[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - GLOSES

GLOSES

UNREAD_POSTAutor: sa nina » dl. 30 jul., 2007 15:42

cataplins, ous, molons, testicles, jo ja no en se mes, eeee... je je je
sa nina

Entrades: 1817
Membre des de: ds. 5 ago., 2006 18:07
Ubicació: sa garriga

UNREAD_POSTAutor: sa nina » dl. 30 jul., 2007 15:44

no vull segir, ara m'ha vengut, en es cap, que vaig estar engenelloda 1 hora, a sa classe, d'en Massot, per questions d'aquestes, per escriure paraulotes, je je je
sa nina

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dl. 30 jul., 2007 17:58

L'amo de Son Borrassà
enmig de sa plaça seia
tothom que passava deia
bon collons teniu, germà.
Xesc Corraler

Entrades: 2788
Membre des de: dc. 29 març, 2006 20:40
Ubicació: Llevant de Mallorca

hem passat davant!!!!

UNREAD_POSTAutor: sa nina » dt. 31 jul., 2007 23:33

avui per sa "tele" ha sortit un escriptor mallorquí , crec de Pollença, no m'he quedat amb el nom, peruq fins que no he sentit el de ses gloses, no he parat l'orella, que ha de treure un llibre que es dirà " Mallorca eròtica", i diu que sirà un recull de gloses mallorquines un poc verdoses, je je je.
referent a la publicaciò, hem passat davant, som cracs!!!!! :wink:

estic intrigada si en sortirà qualquna de ses que hem amollades per aquí.
sa nina

UNREAD_POSTAutor: boto » ds. 3 oct., 2009 10:40

na currita te un llibre :lol:
boto

Entrades: 32
Membre des de: dl. 28 set., 2009 18:34

UNREAD_POSTAutor: currita » dl. 5 oct., 2009 8:54

Es boixar d’esquena dret
fa molt de mal pes ronyons