[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - Avui toca pinyol

Avui toca pinyol

Avui toca pinyol

UNREAD_POSTAutor: JO » dv. 24 feb., 2006 14:03

Avui toca pinyol
i ho dic per deixar-vos amb dos pams de nassos,
no serà ni a Palmanova ni s'estanyol,
però molt aprop del boixadero dels hermassos..

No sé si hi haurà el campaner,
no sé si hi serà ELLA,
però sí que tendré es pardal
més fort que sa puta manuella.

I demà Rua.
JO

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dv. 24 feb., 2006 14:06

Tu ets client del Villamiel
Tambe esta a la carretera de Manacor
Visitant

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dv. 24 feb., 2006 14:15

I PENTURA NOOO...POT SER QUE TOQUI SA XIMBOMBA PER SON NADAL
Visitant

UNREAD_POSTAutor: JO. » dv. 24 feb., 2006 14:16

No, ho he dit perque rimés.
Serà aprop d'Artà, ...però això sí.. en ve de camí.

I demà, Rua o piragüisme?
JO.

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dv. 24 feb., 2006 17:18

Per ventura podrem treure els esquis i devallar el carrer
Bellpuig fent girs.
Visitant

Torna a: Poesia virtual

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant