[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/config.php:1)
• Mostra el tema - "bruoles"..."Bruioles"

"bruoles"..."Bruioles"

"bruoles"..."Bruioles"

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » dl. 23 abr., 2007 9:49

A veure estimada filòloga on-line, ara tenim el dubte existèncial de saber de que sí són "bruoles" o "Bruioles".
Al diccionari no hi surt.

Mem que ens contes.
EXwebmaster2
Site Admin

Entrades: 2542
Membre des de: dt. 30 nov., 2004 18:48
Ubicació: fòrum

Re: "bruoles"..."Bruioles"

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dl. 23 abr., 2007 18:56

webmaster2 ha escrit:A veure estimada filòloga on-line, ara tenim el dubte existèncial de saber de que sí són "bruoles" o "Bruioles".
Al diccionari no hi surt.

Mem que ens contes.

No som la filòloga com pots veure, però són brulloles. A l'edició nova del diccionari de l'IEC hi surt ben clar.
Xesc Corraler

Entrades: 2790
Membre des de: dc. 29 març, 2006 20:40
Ubicació: Llevant de Mallorca

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » dl. 23 abr., 2007 20:21

Gràcies Xesc!!,
Te convidaré a una cervesa quan ens tornem topar.... o a un xopet d'aquells ,que feiem amb "l'Hermano".... 8)
EXwebmaster2
Site Admin

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dl. 23 abr., 2007 21:47

webmaster2 ha escrit:Gràcies Xesc!!,
Te convidaré a una cervesa quan ens tornem topar.... o a un xopet d'aquells ,que feiem amb "l'Hermano".... 8)

serà un plaer, webmestre, ara aquell gust que tenien els del Moix Negre serà mal de trobar.
Xesc Corraler

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » dl. 23 abr., 2007 21:58

Efectivament. Aquell mig enterbolament al final del "recreo" son coses que no mos passan tan facilmente a n'aquestes altures.
Sortir al pati i pujar cap a les aules noves, i veure com el lladoner se movia de lloc, son records que casi fan escarrufar.
I varem sobreviurer tu ! :wink:
EXwebmaster2
Site Admin

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dt. 24 abr., 2007 10:18

webmaster2 ha escrit:Efectivament. Aquell mig enterbolament al final del "recreo" son coses que no mos passan tan facilmente a n'aquestes altures.
Sortir al pati i pujar cap a les aules noves, i veure com el lladoner se movia de lloc, son records que casi fan escarrufar.
I varem sobreviurer tu ! :wink:

Bé, jo a Sant Alfons només era un visitant, això sí prou assidu. Me'n record de totes aquestes sensacions d'alcoholisme infantil.
Salut
Xesc Corraler

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » dt. 24 abr., 2007 17:03

"Alcoholisme infantil".... quina expresió més dura i certera...
Lo collonut és que eren "Ells" mateixos qui ho promocionaven, l'Hermano, el padre Duràn..., el "caracoco"?, no, aquest si que era com una ànima mea..era com una mica "oyente" amb lo que respecte a la corrupció infantil.

Però bé... noltros tampoc deien que no....
A mi la cervesa no me va agradar fins que vaig ser gran, per lo tant, dels xopets no en vaig beure ni un , però bombons de licor..
...Deumevet!!!! :shock: :shock:
Quins atropells de conyac, whisky i ron el temps de recreo!!

No ho podriem denunciar a Estrasburg a n'això? :?
EXwebmaster2
Site Admin

UNREAD_POSTAutor: Seppuku » dt. 24 abr., 2007 19:02

webmaster2 ha escrit:[el "caracoco"?, no, aquest si que era com una ànima mea..era com una mica "oyente" amb lo que respecte a la corrupció infantil.

Caracoco??? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

No em puc ni imaginar com devia ser el cap d'aquest homo.
Seppuku

Entrades: 3680
Membre des de: dt. 25 feb., 2003 17:00

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dt. 24 abr., 2007 19:08

webmaster2 ha escrit:"Alcoholisme infantil".... quina expresió més dura i certera...
Lo collonut és que eren "Ells" mateixos qui ho promocionaven, l'Hermano, el padre Duràn..., el "caracoco"?, no, aquest si que era com una ànima mea..era com una mica "oyente" amb lo que respecte a la corrupció infantil.

Però bé... noltros tampoc deien que no....
A mi la cervesa no me va agradar fins que vaig ser gran, per lo tant, dels xopets no en vaig beure ni un , però bombons de licor..
...Deumevet!!!! :shock: :shock:
Quins atropells de conyac, whisky i ron el temps de recreo!!

No ho podriem denunciar a Estrasburg a n'això? :?

Pensa que molta cosa deu haver prescrit, però podem provar-ho d'anar a Estrasburg.
Jo bevia xopets i no bevia cervesa, ni encara ara.
També record aquella pujada dels bombons amb licor.
El Moix Negre també podria esser jutjat, post-mortem, per les clatellades que fotia, sobretot en haver-hi desordre a la coa del seu xibiu.
Xesc Corraler

UNREAD_POSTAutor: EXwebmaster2 » dt. 24 abr., 2007 19:12

Xesc Corraler ha escrit:El Moix Negre també podria esser jutjat, post-mortem, per les clatellades que fotia, sobretot en haver-hi desordre a la coa del seu xibiu.

En sé d'Un que n'hi va arriar un parell quan obligats tots els al.lots, varen haver de passar a veurer'l amb el rigor mortis dins del bubul.
No vay ser jo eh!..
N'he fetes d'altres, però aquesta no

Seppuku ha escrit:

Era un altre capellà, que pareixia que prenia cortissona per berenar. Vaja una cara més inflada que duie sempre..
EXwebmaster2
Site Admin

UNREAD_POSTAutor: filòloga intrèpida » dj. 26 abr., 2007 18:53

Què tenen a veure les brulloles amb totes aquestes històries que contau? Jesús Déu meu quines animalades!
Bé estimat Xesc, veig que has contestat molt bé al webmaster. Jo només ampliaré la resposta:
Tenim BRULLOL, BRULLOLA. Prové del toscà "bugliolo", del venecià "bugiol" i d´altres formes existents a Itàlia.

No té res a veure amb les brulloles ni el brullol, però hi ha el BRULL, és que aquestes paraules m´hi han fet pensar. L´altre dia en vaig veure a la CASA SANTA de l´església de Cas Concos. Que és de formós el BRULL!
Hala, besades i abraçades per a tothom, especialment per a tu webmaster.
filòloga intrèpida

Entrades: 71
Membre des de: dl. 7 març, 2005 18:59

UNREAD_POSTAutor: Xesc Corraler » dv. 27 abr., 2007 13:25

webmaster2 ha escrit:
Xesc Corraler ha escrit:El Moix Negre també podria esser jutjat, post-mortem, per les clatellades que fotia, sobretot en haver-hi desordre a la coa del seu xibiu.

En sé d'Un que n'hi va arriar un parell quan obligats tots els al.lots, varen haver de passar a veurer'l amb el rigor mortis dins del bubul.
No vay ser jo eh!..
N'he fetes d'altres, però aquesta no

Seppuku ha escrit:

Era un altre capellà, que pareixia que prenia cortissona per berenar. Vaja una cara més inflada que duie sempre..

Sí, i ara no record què li deien en aquest cotiflat.
Xesc Corraler

Torna a: Consultes de català

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant