que ja els podem desar al racó del passat, només desar, no pas esborrar!
antoni juan i albons

Entrades: 67
Membre des de: dv. 17 feb., 2006 20:43
Ubicació: intransitiva

UNREAD_POSTAutor: Biel Maçoter » dc. 5 abr., 2006 18:15

Escolta Calça, no vull parlar ni de trespols ni de sostres.
Només una curiositat: això de posar la "i" entre el primer i el segon llinatge, saps d'on ve?
He sentit dir que és una cosa que els catalans que volien aparentar ser més del que eren varen copiar dels espanyols.
En saps res?
Ah! i enhorabona per anar lleuger pel món de la PSÍQUICA, que no sé què és, però sona interessant.
Biel Maçoter

Entrades: 184
Membre des de: dv. 27 gen., 2006 15:38

la "i" entre llinatges

UNREAD_POSTAutor: antoni juan i albons » dc. 5 abr., 2006 18:59

Amic Biel Maçoter, la "i" no tinc la més remota idea d´on ve, ni perquè, ni com, ni quan, ni per ventura.
Si la van copiar els catalans dels espanyols no ho sé, però, per què els espanyols se la van llevar de sobre, per no voler ser llavors com els catalans?
Meam, com diuen per Manacor, si els que no volen pas que els catalans sien espanyols són els mateixos espanyols!, meam si només volen els calerons!
I llavors diuen que els catalans són aferrats.
Els espanyols no ho són pas gens............................mira, per exemple, el que ha passat per devers Marbella :lol: :lol: :lol:
antoni juan i albons

Entrades: 67
Membre des de: dv. 17 feb., 2006 20:43
Ubicació: intransitiva

AnteriorSegüent

Torna a: Poesia virtual

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant