[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - Pâte de tomàtigues seques

Pâte de tomàtigues seques

Pâte de tomàtigues seques

UNREAD_POSTAutor: Jo » dc. 25 gen., 2006 0:11

Imatge
Jo

Ni a Nova York

UNREAD_POSTAutor: Jo2 » dc. 25 gen., 2006 0:16

I pels que se pensaven haver-ho vist tot, ara resulta que les darrerres novetats no venen ni de Nova York ni de París, sinó de S'horta mateix.

Jo ho vaig veure a damunt la taula i no m'ho acabava de creure.
Pâte de tomàtiga seca:

S'obri un pot de tomàtigues seques, se li dóna "turmix" i se torna a tancar........i...ja està.

-"ja està"- vaig demanar jo? , i me digueren que sí. Que és lo darrer que se du a S'horta i que està pegant més fort que el video de la Terremoto d'Alcorcón.

Aquell terrible problema amb que ens soliem topar quan voliem menjar tomàtigues seques amb quelitas, que sempre ses tomàtiques eren massa grosses, d'aquesta manera ja ho tenim resolt.
Una petita passa pels sortarrins i un gran avanç pel poble mallorquí .

Apa, ja ho sabeu...els que vos penseu estar a la darrera...sense això ja no aneu enlloc.

S'horta forever!!!!!

PDT. ( Per cert, està de conya!!)
Jo2

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dc. 25 gen., 2006 12:05

Massoter: ho posam a sa web de n'Arguiñano?

Patê de tomàtigues seques estil s'Horta

Delicatessen!
Seppuku

Entrades: 3680
Membre des de: dt. 25 feb., 2003 17:00

UNREAD_POSTAutor: Sir Biel Maçoter. » dc. 25 gen., 2006 12:47

Pot ser n'Arguinyano ens diria que això és una perdua de temps i un sacrilegi. Això ens ho diria en el suposat que conegui les tomàtigues seques.
La tomàtiga seca és molt bona (a mi m'agrada molt) i una de les coses que m'agrada d'ella, a part del sabor, és la textura.
Que què vull dir amb això? Idò que a aquests de la nouvelle couisine sortarrina els diria que es deixin d'invents que malmenen la nostra cuina tradicional.
Hi ha molta de gent a la qui agrada la porcella rostida, per què no passen(els sortarrins) pel turmix la porcella i ho presenten com una nova invenció? Després poden vendre l'invent a n'en McDonald i que faci hamburgueses de porcella rostida.
O que facin "paté" d'esclatassangs mallorquins (lactarius sanguifluus) .
A veure que n'opinen els gourmets.
Llavors hi ha la coprofàgia, però no és el lloc adequat per parlar-ne.
Sir Biel Maçoter.

Entrades: 58
Membre des de: dj. 6 oct., 2005 23:13
Ubicació: dins un pou molt profund

patês i pastes varies

UNREAD_POSTAutor: Mig gat » dc. 25 gen., 2006 13:00

Acab de fer-me un blody-mary i li he posat dues tomàtigues seques d'aquestes capolades i no sabeu lo que guanya.

Enhorabona al sortarrins per l'invent i a quí no li agradi, que no en mengi.
Jo provaré de fer patê d'esclatassang. Segur que està de maravella.
Mig gat

UNREAD_POSTAutor: jimiryota » dc. 25 gen., 2006 14:43

:shock: :shock: Menjera lo que se diu menjera... No es que en fagi... :shock: :shock:
jimiryota

Entrades: 196
Membre des de: dc. 16 març, 2005 0:15
Ubicació: Poliesportiu

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dc. 25 gen., 2006 14:49

Imatge

AUTÉNTIC CAVIAR VERMELL
Visitant

UNREAD_POSTAutor: Visitant » dj. 26 gen., 2006 3:39

SI, HUEVAS DE LUMPO CON DIARREA SANGUINOLENTA.
Visitant

Torna a: Poesia virtual

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant